Kauhistuttaa miesten katkeruus ja ilkeys deittaillessa
Olen 33 v eronnut sinkku ja olen saanut paljon ilkeitä kommentteja yrittäessa deittailla ja tutustua miehiin netin välityksellä. Tuntuu että moni on sellaisia vähän vanhempia miehiä joita naiset on vissiin nuoruudessa hylkineet tai jotka on eronneet naisen pettäessä ja ne yleensä hyökkää kimppuuni.
Yksikin kutsui minua hemmotelluksi prinsessaksi, kun lopetin ystävällisesti kirjoittelun hänen kanssaan. Ihankuin miehet luulee että minulla on joku velvollisuus vastata jokaiselle joka pistää viestiä. Sitten on nimitelty myös huoraksi ja muuksi. Pelottaa ja kauhistuttaa ja haluaisin vaan lopettaa deittailun....Mutta samalla haluaisin vain löytää jonkun ihanan...
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä niittää mitä kylvää. Kannattaisiko naisten nuorempana olla kiinnostuneita muistakin kuin niistä top 10% miehistä?
Ihminen joko vaikuttaa kiinnostavalta tai sitten ei. Yhtä lailla sinä voisit päättää kiinnostua naisista, joista pystyt arvaamaan, että heille ei paljon mätsejä tule. Tai itseäsi reilusti vanhemmista naisista. Mutta teetkö niin? Eikä vastaukseksi kelpaa, ettei voi kiinnostua itseään vanhemmista koska haluaa lapsia. Yksikään nainen ei ole velvollinen niitä sinulle antamaan.
Kaikki naiset saavat loputtomiin matcheja Tinderissä. Tästä ln puhuttu niin paljon, että on ihmeellisistä ettei joku vieläjään tätä tiedä
Vierailija kirjoitti:
On kyllä oikeasti pelottavaa kun nettideittimiehet aluksi esittävät normaalia. Sitten jos et muutamaan päivään vastaa niin sinut haukutaan nirsoksi hu-oraksi.
Juuri tämä! Ensimmäiset viestit voivat olla ihan normaaleja. Todellinen karva tulee esiin vasta, jos et heti innostu tms.
Viimeinen tapaus laittoi ihan ok viestin. Vastasin, että haluaisin tietää enemmän, en ihan tuon perusteella lähde tapaamaan. Vastaus oli jo aivan hirveä.
Eli....jos olisin jatkanut juttelua ja ollut tapaamassa, ja hän ei olisi mielestään saanut pakkeja, missä kohtaa tuo viha ja raivo olisi sitten tullut esiin?
Kyse taitaa olla käsittelemättömistä asioista. Pätee molempiin sukupuoliin yhtälailla.
Jos nyt tästä nykyisestä tilanteestani lähtisin etsimään seuraa, olisin luultavasti tyly ja negatiivinen, koska olen juuri saanut paskamyrskyn niskaani edellisen parisuhteen mennessä puihin. Peilaisin edellisen suhteen käsittelemättömät asiat uuteen henkilöön ihan ilman syytä.
Tässä olen asiaa pohtinut ja tullut siihen tulokseen, että ero johtui osittain myös siitä, että kumppanilla oli/on käsittelemättömiä asioita ja tämä johti aivan ylimitoitettuihin raivokohtauksiin ja kymmenienen haukkumaviestien sarjaan.
Haetaan vaan sitä laastaria eikä uskalleta kohdata niitä omia ongelmakohtia. Hetken on hauskaa kunnes jokin asia laukaisee sen piilotetun pahan olon ja se on sitten siinä, taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä niittää mitä kylvää. Kannattaisiko naisten nuorempana olla kiinnostuneita muistakin kuin niistä top 10% miehistä?
Ihminen joko vaikuttaa kiinnostavalta tai sitten ei. Yhtä lailla sinä voisit päättää kiinnostua naisista, joista pystyt arvaamaan, että heille ei paljon mätsejä tule. Tai itseäsi reilusti vanhemmista naisista. Mutta teetkö niin? Eikä vastaukseksi kelpaa, ettei voi kiinnostua itseään vanhemmista koska haluaa lapsia. Yksikään nainen ei ole velvollinen niitä sinulle antamaan.
Kaikki naiset saavat loputtomiin matcheja Tinderissä. Tästä ln puhuttu niin paljon, että on ihmeellisistä ettei joku vieläjään tätä tiedä
Ai, mätseistäkö tässä nyt kisataankin eikä siitä että saataisiin itselleen sopiva kumppani?
Kai ne haukkujat ovat niitä, jotka eivät vuosiakaan yritittämällä löydä ihannenaistaan/miestään... Vika lienee siinä, että etsitään kuitenkin itselle epäsopivaa, mutta tyyppi itse ei tajua sitä.
Jos joku profiili on ollut netissä vuosia, kannattaa siirtyä seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten voit lukea aloituksen uudelleen. Mitä niillä matcheillä tekee jos ne on tuota luokkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten voit lukea aloituksen uudelleen. Mitä niillä matcheillä tekee jos ne on tuota luokkaa?
Kannattaa napata se 1/100 hyvä match!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee jonnekin Loveme.com kaltaiselle sivustolle missä tulee heti mätsejä ja akat lurittelee sulle kaikkea mukavaa. Taksat itsessään karkottaa köyhät asiakkaat joten sinuna miettisin omia aikeitasi. Joskus hyvää kannattaa odottaa eikä vaan rynnätä suin päin kohti seireenejä.
Minä miehenä kun lähetän viestin (sen ainoan, jos en saa vastausta) naiselle deittisovelluksissa niin en saa koskaan vastausta, en edes kohteliasta Kiitos, mutta ei kiitos! viestiä. Täten kohteliaana miehenä olen kyllä sitä mieltä, että ne ovat naiset joidenkan käytöksessä on parantamisen varaa. Millaista kohtelua odotatte saavanne tällaisella itsekkyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä miehenä kun lähetän viestin (sen ainoan, jos en saa vastausta) naiselle deittisovelluksissa niin en saa koskaan vastausta, en edes kohteliasta Kiitos, mutta ei kiitos! viestiä. Täten kohteliaana miehenä olen kyllä sitä mieltä, että ne ovat naiset joidenkan käytöksessä on parantamisen varaa. Millaista kohtelua odotatte saavanne tällaisella itsekkyydellä.
Monet naiset saavat niin paljon yhteydenottoja, että eivät vain ehdi tai jaksa lähetellä noita "ei kiitos"-viestejä. Itse vastaan kyllä, enkä ole koskaan epäkohtelias. Sen sijaan miehet ovat viime aikoina Tinderissä poistaneet matchin kesken keskustelun tai muuten vain ilmoittamatta, vaikka oltaisiin jo puhuttu treffeistä. Se on todella ikävää käytöstä. Huono käytös treffipalstoilla ei ole sukupuoleen sidottua.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole tullut mätsin mätsiä tai mitään viestiä. Kuulun näemmä niihin naisiin mitkä jätetään listan häntäpäähän.
Joskus suoritin pientä tutkimusta deittimaailmassa Tinderissä ja laitoin 10 viestiä eri naismatcheille. Yhdeksän oli kohteliasta ja oivaltavaa alotusta ei mitään "Hei mitä kuuluu?" sälää ja yksi oli sit sellanen missä kysyin kuppikokoa. Ainoa joka vastasi oli se jolta kysyin kuppikokoa ja hänkin valitti et miksi olen nöin töykeä. Ja siitä syntyi sitten jonkinlainen viestittelyketju, ihan treffejä ei kuitenkaan syntynyt :)
Deittailu irl? Ei toki nyt korona aikana mutta myöhemmin, sinkkuristeilyt yms. Sinkkubileet.
Vierailija kirjoitti:
Joskus suoritin pientä tutkimusta deittimaailmassa Tinderissä ja laitoin 10 viestiä eri naismatcheille. Yhdeksän oli kohteliasta ja oivaltavaa alotusta ei mitään "Hei mitä kuuluu?" sälää ja yksi oli sit sellanen missä kysyin kuppikokoa. Ainoa joka vastasi oli se jolta kysyin kuppikokoa ja hänkin valitti et miksi olen nöin töykeä. Ja siitä syntyi sitten jonkinlainen viestittelyketju, ihan treffejä ei kuitenkaan syntynyt :)
Voinemmeko siis tehdä johtopäätöksen, että naiselle pitää olla vähintäänkin tyly tai jopa ilkeä, että edes syntyy keskusteluyhteyttä. Eli siis miesten ilkeys ja katkeruus on naisten käytöksen myötä syntynyt strategia. Miksi edes yrittää kohteliasta tapaa kun kerran siihen tapaan ei vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voinemmeko siis tehdä johtopäätöksen, että naiselle pitää olla vähintäänkin tyly tai jopa ilkeä, että edes syntyy keskusteluyhteyttä. Eli siis miesten ilkeys ja katkeruus on naisten käytöksen myötä syntynyt strategia. Miksi edes yrittää kohteliasta tapaa kun kerran siihen tapaan ei vastata?
Tai sitten vaan annatte olla jos ette saa tuon tasokkaampia naisia. Mulle ollaan tehty tuollainen testi mutta niin että olimme ehtineet jo tavata ja toinen heittäytyi tapaamisen jälkeen nilkiksi. Ihmetteli kovasti miksen enää toistamiseen halunnut nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile lähettää sellaiselle naiselle, joka ei ole muiden miesten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa, mutta muistutan että naiset saavat pitkälti kiittää itseään vallitsevasta negatiivisesta asenneilmastosta.
Samalla logiikalla miehetkin saavat kiittää itseään vallitsevasta asenneilmastosta, mitä siihen parinmuodostukseen tulee. Tarpeeksi huonoja kokemuksia niin jo loppuu naisilta deittailu kokonaan. Voitte sitten vihoitella keskenänne – jaa, mutta niinhän jo teette.
Itseänne saatte siis sinkkuudestanne kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on leikkiä pelleillä pellen kanssa. Tuolla on naisten faceryhmät täynnä screenshoteja näistä.
Se on ihan validi kysymys jos en yleensä kiinnostu kuin rintavista naisista, en sille mitään voi. Muuten pidin keskustelun kyllä asiallisena ja taisin jopa kertoa hänelle mistä tässä aloituksessa oli kysymys.
Kyllä se naisen mieli on varsin oikukas ja jos mies on vaikutelmaltaan ns. liian helppo se aiheuttaa usein alitajuisesti reaktion että hänessä on oltava jotain vikaa. Sopivan provosoiva aloitus voi toimia kunhan jatkoviesteillä ei vedetä ihan överiksi.
Olen eri, mutta eikös ne ole tyypillisesti juuri miehet jotka karsastavat liian helppoja naisia? 🤔
Eli miehet kuvittelee, että töykeät, tylyt, loukkaavat, provosoivat viestit on vieläpä naisten mieleen? Anna mun kaikki kestää.
Mitä tuokin kommentti muuten oli, että kun naiset ei vastaa kohteliaaseen viestiin? Tarkoititko, että seuraava nainen saakin täyslaidallisen lehmittelyä "kostoksi"? Vai eikö liittynyt aiheeseen mitenkään?
En minäkään vastaa kaikkiin viesteihin. Esim. haen vain pääkaupunkiseudulta, miehet viestittää Savosta, Pohjanmaalta ja Lapista. Tarina on tosi. Joskus kun olen vastannut, että joo vaikutat kivalta, mutta asut aivan liian kaukana, on alkanut armoton vänkääminen. Järjetöntä ja turhaa. Jos minun haussani lulee vain pks niin kyllä minusta 3 - 5 tunnin auto- rai junamatka on liian paljon ja vihainen inttäminen turhauttaa.
Ja sitten mies suuttuu. KERTAAKAAN ei tällainen kaukana asuva, jolle olen haksahtanut vastaamaan ja pahoittelemaan etäisyyttämme, ole vastannut ystävällisesti, että ikävä juttu mutta ymmärrän, ja hyvää jatkoa.
On kyllä oikeasti pelottavaa kun nettideittimiehet aluksi esittävät normaalia. Sitten jos et muutamaan päivään vastaa niin sinut haukutaan nirsoksi hu-oraksi.