Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää olla sinkku 26-vuotiaana naisena

Foreveralone
22.04.2020 |

Olisi ihanaa kun olisi kumppani jonka kanssa jakaa elämä.. Ei sitä iloa minulle kai suotu tässä elämässä :'(

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi olla 36v sinkku sitten tai 45?

Vierailija
2/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole helppoa näin miehenäkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko sinulle kilttis?

Vierailija
4/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaana miehenä se vasta ikävää onkin.

Vierailija
5/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mieluusti olisin tuossa iässä sinkku ollut. Näin jälkiviisaana kun ajattelee...

N37 (vuosi sitten erosin)

Vierailija
6/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenniin? 36-vuotias mies, hyvä ikä löytää nainen.

Vierailija
7/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama... nuorempana en kaivannut kumppania edes niin paljon mutta nyt hirvee kaipuu.

Vierailija
8/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Minä erosin 40v 20v suhteesta.. Ei ole helppoa kun nuoret ja kauniit naiset jyrää..

Vierailija
9/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin minä sinun ikäistä harkita..

Ap

Vierailija
10/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista elämä on.

Zinc

Vierailija
11/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei mene nallekarkit tasan. Omalle kohdalle osuu kerta toisensa perään sitoutumishaluisia sinkkuja vaikka itse kaipaan vain sitä yhtä asiaa :(

Toisaalta mietin miksi rakastavaiset eivät kykene kohtaamaan? Netin luulisi tuovan ihmisiä lähemmäksi toisiaan

Vierailija
12/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itsellä ja olen samanikäinen nainen. Toki minussakin on paljon vikaa ja oikeasti olen todella huono tutustumaan ihmisiin. Siinä mielessä pelkään aina sitä etten koskaan pääse siihen tavoitteeseen, että minulla olisi kumppani. En vaan oikein usko sitä, että kukaan rakastaisi minua. Toisia kyllä rakastan paljon ja haluan olla muille hyvä. Kaikesta kokemastani huolimatta. Olen minäkin yksinäinen muutenkin ja ainahan sitä toivoisi,  että elämä olisi mennyt vähän erilailla. Sitten ehkä olisi helpompi tehdä niitä monia muille "normaaleja" juttuja ilman ajatusta siitä, että ei kuitenkaan uskalla tai pysty. Silloin elämä olisi vähän helpompaa. 

Vierailija
13/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää. Siis minusta parasta sinkkuaikaa oli 25-28v kun ihmiset kohteli naisena eikä enää näyttänyt miltään tyttöseltä. Teinimäisyys oli karissut ja naisellistuminen kaunisti ainakin minua.

Vierailija
14/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos yksinolo ärsyttää, mutta iän puolesta sinkkuutesi ei kyllä ole minkäänlainen tragedia.

Olet vielä tosi nuori ja ehdit vaikka mitä, miksi nuoruus pitäisi kuluttaa seurustellen jos kerta sopivaa kumppania ei ole löytynyt?

Ehdit vielä vaikka mitä, nauti nyt vaan hetkestä ja nuoruudestasi - niin vedät myös helpommin sopivan miehen luoksesi, kun nautit elämästä ja olet onnellinen.

Vierailija
15/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. 26v on naisen parasta aikaa deittailla. Voit deittailla vähän nuorempia ja vanhempia. Kaikki käy kuumana. :p

Vierailija
16/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin minä sinun ikäistä harkita..

Ap

Jos menekkiä tai onnea ei ole ollut, niin kannattaisi varmaan hiukan nöyrtyä. Kymmenen vuoden päästä sama heppu ei näet enää vilkaisekaan suuntaasi, joten viimeiset vuodet haluttuna objektina kannattaisi hyödyntää viisaasti.

Vierailija
17/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai 49v. naisena.

Vierailija
18/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaa,a. Siitä on yli kymmenen vuotta kun olin samassa tilanteessa kuin sinä Ap: kumppanista ja parisuhteesta unelmoiden.Ny reilu vuosikymmen myöhemmin olen mielestäni aika  hyvin oppinut iloitsemaan ja nauttimaan sinkkudestani, odottamatta tai vaatimatta, että joku nainen ryhtyisi minulle kumppaniksi ja muodostaisi kanssani parisuhteen.

- Jos kuitenkin vielä joskus, kuen toivoin joku nainen jota kohtaan koen vetoa ja vastaavasi hän minua kohtaan, niin tokihan siä voisin harkita parisuhteeseenki asettumista.    

Vierailija
19/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiedä mitä elämältäni haluan, sitoutuminen tuntuu kaukaiselta ja vähän pelottavalta asialta.

Aina kun mietin mitä kaikkea haluan elämässäni tehdä, niin ne liittyy omiin harrastuksiini ja mielenkiinnonkohteisiin, pariutuminen on sitten vaan bonari jos sopiva mies tulee vastaan (toki säännöllinen seksielämä olisi kiva).

N27

Vierailija
20/65 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 29-v sinkkunainen. Ei kiirettä parisuhteeseen. Yhteen mieheen olen iskenyt silmäni, mutta saa nähdä mitä tästä tulee.