Piittaavatko ihmiset enää helteillä rajoituksista?
Vähän hirvitti tänään kaupungilla, kun ihmiset tungeksi jätskikiskojen jonoissa eikä turvaväleistä tietoakaan.
Kommentit (23)
mä olen täällä mökillä ihan yksin kun ihmiset tunkee vierivieressä kaupungissa. kumpi nyt näistä oli parempi, Sanna Marin?
nyt ei ole aika mennä jäätelökioskille!
Tuskin on jätskikiskat auki? Jos on niin ehkä tänään ja huomenna ja rajoitukset. Ens viikolla taas jäätävän kylmää.
Jos puhut suomesta, niin siellä ei ole koskaan lämmin saati hellettä.
N. 48
Rayong, Thailand
Kello 21:38 +31 C
Porukkaa oli kuin normaalisti kauniina kevät-päivänä eli paljon liikkeellä!
Ei ole varmaan missään jäätelökioskit auki?
Kerron sinulle sen mitä kyttääjien kyttääjät kertovat: lopeta kyttääminen!
Jos eristäytymistä pitää jatkaa vielä kesällä ja tulee 30 asteen käristyskupoli, niin veikkaan että porukka kyllä lähtee ulos saunakuumista kämpistään ja kuukahtaa mieluummin koronaan kuin lämpöhalvaukseen.
Jos aurinko paistaa ja on yli 20 astetta lämmintä, ei rajoitukset ole voimassa!
Vierailija kirjoitti:
Jos eristäytymistä pitää jatkaa vielä kesällä ja tulee 30 asteen käristyskupoli, niin veikkaan että porukka kyllä lähtee ulos saunakuumista kämpistään ja kuukahtaa mieluummin koronaan kuin lämpöhalvaukseen.
Mun mielestä tilanne on se, että jos nyt olisi tiukat rajoitukset niin tautihuippu on ohi pikemmin ja ei tarvitsisi pitkittää rajoituksia sinne kunnon helteille. Mielummin yksi tuskainen rutistus kuin se että rajoitukset on vielä jouluun.
Ihmiset vaikuttivat tänään terveiltä.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
N. 48
Rayong, Thailand
Suomen lämpöennätys on 37,2, se on kuumetta eikä kuumeessa ole kiva olla. Minulle optimi on 17-21 lämmintä, sen jälkeen alkaa ärsyttämään koko kesä :D Yli 26 ja en ulos mene.
Rovaniemellä ei ainakaan ole vielä jätskikiskat auki
En usko, että pelkät suositukset toimivat. Jos ei toiminut muuallakaan, niin miksi toimisi täällä?
Suomi+ helteet, että mitä? Ehkä on n. 5pvää hellettä vuodessa😂
Vierailija kirjoitti:
N. 48
Rayong, Thailand
Hanki verenkierto.
N, 40
Tampere, Finland
Kello 21.57 +10 C
Mistä ihmeen rajoituksista? Ihan normaalisti eletään.
Vierailija kirjoitti:
Suomi+ helteet, että mitä? Ehkä on n. 5pvää hellettä vuodessa😂
Viime kesä vit tu kuukauden helteet.
Onneksi ei tarvi mennä jäätelökioskille kun on niin huono kioski ja muuta ei ole.
Minetti lähti pois ja mun lemppari.
Pahoin pelkään, että eivät :(