Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mulla elämä ihan solmussa, auttakaa?

Vierailija
21.04.2020 |

ollaan miehen kanssa asumuserossa. Mies ei halua pariterapiaan vaan jutella tekstiviesteillä parisuhteesta. Meillä on lapsia. Lapset ovat nyt isällään ja itse olen vanhempieni kotona. Mikä taas kärjistää tilanteita, koska lapsuuden perheeni toimi huonosti. Minulla ei siis ole paikkaa mihin mennä kohta. Olen toiminut väärin elämässäni mm pettänyt miestäni joka sai tietää. Siitä on aikaa jo. Olin nuori. Mikä ei tietenkään oikeuta moiseen. Nyt vaistoaa että äitini ei pidä minusta. Elämäni on siis yhtä isoa sotkua jonka keskellä minä olen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensitöiksesi hankit oman asunnon, etkä notku aikuisena ihmisenä muiden nurkissa.

Vierailija
2/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan ensitöiksesi hankit oman asunnon, etkä notku aikuisena ihmisenä muiden nurkissa.

Emme ole virallisesti vielä eronneet miehen kanssa. Minulla ei ole säästöjä tai rahaa hankkia nyt asuntoa. Pitäisi ensin ratkaista liiton kohtalo ja sitten myydä nykyinen asunto.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole virallisesti vielä eronneet miehen kanssa. Minulla ei ole säästöjä tai rahaa hankkia nyt asuntoa. Pitäisi ensin ratkaista liiton kohtalo ja sitten myydä nykyinen asunto.

Ap

Vuokra-asuntojakin on olemassa. Mikään pakko ei ole suinpäin ostaa mitään.

Vierailija
4/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vuokra-asuntojakin on olemassa. Mikään pakko ei ole suinpäin ostaa mitään.

Onhan takuuvuokrat maksettava. Itse olen kuntoutustuella.

Ap

Vierailija
5/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teepä vaikka rivi Lottoa jos tärppäisi ja tiedätkö? Minä vaiston että sinä olet trolli.

Vierailija
6/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneenkin voi väliaikaisesti vuokrata.

Vierailija
7/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on korkea aika aikuistua ja ottaa vastuu omasta elämästä. Aloita nyt heti hakemalla kaupungin vuokra-asuntoa.

Vierailija
8/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko luottotiedot kunnossa. Missä asut nyt. Jos olet kuntoutustuella, voit saada sossusta takuuvuokrat. Haluan auttaa.

Vierailija
9/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko luottotiedot kunnossa. Missä asut nyt. Jos olet kuntoutustuella, voit saada sossusta takuuvuokrat. Haluan auttaa.

Vierailija
10/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt asunut akuutisti pari päivää vanhempieni luona mutta tänne en voi jäädä asumaan. Luottotiedot pitäisi olla kunnossa. Vähän on Henk.koht.velkaa.

Lisäksi nyt olen alkanut kaipaamaan miestäni, en vain voi elää niin kuin ennen. Ja mies ei halua pariterapiaan juttelemaan. Haluaisin pitää perheen yhdessä mutta haluan pahan olon pois itsestäni.

Ap

Vierailija
11/11 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet lähtenyt kotoa ja vain sinä voit mennä takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi