Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan kotiani paljon mutta netissä anonyymit ovat haukkuneet

Vierailija
21.04.2020 |

Esim jodelissa :(

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää, toiset ei. Millainen narsisti olettaa saavansa pelkkää positiivista palautetta. Onko äiti kasvattanut pikku prinsessaksi, joka on täydellinen maailman napa. Nyt todellisuus iskee päin naamaa, kun kaikki eivät olekaan kokoajan kehumassa ja ylistämässä prinsessa joka ajatusta ja tekemistä.

Peruskohteliaisuuteen kuuluu olla haukkumatta. Ei tarvitse aina tuoda julki negatiivisia mielipiteitään.

Mikä on haukkumista? Jos ap postaa kuvia kämpästään #ihanakoti #valkoinennahkasohva #tuplakupla ja joku kommentoi, että tuplakupla on kamala valaisin, niin onko se haukkumista vai ilmaiseeko joku vain mielipiteensä? Olen sitä mieltä, että kuvat julkaistessaan ap sallii kommentoinnin, keskustelun ja mielipiteen ilmaisun, myös sellaisten, jotka poikkeavat hänen omistaan. Muussa tapauksessa jättäköön kuvat julkaisematta.

Vierailija
22/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka laittaa kuvia anonyymien kommentoitavaksi, jos ei halua anonyymejä mielipiteitä? Ei mun somea nää muut kuin kaverit ja perhe, koska muiden mielipiteet eivät kiinnosta.

Vai onko ongelma siinä, että ajattelit saavasi kehujen kautta jotain itsetuntobuustia? Ei netti toimi niin että saat just sitä mitä tilaat, vaan saat mitä saat.

Kiusaajat niitä kuvia laittavat. Ymmärrätkö jo. Jodel on kiusaamista ja juoruamista varten. Ihmisille joilla ei ole omaa elämää ja sairas tarve loukata muita.

Sellainen EI ole normaalia. Älä leiki tyhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on sivistymätöntä haukkua toisen kotia sillä se on jokaiselle tärkeä identiteettiin liittyvä asia. AP jos lohduttaa samaa tapahtuu muillekin ja paljon, et ole  yksin. On ihan ok pahoittaa tuollaisesta mielensä. Törkeäähän se on.

Vierailija
24/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu on sivistymätöntä haukkua toisen kotia sillä se on jokaiselle tärkeä identiteettiin liittyvä asia. AP jos lohduttaa samaa tapahtuu muillekin ja paljon, et ole  yksin. On ihan ok pahoittaa tuollaisesta mielensä. Törkeäähän se on.

Tämän välttäminen on helppoa. Ette vaan jaa kaikelle kansalle niitä kuvianne. Idiootit.

Vierailija
25/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset tykkää, toiset ei. Millainen narsisti olettaa saavansa pelkkää positiivista palautetta. Onko äiti kasvattanut pikku prinsessaksi, joka on täydellinen maailman napa. Nyt todellisuus iskee päin naamaa, kun kaikki eivät olekaan kokoajan kehumassa ja ylistämässä prinsessa joka ajatusta ja tekemistä.

Peruskohteliaisuuteen kuuluu olla haukkumatta. Ei tarvitse aina tuoda julki negatiivisia mielipiteitään.

Mikä on haukkumista? Jos ap postaa kuvia kämpästään #ihanakoti #valkoinennahkasohva #tuplakupla ja joku kommentoi, että tuplakupla on kamala valaisin, niin onko se haukkumista vai ilmaiseeko joku vain mielipiteensä? Olen sitä mieltä, että kuvat julkaistessaan ap sallii kommentoinnin, keskustelun ja mielipiteen ilmaisun, myös sellaisten, jotka poikkeavat hänen omistaan. Muussa tapauksessa jättäköön kuvat julkaisematta.

Ja sinullako on tällaista käytöstä sinun sosiaalisessa medassa ja se on sinusta normaalia? Järkyttävää.

Voi raukkaa.

Olet aivan helvetin kamala ja ilkeä ihminen. Etkä edes sitä tajua.

Vierailija
26/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän välttäminen on helppoa. Ette vaan jaa kaikelle kansalle niitä kuvianne. Idiootit.

Siellä toinen hapannaama narsisti huutelemassa ja oikeuttamassa ala-arvoista käytöstään.

Opettele käyttäytymään tai pysy poissa. Aww eikö äiti sinua opettanut?? Säälittävä.

Vierailija
27/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mikä on haukkumista? Jos ap postaa kuvia kämpästään #ihanakoti #valkoinennahkasohva #tuplakupla ja joku kommentoi, että tuplakupla on kamala valaisin, niin onko se haukkumista vai ilmaiseeko joku vain mielipiteensä?”

Kuten vanha sanonta kuuluu; jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, kannattaa pysyä hiljaa.

Vierailija
28/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eli tarve saada ihailua, kehuja ja muiden mielistelyä on niin suuri, että se voittaa kaiken muun. Ne kuvat laitetaan anonyymien kommentoitavaksi, vaikka haukkuminen ja ikävät kommentit ahdistavatkin. Onpa skitsoa meininkiä. Ap:lla on itseaiheutettu "ongelma", sanoisin.

Vierailija
29/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinullako on tällaista käytöstä sinun sosiaalisessa medassa ja se on sinusta normaalia? Järkyttävää.

Voi raukkaa.

oho, menipä sulla tunteisiin :D joku ei tykännyt sun olkkarista?

Vierailija
30/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa viihdyttävä ketju tässä. Joku sisustaminen saa ihmiset ihan raivoihinsa? Ihan hullua.

Vierailija
31/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi raukkaa.

Minua ei kiinnosta pitääkö joku minun olkkarista, minua kiinnostaa Jodelin kaltaiset roskasovellukset joita aikuiset ihmisetkin käyttävät toistensa nokitteluun, juoruamiseen ja kiusaamiseen. Kuvitellen että se on normi.

Kerrassaan uskomatonta ja sinä vielä luulet että minua koskaan kiinnostaisi mitä joku sinun kaltainen on mieltä minun olohuoneestani. Tai että siitä loukkaantuisin. Äärimmäisen huvittava valtapeli siinä sinulla.

Todella surullista mihin maailma on menossa, meistä jokainen voi siihen vaikuttaa. Myös SINÄ.

Vierailija
32/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa viihdyttävä ketju tässä. Joku sisustaminen saa ihmiset ihan raivoihinsa? Ihan hullua.

Jep! Ihan käsittämätöntä ajatella, että joku suivaantuu toisen sisustuksesta niin, että yltyy haukkumaan.

Vierailija
33/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi raukkaa.

Minua ei kiinnosta pitääkö joku minun olkkarista, minua kiinnostaa Jodelin kaltaiset roskasovellukset joita aikuiset ihmisetkin käyttävät toistensa nokitteluun, juoruamiseen ja kiusaamiseen. Kuvitellen että se on normi.

Kerrassaan uskomatonta ja sinä vielä luulet että minua koskaan kiinnostaisi mitä joku sinun kaltainen on mieltä minun olohuoneestani. Tai että siitä loukkaantuisin. Äärimmäisen huvittava valtapeli siinä sinulla.

Todella surullista mihin maailma on menossa, meistä jokainen voi siihen vaikuttaa. Myös SINÄ.

no niin, nyt ihan rauhallisesti hengittelet siinä.

Vierailija
34/34 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee mieleen eräs facen ryhmä ja siellä erityisesti yksi henkilö, joka on ainakin aiemmin esitellyt kotiaan siellä paljonkin. Koti on ihan kiva ja persoonallinen, mutta ei millään muotoa ryhmän ajatuksen mukainen, melkeinpä päinvastoin. Hän saa usein ihan kannustaviakin kommentteja, mutta toisinaan kyllä myös vähän ihmetteleviä ja negatiivisiakin.

Minusta siinä on kyse samasta asiasta, kuin että joku lisäisi karppausryhmään kuvia sokerimunkeista ja ihmettelisi sitten ikävää palautetta. Leivontaryhmässä ne olisi taas ihan ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan