Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä koit olevasi parhaimmillasi?

Vierailija
23.04.2020 |

:)

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-57 v.

Vierailija
102/109 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät eniten ulkonäöstään kolmekymppisinä?

Miesten silmissä 17-22v on aika lailla poikkeuksetta optimi-ikä melkeinpä kaikille.

Höps.

https://i.insider.com/54455482eab8ea361710fecc?width=1100&format=jpeg

Siinä ihan tutkimusta. Valittavissa oli naisia ikäluokissa 20-50v.

Jep, jos puhutaan ihan silkasta ulkonäöstä.

Useimmat(toivottavasti) odottavat parisuhteelta muutakin, kuin kumppanin viehättävintä ulkomuotoa.

No, biologiahan on tiettyjen kulttuurien polygamian takana. Murrosikäisiä tyttöjä naitetaan keski-ikäisille ukoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 55- vuotiaana kaunemmillani, kun nuorempana olin ylipainoinen  ja muutenkin laiminlöin ulkonäköni täysin.

Olen saanut miesten huomion vasta yli 50 vuotiaana.

Vierailija
104/109 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 55- vuotiaana kaunemmillani, kun nuorempana olin ylipainoinen  ja muutenkin laiminlöin ulkonäköni täysin.

Olen saanut miesten huomion vasta yli 50 vuotiaana.

Kunhan palkki on kuosissa, niin mailaa kyllä tulee.

N51

Vierailija
105/109 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ikäisenä eri tavoin.

Vierailija
106/109 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23-27

Vierailija
107/109 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 -50

Vierailija
108/109 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri ikäisenä eri tavoin.

Sama :-) Monen asian on ulkonäköön liittyen on huomannut valokuvista vasta nyt viisikymppisenä, mikä on aika surullista. Aina on kuvitellut, että on liian paksut käsivarret, pohkeet, liikaa finnejä yms. Kuitenkin löysin ihanan aviomiehen vähän päälle parikymppisenä, tulin äidiksi x 3 ja koskaan ei ole ollut isompia taloudellisia huolia. Ja joka kuvassa hymyilee fressi nuori nainen, jolla on kuulas iho ja hoikka kroppa. 

Nyt viisikymppisenä leskenä, aikuisten lasten äitinä, nuoremman miehen avopuolisona elämä on ihanan intohimoista. Kroppa ei ole enää niin kiinteä, mutta toimii. Tässä iässä ei mieti yhtään mitä muut ajattelevat vaan suhtautuu elämään rennosti. Se oli varmaan se mikä sai miestenkin huomiota sitten kun olin taas itse siihen valmis. 

Vierailija
109/109 |
24.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan edes tiedä, milloin olisin ollut parhaimmillani ulkonäöllisesti. Tällä hetkellä olen 28-vuotias ja olen löytänyt oman tyylin ja opetellut meikkaamaan itselleni sopivimmalla tavalla. Kyseessä on kuitenkin harrastus, edellä mainitut asiat on mulle tapa ilmaista itseäni. Liikunta myös auttaa siihen, että tuntee olonsa hyväksi. Tietysti myös ne muutamat ystävät mitä on, sekä parisuhde osiltaan. Oikeastaan turha tuijotella liikaa sitä ulkonäköä, koska se on loputon suo. Voisin esimerkiksi valkaista hampaani, täyttää ohuita huuliani, värjätä hiukset jne. Toki saan joskus kuulla olevani kaunis, mutta no eipä siinä ihmeempää. Kiva jos joku tykkää, mutta kivempi se on, jos vaikka saan kuulla olevani hyvä tyyppi :D Vaikea sanoa, millaista olisi, mikäli näyttäisin eriltä kuin nyt. Sitäpaitsi joskus se kiusaannuttaa, jos vaikka firman pikkujouluissa joku kehuu kaikkien nähden ulkonäköäni - en halua olla valokeilassa.