Minkä ikäisenä koit olevasi parhaimmillasi?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät eniten ulkonäöstään kolmekymppisinä?
Miesten silmissä 17-22v on aika lailla poikkeuksetta optimi-ikä melkeinpä kaikille.
Höps.
https://i.insider.com/54455482eab8ea361710fecc?width=1100&format=jpeg
Siinä ihan tutkimusta. Valittavissa oli naisia ikäluokissa 20-50v.
Miehet ja naiset katsovat eri asioita naisen ulkonäössä.
Miehet on biologisesti koodattu pitämään naisesta joka on hedelmällinen, ja pystyy tulevaisuudessa synnyttämään mahdollisimman monia lapsia. Eli nuoresta naisesta jolla on hedelmällistä ikää mahdollisimman paljon jäljellä.
Naiselle taas synnyttäminen on historiallisesti ollut riski ja raskas kokemus, joten naiset pitävät itsestään iässä jossa ekat jälkeläiset on jo synnytetty, ja on selvitty nuoruudesta kunnialla.
Huomaa vaikka siinä että naiset usein pitävät siitä kun "lapsenpyöreys" on kadonnut. Miehille se taas on plussaa, koska lapsenpyöreys (17-22v tienoilla) tarkoittaa hehkeämpiä piirteitä ja kurveja peffassa/reisissä.
Fyysisesti paras pätkä sattui ikävuosille 35-40, tuolla pätkällä asuin perheineni ulkomailla. Mulla ei aluksi ollut työlupaa, mutta lapset olivat jo niin isoja että olivat päivät koulussa. Mulla ei ollut päivisin oikein muuta tekemistä kuin urheilla (no vähän jotain opiskelinkin, ja tein pienimuotoisia vapaa-ehtoishommia), ja kyllähän se näkyi ulkomuodossa. Ja kun työlupa vihdoin tuli, hankin tarkoituksella osa-aikatyön että pystyin jatkamaan itsekästä sporttielämäntapaani vielä muutaman vuoden :D
Neljänkympin jälkeen alkoi naama rupsahtaa ja Suomeen palattua "jouduin" taas töihinkin. Myös kaiken maailman epämääräisiä keski-iän vaivoja on nyt tullut.
Mutta henkisesti tunnen nyt olevani enemmän tasapainossa kuin koskaan. Mulla on sellainen olo ettei multa puutu mitään, ja päässä on tietynlainen rauha. Silti olen avoin kehittymismahdollisuuksille. Oppimiskykykin taitaa onneksi vielä olla ihan hyvässä terässä, sillä sain hiljattain kuulla pääsykokeen menneen nappiin ja pääsen syksyllä maisteriohjelmaan :)
Nelikymppisenä. Järjen vievä kielletty rakkaus toi erotiikan sellaiselle levelille jota en tiennyt olevan olemassa. Se motivoi pitämään huolta itsestä ja toi hurjia onnen tunteita, joiden myötä myös työelämään tuli uutta puhtia. Valitettavasti kaikki oli harhaa vain ja päättyi kyyneliin. Sen jälkeen on sitten ollutkin yhtä alamäkeä kaikilla elämän saroilla
The older I get, the better I used to be.
Siinäpä vähän pohdittavaa.
25-30v. Siitä lähtien hidasta alamäkeä. Järkeä, kokemusta ja malttia tulee onneksi vielä lisää joka vuosi.
Täällä 35-vuotias mies. Ulkonäöllisesti muutun kokoa ajan parempaan suuntaan. Siitä on myös jotkut tutut sanoneet, siis että olen komistunut vaan vuosien varrella. Tai sitten he vaan kehuvat kohteliaisuudesta. Mutta kyllä sen huomaa ihan kuvissakin, että kasvoihin on tullut lisää miehekkyyttä ja samoiten kroppaan.
Kukapa olisi uskonut, että siitä finninaamaisesta jäätyneestä pulkannarusta kasvaa joskus ihan miehen näköinen mies :D
16 vuotiaana 1966. Ihana musiikki, kuteet, Robert Kennedy. Koko maailma avoinna.
26-31. Olin silloin paremmassa fyysisessä kunnossa kuin nuorempana ja edelleen kaunis. Nyt 41 v. alkaa olla jo ryppyjä silmien ympärillä ja kaulassa. Nuoruus ja kauneus väistämättä takana vaikka pidänkin itsestäni huolta.
Ikävuodet 34.—50. Hedelmällistä, aktiivista ja hyvää aikaa monin eri tavoin. En tosin haluaisi elää mitään siitä uudestaan, sillä nyt on hyvä. Aika monia kipukohtiakin sinne mahtui, mutta myös huippuhetkiä ja siksi kai on jäänyt niin elävästi mieleen.
Koko ajan tietysti. Mikä kysymys toi edes on, oon parhaimmillani kunnes kuolen ja senkin jälkeen olen paras.
Vaikea sanoa. 16 - 23 olin vähän pyöreä, mutta nuori. Nyt 24 taas olen laittanut kropan kuntoon, vaikka ikää kertynyt.
23-25v
ulkonäkö oli silloin paras.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät eniten ulkonäöstään kolmekymppisinä?
Miesten silmissä 17-22v on aika lailla poikkeuksetta optimi-ikä melkeinpä kaikille.
Joo, naisten ja miesten kauneuskäsitys ei tosiaan ole samanlainen.
Miesten silmissä kaunis = lapsekkaan näköinen, epävarma nuori aikuinen tai myöhäisteini-ikäinen tyttö joka ei varsinaisesti näytä vielä naiselta, mutta ei enää lapseltakaan.
Naisten silmissä kaunis = itsevarma, hoikka, lapsenpyöreytensä jo kadottanut aikuinen nainen jonka kasvonpiirteet ovat jo selkeät ja katseessa syvyyttä, mutta ei vielä voimakkaasti näkyviä vanhenemisen merkkejä ihossa.
Myös iäkäs, ryhdikäs ja tyylikäs ns. grand old lady jolla kaunis luusto, on naisten silmissä ihailtava ja kaunis.
Naisten silmissä ne 17-22v tytöt on ensisijaisesti suloisia, ei sellaisia kauniita joita muut naiset ihailee.
Sama tosin koskee myös miehiä; miesten mielestä komea ja ihailtava mies on joku vanha molopää jolla on lihasta, massia ja statusta - tyyliin Jason Statham, mutta naisten silmissä komea mies taas on usemmiten nuori ja esteettinen, sileäihoinen eikä liian lihaksikas, kauniit kasvot ja tuuhean tukan omaava kitaristi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. 16 - 23 olin vähän pyöreä, mutta nuori. Nyt 24 taas olen laittanut kropan kuntoon, vaikka ikää kertynyt.
Lol, herää tähän päivään kersa, 24 on tosi nuori eikä mikään ”ikää kertynyt”
Naurattaa
Alle 20-vuotiaana ennen lapsia ja vakisuhdetta. Vientiä piisaa ja hauskaa oli. Nyt 50 täytyttyä vaivat ja kolotukset lisääntyy eikä ole mitään odotettavaa elämältä...
Vierailija kirjoitti:
Alle 20-vuotiaana ennen lapsia ja vakisuhdetta. Vientiä piisaa ja hauskaa oli. Nyt 50 täytyttyä vaivat ja kolotukset lisääntyy eikä ole mitään odotettavaa elämältä...
Olisi kannattanut pitää itsestään huolta, niin fyysisesti kuin henkisestikin.
28v kun menin ekaa kertaa ihan yksin ulkomaille , 8kk aasiassa, täynnä testosteronia ja kisakuntoa .
Oli se aikanmoista menoa eikä tullu edes kuppaa tai hiviä vaikka naisia tuli ja meni melkene päivittäin + viinaa jumalattomasti.
nyt paljon myöhemmin,edelleen yksin reissut mutta ei jaksa joka ilta juhlia ja naisia yms
https://i.insider.com/54455482eab8ea361710fecc?width=1100&format=jpeg
Siinä ihan tutkimusta. Valittavissa oli naisia ikäluokissa 20-50v.