Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto, kiitos posti. Tuli ilmoitus että pakettini on toimitettu lähimpään vapaaseen pisteseen

Vierailija
21.04.2020 |

eli noin 100 km päähän alkuperäisestä toimituspisteestä. Sieltäkö paketti pitäisi hakea?? Tosi hienoa toimintaa.
Ja olen yrittänyt reklamoida myös postille, mutta puhelinnumero on auki 8-16 (työaikani), ja melkein tunnin jonot.
Olen raivona.

Kommentit (216)

Vierailija
201/216 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita seuraavat tilaukset menemään Matkahuollon kautta. Parempaa palvelua ja lähetykset tulee aina ajallaan sovittuun toimipisteeseen. Posti ei osaa muuta kuin tyriä.

Matkahuolto on hidas ja sillä vasta onkin harvassa toimipisteitä.

Matkahuollon kautta tilatessa on itselleni ollut aina itsestäänselvyys se, että lähetys saapuu nopeasti valittuun toimipisteeseen. Kertaakaan ei ole tämä systeemi pettänyt, toisin kuin paljon parjatun Postin kanssa! Toki voi olla jälleen kerran alueellisia eroja ja jossain muualla toimimaton järjestelmä, mutta olen asunut useammassa kaupungissa viimeisten vuosien aikana ja kaikissa homma toiminut paremmin Matkahuollon kautta.

Vierailija
202/216 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmiset ostaa kyl nyt aivan järkyttävän määrän kaikkea netistä. Kävelin postin tänään niin ihmisiä oli jonossa ulos asti... tämä hertsikassa. 😩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/216 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä puhut täyttä potaskaa. Maksimi etäisyys siirroissa on 10km, tuo mene parissa minuutissa autolla.

T: Postin ex työtekijä

No mun paketit on siirretty kodista 20 kilometrin päähän. Ja postista, johon paketit olen tilannut, on matkaa tuohon postin pisteeseen yli 35 km. En kyllä ymmärrä, miksi ne tuonne on siirretty, kun postista 5 km säteellä on varmasti ainakin 10 automaattia + muutama asiamiesposti.

Vierailija
204/216 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta täällä. Olen kuukauden sisällä tilannut Suomesta nettikaupoista kaikenlaista tarpeellista ja tarpeetonta ja alle viikossa on toimitettu. Viime tiistaina tein viinitilauksen Saksaan ja eilen Posti kuskasi sen pihaan. Erinomaiset kuljetuspalvelut valtakunnassa.

Mistä tilasit vinettoa? Linkkiä? Haluan myös!

Vierailija
205/216 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä mahdat asua, jos ei alle 100 km löydy yhtään vapaata luukkua mistään asiamiespostistaSuomessa vaan.kaan?

Vierailija
206/216 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä mahdat asua, jos ei alle 100 km löydy yhtään vapaata luukkua mistään asiamiespostistaSuomessa vaan.kaan?

Suomessa vaan.

Vierailija
207/216 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta täällä. Olen kuukauden sisällä tilannut Suomesta nettikaupoista kaikenlaista tarpeellista ja tarpeetonta ja alle viikossa on toimitettu. Viime tiistaina tein viinitilauksen Saksaan ja eilen Posti kuskasi sen pihaan. Erinomaiset kuljetuspalvelut valtakunnassa.

Niin että ei saa kukaan valittaa, kun minä sain hyvää palvelua.

Vierailija
208/216 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkia viestejä, mutta oonko kolmas, joka älysi sarkasmin tuossa postinko vika...

Vierailija
209/216 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuulostaa jonkinlaiselta virheeltä järjestelmässä. Sain kerran itsekin saapumisilmoituksen, jossa noutopaikaksi oli merkitty naapurikunnan rajalla oleva postin palvelupiste. Selvittelin postin kanssa asiaa ja he lupasivat toimittaa paketin lähimpään postin palvelupisteeseen. Kului muutama päivä kunnes lähetysten seuranta ilmoitti, että paketti oli noudettu. Ihmettelin tätä ja soitin postiin. Postista kerrottiin, että kyseessä oli ollut jonkinlainen järjestelmän sisäinen virhe ja mitään pakettia ei alunperin ollutkaan. Virhe oli saatu korjatuksi mutta järjestelmä oli vaatinut, että kyseinen haamupaketti kuitataan noudetuksi, jotta se lakkaa kummittelemasta järjestelmässä. 

Vierailija
210/216 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi viimeksi tullut ilmainen kotiinkuljetus, mutta kun aina ainaisemmin homma on mennyt niin ettei posti ole soittanut tai koputtanut oveen vaan suoraan vienyt paketin parin kilsan päähän kauppaan noutopisteelle niin vaöitsin toimitusosoitteeksi sadan metrin päässä olevat paketriautomaatit. No eihän se mennyt sinnekään vaan parin kilsan päähän. Vtun posti. Yks paskafirma. Olin siellä aikanaan töissä niin kusettivat palkanmaksussa minkä jaksoivat. Onneksi tarkistin aina.

Vierailija
211/216 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla olisi viimeksi tullut ilmainen kotiinkuljetus, mutta kun aina ainaisemmin homma on mennyt niin ettei posti ole soittanut tai koputtanut oveen vaan suoraan vienyt paketin parin kilsan päähän kauppaan noutopisteelle niin vaöitsin toimitusosoitteeksi sadan metrin päässä olevat paketriautomaatit. No eihän se mennyt sinnekään vaan parin kilsan päähän. Vtun posti. Yks paskafirma. Olin siellä aikanaan töissä niin kusettivat palkanmaksussa minkä jaksoivat. Onneksi tarkistin aina.

Juu ihan sama mihin ja miten tilaat, ne toimittaa ihan mihin huvittaa.

Vierailija
212/216 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. tarina ei ole totta, jos paketti toimitettu 100km päähän.

Jopa täällä jumalan seläntakana maalla, postien välimatkat ovat enintäin 20 km.

Nyt jotakin jäi ap. kertomatta.

Vierailija
213/216 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jipii! Palstasalapoliisi on joukossamme ja tullut kertomaan totuuden!

Vierailija
214/216 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä etsittynä esim. Rautavaaran postista seuraavat lähimmät pakettiautomaatit ovat Nurmeksessa, Nilsiällä ja Sonkajärvellä, kaikkiin yhdensuuntaista matkaa n. 50 km. Lähimmät varsinaiset täyden palvelun Posti-pisteet ovat sitten Iisalmessa (70 km) ja Valtimossa (50 km).

Vierailija
215/216 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeessä mahdat asua, jos ei alle 100 km löydy yhtään vapaata luukkua mistään asiamiespostistakaan?

Näin mm. Jyväskylässä.

Vierailija
216/216 |
23.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin olisi syytä valita yhteistyö kumppaninsa,kriteereillä:riittävästi varasto-ja lattia paikkoja .Silloin palvelisi tarkoitusta.Ei ole mitään älyä,osoittaa paketit matkojen päähän,kun on lähellä postin asiamies ja automaatit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi