Mitä mies salaa?
Ongelma seuraavanlainen. Mies on pidemmän aikaa ollut aika omissa mietteissään, häviää välillä kotoa "asioille " sen enempää selventämättä minne menee. Se ihan ok mulle, oma aikaa pitääkin olla. MUTTA kun mulla on tää inhottava kutina joka epäilee että jotain on pielessä. Kysynyt oon onko hänellä mielen päällä jostain, kysyin itseasiassa että salaako jotain koska on niin mystinen välillä. Nyt sit löysin hänen taskustaan kortsun, paketissa olevan. Hämmennyin toki kun ei käytetä sellasia, kaapissa tosin on varalta ollut nyt kun en vielä pillereitä käytä saatuamme vauvan vähän aikaa sitten. Epäilykset nosti taas päätään, odotin kuitenkin muutaman päivän ja kortsu olikin sit hävinnyt hänen taskusta. Olen asiasta kysymässä häneltä kyllä kunhan ollaan kahden seuraavan kerran, nyt olen itse reissussa mut pitääkö tässä nyt olla jo ihan varma että hän pettää ja miten tälläisen ottaa puheeksi, olen kuitenkin hänen taskujaan mennyt tonkimaan mikä ei nyt kovin kivalta kuulosta omaan korvaan kun luotto ollut vahvaa häneen tähän asti.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
No mihin noita nyt käytetään? Ei ole paljon vaihtoehtoja :/ EI niitä myöskään kaverien puolesta säilytetä...
Nojoo tiedän toki että aika selvältä näyttää että pettäähän se mutta pieni osa haluaa uskoa että joku järkevä selitys löytyy. Ja vaikka hän nyt pettäisikin ja asiasta kysyn niin hän on aika hyvä keksimään nopeita hätävalheita joten naiivi rakastunut minä saatan ehkä lankaan mennä.
Ap
Kerrottakoon vielä että edellisessä suhteessa minua petettiin, isot arvet jäi asiasta, vaikea ollut luottaa ihmisiin ja mies tietää kyllä tämän jonka takia tuntuu aivan uskomattoman hirveältä mikäli sama toistuu taas. Silloin myös naiivisti uskoin kaikki selitykset vaikka kaikki oli melkein silmien edessä nähtävillä (epämääräiset viestit työkaverin kaa, samanlaista poissaolevaa käytöstä kuin nykyiselläkin miehellä) tiesin siis että pahin on tapahtunut mutta en halunnut uskoa
Ap
Miksi ihmeessä te jäätte ihmettelemään? Jos löytäisin miehen taskusta kortsun, niin kysyisin samantien, että mikäs juttu tämä on? ja ei jäisi asia siihen. Toinen vaihtoehto, jos olisi epäilystä ukkelin sivusuhteesta, saattaisin pistää kortsuun neulalla pari reikää, niin ukko saattaisi saada jatkossa taloudellisia vastuita sivusuhteen hedelmistä ja samoin avioerolapsensa elatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
viimeksi mietit mitä salaa kun löysit erektiopillereitä hänen taskustaan
Nojoo, arvasin ettei tänne kannata avautua kun kommenttien laatu on mitä on ja porukka tosi kypsää mut parempaa foorumia en keksinyt.
Ap
Tiedät itsekin, mitä se tarkoittaa. Olen ollut samassa tilanteessa, enkä tehnyt mitään, kun "ei ollut todisteita". Vuosien kuluessa asia unohtui, kunnes se tuli uudestaan eteen. Silloin se myönsi sen vuosien takaisen. Ei ole häävi tilanne.
Ei tarvi kertoa, että löysit sen kortsun tai että olet penkonut. Sanot vain, että tiedät, että se pettää. Ole vakuuttava. Ei tarvi kertoa, mistä tiedät. Vaadi tunnustamaan ja puhumaan asia selväksi. Usko pois, kävi miten kävi, sun loppuelämäsi on helpompaa, kun vaadit vastaukset NYT.
Tsemppiä ja halaus.
Ehkä voit alkaa vihjailemaan salakavalasti pettämisestä:
Kulta! Mä tiedän mitä sä oot mun selkäni takana puuhaillut! Mulla on todisteita! Nimittäin tiedän että söit salaa suklaapatukan :)
Kulta, miten sä tuoksut noin hyvältä, onko sulla joku uus hajuvesi?
Kulta, mä niin arvostan sussa sitä että suhun voi aina luottaa. Varmaan kuolisin jos sustakin paljastuisi joku pettäjä
Kulta, et ikinä usko mitä unta näin viimeyönä :o Näin unta että petit mua toisen naisen kanssa. Huh kauheeta! Onneks se oli vaan unta.
Vierailija kirjoitti:
Kulta! Mä tiedän mitä sä oot mun selkäni takana puuhaillut! Mulla on todisteita! Nimittäin tiedän että söit salaa suklaapatukan :)
Kulta, mä niin arvostan sussa sitä että suhun voi aina luottaa. Varmaan kuolisin jos sustakin paljastuisi joku pettäjä
Kulta, et ikinä usko mitä unta näin viimeyönä :o Näin unta että petit mua toisen naisen kanssa. Huh kauheeta! Onneks se oli vaan unta.
Kokeilisin kanssa tätä :) ja tarkkailisin naaman ilmeitä :)
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhemmalla iällä ja monessa liemessä keitettynä voisin toimia noin. :D
Ap:n tilanteessa ei varmaan riitä voimavarat.
t. Se, joka oli aikoinaan samassa tilanteessa
Valitettavasti olet varmasti oikeassa. Sulla on fiilis ja todisteita. Älä jää selittelemään asioita itsellesi, vaikka niin mieli toimii. Otat puheeksi kuten neuvottiin, kerrot tietäväsi, et kysy. Olen tosi pahoillani, tiedän miltä tuntuu, kaikki murenee ja vielä pieni lapsi.
Jos ei tunne hyvin miestä, ehkä voi pettää, miksi kondomi olisi koristeena tai leluna taskussa. Rakastuneena haluaa aina uskoa että komea mies on kunnollinen tai samat arvot omaava kuin itse. Näin ei aina ole. Juoko, käykö baareissa? Onko mitään arvomaailmaa vai esittää ulkoisesti. Mitä puhelimessa on ja somessa, onko naiskontakteja tai onko bi jne. Kannattaa silti säilyttää oma rauhallisuus ja usko omaan onnelliseen tulevaisuuteen, vaikka olisi kysymyksiä. Tutkimatta ei tiedä mitä toinen on, jos siihen haluaa kuluttaa aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tunne hyvin miestä, ehkä voi pettää, miksi kondomi olisi koristeena tai leluna taskussa. Rakastuneena haluaa aina uskoa että komea mies on kunnollinen tai samat arvot omaava kuin itse. Näin ei aina ole. Juoko, käykö baareissa? Onko mitään arvomaailmaa vai esittää ulkoisesti. Mitä puhelimessa on ja somessa, onko naiskontakteja tai onko bi jne. Kannattaa silti säilyttää oma rauhallisuus ja usko omaan onnelliseen tulevaisuuteen, vaikka olisi kysymyksiä. Tutkimatta ei tiedä mitä toinen on, jos siihen haluaa kuluttaa aikaansa.
Hänellä puhelin aikalailla itsellään enkä sieltä ole nähnyt mitä touhuaa. Eikä tietysti minulle kuulukaan mutta voi kun joskus saisi katsoa hänen someaan.
Tuota bi hommaa olen miettinyt. Hän kovasti aina vitsailee homppelijutuilla ja hänellä kavereiden kanssa nuo omat inside juttunsa. En tiedä voisiko olla että sitten olisikin kiinnostunut myös miehistä muttei sitä oo myöntänyt koska häpeää tms.
Periaatteessa pettämiselle ei oikein oo edes aikaa. Ylitöissä hän kyllä on ollut mutta soitellut sieltä mulle välillä. Baareissa ei käy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä te jäätte ihmettelemään? Jos löytäisin miehen taskusta kortsun, niin kysyisin samantien, että mikäs juttu tämä on? ja ei jäisi asia siihen. Toinen vaihtoehto, jos olisi epäilystä ukkelin sivusuhteesta, saattaisin pistää kortsuun neulalla pari reikää, niin ukko saattaisi saada jatkossa taloudellisia vastuita sivusuhteen hedelmistä ja samoin avioerolapsensa elatuksesta.
Siksi koska sulattelen asiaa etten mee heti eropaperit kourassa vaatimaan eroa. Nytkin odotin häviääkö kortsu taskusta ja nyt kun se hävisi niin toki heti kun mahdollista niin kerron havaintoni. Puhelimessa en tätä tee.
Oon kuullut myös miehistä jotka runkatessaan käyttää kortsua (eräs ystäväni muunmuassa) joten ajatuksena myös voiko olla joku tälläinen tapaus vaikka hataralta ehkä kuulostaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä puhelin aikalailla itsellään enkä sieltä ole nähnyt mitä touhuaa. Eikä tietysti minulle kuulukaan mutta voi kun joskus saisi katsoa hänen someaan.
Tuota bi hommaa olen miettinyt. Hän kovasti aina vitsailee homppelijutuilla ja hänellä kavereiden kanssa nuo omat inside juttunsa. En tiedä voisiko olla että sitten olisikin kiinnostunut myös miehistä muttei sitä oo myöntänyt koska häpeää tms.
Periaatteessa pettämiselle ei oikein oo edes aikaa. Ylitöissä hän kyllä on ollut mutta soitellut sieltä mulle välillä. Baareissa ei käy.
Ap
Puhelin joskus paljastaa, vaikkei sinne kai saisi katsoa. En usko siis että on bi, mistä lie asia tuli mieleen. Minkälaisia työkavereita on. Luultavasti silti menisi vapaalla jonnekin jos menisi. Leikkivätkö jotkut ihmiset kondomeilla, vaikkei petä, vaikea sanoa.
Keksikää parempia. Aina muka löytyy kortsu(ja) miehen taskusta. Jos totta niin ota kortsu pois ja laita tilalle ilmapallo. Siitä mies kyllä päättelee, että on jäänyt kiinni.
No mihin noita nyt käytetään? Ei ole paljon vaihtoehtoja :/ EI niitä myöskään kaverien puolesta säilytetä...