Ärsyttää olla sinkku 26-vuotiaana naisena
Olisi ihanaa kun olisi kumppani jonka kanssa jakaa elämä.. Ei sitä iloa minulle kai suotu tässä elämässä :'(
Kommentit (65)
Paras ikä olla sinkku ja tuhlaat sen murnimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 29-v sinkkunainen. Ei kiirettä parisuhteeseen. Yhteen mieheen olen iskenyt silmäni, mutta saa nähdä mitä tästä tulee.
Ihmettelinkin kun tulin kotiin, että mitä ne silmät mun takissa tekee.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 29-v sinkkunainen. Ei kiirettä parisuhteeseen. Yhteen mieheen olen iskenyt silmäni, mutta saa nähdä mitä tästä tulee.
Zinc
Oletko sinkku Zinc
Vierailija kirjoitti:
Word.
Mutta kun ei kelpaa muut kuin Tobias Forge.
Miten 25 v sinkkumies löydäis naisen? Voisin tutustua ap- hen. Voisitko jättää yhtrystiedot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Oletko sinkku Zinc
Olen Zinccu
AP ehtii vielä. 4 vuotta aikaa, kunnes täytät 30. Sen jälkeen tilanne alkaa hankaloitumaan ja hyvät miehetkin on jo kiinnitetty.
Olisin ilomielin milloin vaan 26 ja sinkkunainen jos aikakone vain olisi keksitty . Parasta aikaa elämässä... Nyt jo 54v..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Sori mut nyt oot erehtynyt. Mies johon iskin silmäni on älykäs.
Mielummin 26v sinkkunainen kuin 26v sinkkumies. Nainen saa seuraa missä vain tuon ikäisenä, mies ei
Tykkään Zincciksestä, siltä tulee aina erilaista kommenttia kuin muilta.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Mitä hienoa siinä sinkkuudessa on?
Vierailija kirjoitti:
Mielummin 26v sinkkunainen kuin 26v sinkkumies. Nainen saa seuraa missä vain tuon ikäisenä, mies ei
26-vuotias sinkkumies voi hyvin katsella vielä kakskymppisiä. Monessa parissa mies on 5 vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26-vuotias sinkkumies voi hyvin katsella vielä kakskymppisiä. Monessa parissa mies on 5 vuotta vanhempi.
Myös nainen voi katsella. Tiesitkö että moni 20v mies hakeekin vanhenpaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niimpä, ite olin 18-vuotias kun seurustelin 26-vuotiaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen parasta ennen päiväys on 25v, jota ei kannata unohtaa. Tämä on vain fakta juttu.
Fakta juttu että tämä väite on vain syrjäytyneiden miesten keksimä.
Tuossa iässä kannattaa olla sinkku. Tapailla monia ja sitten vasta valita paras jonka kanssa vakiintua.