Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan aikuinen on surullinen että festarit on peruttu?

Vierailija
21.04.2020 |

Kuka aikuinen edes haluaa mennä jonnekin mutavelliin jäätymään ja kuuntelemaan huonoa musiikkia?
Ymmärrän teinit mutten aikuisia.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä festareilla, mutta osaa olla surullinen myös muoden puolesta. Esimerkiksi toimeentulonsa menettävien ihmisten.

Vierailija
2/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Ja jos ei ollut, niin kuulostat hölmöltä ihmiseltä, joka olettaa aina huonointa. Kuvailit festarit niin huonosti kuin suinkin osasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten elämä on nykyisessä yhteiskunnassa aika onnetonta ja tarkoituksetonta ja festarien kaltaiset pienet huvit ovat monen ihmisen elämässä suurin piirtein se ainoa valopilkku vuodessa. Itse en viitsi mennä yksik festareille koska en omista yhtään kaveria, mutta voin uskoa, että monelle ne ovat henkireikä.

Vierailija
4/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ketkä pettää ja elää valheessa harmittelevat kun eivät pääse festareille, aivan oikein että semmoinen rietastelu on yhden kesän pannassa.

Vierailija
5/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot itse aikuinen niin luulisi sun jo oppineen että ihmiset nauttivat eri asioista. Itse en nauti festareista, mutta kyllä mun jotkut ihan aikuiset ystävät niissä mielellään käyvät.

Vierailija
6/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää elävästä musiikista ja haluaa nähdä lempibändistä. Grillaile sinä penan ja ritvan kanssa siellä esikaupungissa. 

Vierailija
7/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin surettaa, ettei päästä miehen kanssa juhlimaan vuosipäivää. Tavattiin 15 vuotta sitten festareilla ja nyt piti mennä samoille festereille fiilistelemään.

Vierailija
8/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tangomarkkinat perutaan niin pimahdan.

Vierailija
9/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella iso juttu jos ei pääse näkemään lempiartistiaan. Mut kyllähän tilanteen ymmärtää ja näkee sitten tulevaisuudessa sen lempiartistin. Mutta ei se silti poista sitä tunnetta että onhan se surullista. :(

Vierailija
10/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi? No vaikka siksi, että näin turkulaisena suren saamatta jääviä tuloja Turun seudulle. Itse en ole vielä ikinä käynyt Ruisrockissa, mutta taloudellisesti sillä on valtava merkitys alueelle. Terveisin Aikuinen.

Vierailija
11/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se surkeaa että festarit on peruttu kun elämässä ei ole mitään muuta kuin ne. Ymmärtäisin tämän itsekeskeisen narinan jos ne olisi peruttu ainiaaksi mutta yhdeksi kesäksi niin on pakko miettiä kuinka hemmetin tyhmiä ihmisiä onkaan olemassa.

Vierailija
12/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miksi? No vaikka siksi, että näin turkulaisena suren saamatta jääviä tuloja Turun seudulle. Itse en ole vielä ikinä käynyt Ruisrockissa, mutta taloudellisesti sillä on valtava merkitys alueelle. Terveisin Aikuinen.

Ihan takuulla menetät yöunesi tuon takia.

Vierailija
13/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festarit ovat kumminkin sellainen suuri kesäjuhla, jossa esiintyvät juuri ne bändit ja solistit joista paljon pidän.  On ihana käydä kuuntelemassa heitä myös livenä.

Ja festarit ovat vapaamuotoiset, ei tarvitse pynttäytyä ja muuta sellaista, kuten oopperoihin ja joihin teatteriesitykiin.

On ymmärrettävää, että festareita ei tänä kesänä ole, koko tämä tilanne ja edelleen leviävä tauti on niin surullista.

Surullista kaikille suomalaisille.

Vierailija
14/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ketkä pettää ja elää valheessa harmittelevat kun eivät pääse festareille, aivan oikein että semmoinen rietastelu on yhden kesän pannassa.

Niin joo tosiaan, suviseuratkin peruttiin. Siellä kuulemma herran oma kansa panee niin että ensi vuonna on 15000 uutta jäsentä suviseuroilla

Vierailija
15/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ihminen tarvitsee välillä karnevaalia elämäänsä. Festarit ovat parhaimmillaan hauska muutaman päivän irtiotto arkeen. Ne ovat kuin sellainen rinnakkaistodellisuus, jossa ihmiset ovat hyvällä tuulella, sosiaalisia ja ystävällisiä toisilleen. 

Vierailija
16/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko  Suomi hiljenee kesäksi.

Kaikenlaisia kesätapahtumia on ympäri maata.  Myös kaikkein pienimmissä kunnissa, nyt niitäkään ei ole.

Tottahan sen käsittää kun tämä kansa viettää pitkän talven sisätiloissa normaali olosuhteissakin, niin useimmat haluavat kesällä tavata muita ihmisiä ja liikkua erilaisissa kesätapahtumissa.  Ne rentouttavat ja antavat iloa ja voimaa ja hyvää mieltä pitkäksi aikaa.

Vierailija
17/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Tangomarkkinat perutaan niin pimahdan.[/

Perutaan.

Vierailija
18/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö AP, että ne festarit ovat monien ihmisten työ ja elinkeino? No et, kun et ole päivääkään töitä tehnyt elämässäsi.

Vierailija
19/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ihminen tarvitsee välillä karnevaalia elämäänsä. Festarit ovat parhaimmillaan hauska muutaman päivän irtiotto arkeen. Ne ovat kuin sellainen rinnakkaistodellisuus, jossa ihmiset ovat hyvällä tuulella, sosiaalisia ja ystävällisiä toisilleen. 

Missä laa-laa-festareilla olet käynyt?

Vierailija
20/47 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen surullinen kun ihmisiä kuolee. Olen surullinen vanhusten puolesta, jotka ovat nyt aivan yksin, omaisiaan kaivaten. Olen surullinen Suomen talouden alamäestä. Olen surullinen Suomen huonosta varautumisesta pandemian.

En ole surullinen siitä että festarit, muta ellei een, ylihintaisine juomineen, huumehörhöineen, likaisin bajamajoineen on peruttu. Jukolan viestin peruuntuminen surettaa. Siellä on festaritunnelmaa ilman känniurpoja ja huumehörhöjä. No, ensi vuonna taas. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi