Ruotsin arkkubisneksellä menee nyt hyvin. Tosin ruumishuoneiden ja krematorioiden kapasiteetti ei tahdo riittää
"Det är dubbelt så många kistor nu som kommer."
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wPGjj5/hog-belastning-pa-krematori…
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mumba mumba..minä olen noitatohtori.
Mumba mumba
Minä VooDoo tohtori.
Minä pistelen pitkiä neuloja sinua esittävään nukkeen AP.
Sinä sairastut..
Mumba mumba..
Sinä kuolet..hitaasti.
Mumba mumba
Jassåå. Miltäs minä näytän 😃
Suomen puusepät sitten sinne markkinoimaan.
Jokainen kuolee vain kerran joten nyt myyty arkku on pois tulevaisuuden myynnistä.
Suomessahan tuotantoa myös nostettiin. Arkut tulevat aina suoraan tehtaalta, liikkeissä ei ole mahista niitä säilytellä.
Kannattaa kysyä konsulttiapua Auschwitzistä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kuolee vain kerran joten nyt myyty arkku on pois tulevaisuuden myynnistä.
Selvä se mutta nyt tarve on niin suuri että uudet toimijatkin pääsee rahanjakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä se mutta nyt tarve on niin suuri että uudet toimijatkin pääsee rahanjakoon.
Hieman epäilen kuinka moni polkaisee ihan tyhjästä arkkutuotannon käyntiin jokusen kuukauden tarvetta varten. On äkkiä epidemia ohi ennen kuin toiminta on päässyt edes kunnolla vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman epäilen kuinka moni polkaisee ihan tyhjästä arkkutuotannon käyntiin jokusen kuukauden tarvetta varten. On äkkiä epidemia ohi ennen kuin toiminta on päässyt edes kunnolla vauhtiin.
Juu, lähinnä ajattelinkin että vaikkapa muista maista lähdetään uusina Ruotsin markkinoille.
Mumba mumba..minä olen noitatohtori.
Mumba mumba
Minä VooDoo tohtori.
Minä pistelen pitkiä neuloja sinua esittävään nukkeen AP.
Sinä sairastut..
Mumba mumba..
Sinä kuolet..hitaasti.
Mumba mumba