Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä "seksiä kerran kuussa" sama kuin "seksitön liitto"?

Vierailija
21.04.2020 |

Poikain kanssa tuossa whatsapp-keskusteluissa puhuttiin kunkin seksimääristä ja tuli mieleen otsikon kysymys. Kaveripiirimme seksimäärät vaihtelevat kahdesta kerrasta viikossa kertaan kuukaudessa (ehkä hieman yllättävää, tätä mallia on 3 kappaletta meidän kuudesta kaverista). Olen lyhyen matikan miehiä, mutta osasin kuitenkin laskea, että tuossa on kyllä vuositasolla aivan valtaisa ero. 2 x 52 vrt 1 x 12. Siinä tulee melkein 90 yhdyntäkerran ero vuodessa.

Onko teidän mielestä liitto, jos seksiä on kerran kuukaudessa "seksitön liitto"? Minusta se nimittäin on ja joskus tuntuu, että mieluummin eläisin vaikka täysin seksittömässä suhteessa.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kanssa ehkä kerran kuussa jos hyvä säkä käy. Vaimoa ei kiinnosta ja itseä kyllä kiinnostaa. Kyllähän tämä jo alkaa turhauttamaan. Olen kyllä ajatellut että ei tässä ole mitään järkeä olla yhdessä ja asua kuin kämppikset.

Vierailija
82/86 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkokan siinä laadussa jotain vikaa, jos naista ei enempää haluta.

Itselläni halut hiipui, kun miehen hengitys haisi ja 40+ ikäisenä haisi hikoillessaan todella voimakkaan pistävän hajuiselle vaikka oli just suihkusta tullut. Ja seksin aikana hikoili paljon, etoi koko toimitus. Mies muutenkin oli muuttunut tosi itsekkääksi, enkä saanut itse koko touhusta mitään. Olin itseasiassa vain tyytyväinen, kun ne harvat kerrat oli nopeita. Sitten laitoin stopin koko touhulle ja muutaman vuoden mies kärvisteli. Sitten petti ja muutti uuden naisen luo. Onnea vaan sille uudelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkokan siinä laadussa jotain vikaa, jos naista ei enempää haluta.

Itselläni halut hiipui, kun miehen hengitys haisi ja 40+ ikäisenä haisi hikoillessaan todella voimakkaan pistävän hajuiselle vaikka oli just suihkusta tullut. Ja seksin aikana hikoili paljon, etoi koko toimitus. Mies muutenkin oli muuttunut tosi itsekkääksi, enkä saanut itse koko touhusta mitään. Olin itseasiassa vain tyytyväinen, kun ne harvat kerrat oli nopeita. Sitten laitoin stopin koko touhulle ja muutaman vuoden mies kärvisteli. Sitten petti ja muutti uuden naisen luo. Onnea vaan sille uudelle...

Oletko miettinyt, muuttuiko miehesi, muutuitko sinä, vai muutuitteko molemmat? Jännä että se miehesi henki ei haissut kun muutitte yksiin, eikä hikikään ilmeisesti....? Jännästi aloit huomaamaan nuo asiat juuri silloin kun esivaihtarit yleensä tekee tuloaan...

Niin ikään jännästi eksäsi uusi nainen ei liene noita hajuhaittoja huomannut, onko hänellä huonompi hajuaisti kuin sinulla? Jännää on sekin että eksälläsi on uusi kumppani. Rivien välistä olin tulkitsevani että sinulla ei taida olla, ja onko niin että ei enää kiinnosta....?

Vierailija
84/86 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut seksiä tasaisesti kerran vuoteen. 

lapset sitä on ehkä on hidastanut ja sitten sille tielle jäänyt.  Ja miehenä olen aina se joka asiaa ehdottaa, miksi naiset ei vois tehdä aloitetta?  Stä en ole vielä ikään kokenut että nainen tekis aloitteen 50 alkaa olla ikää ja pitkästi ollaan yhdes oltu.  Mutta muuten se elämän laatu on aivan huippua, yhteisiä lomia yhteisiä harrastuksia. 

Vierailija
85/86 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti:

Kyllä on!

Vierailija
86/86 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään nainen ei ole niin ihana ja suloinen, ellei ole verisukua, jonka naamaa katselisin vuodesta toiseen ilman seksiä. Kerran kuussa on minulle sama kun ei ollenkaan. Eli jos se pääsee kerran kuussa tasolle niin ennemmin olen yksin.

Kun sehän olisi ainaista kireyttä ja riitaa. En mahda sille mitään, mutten pysty keskittymään yhtään mihinkään, jos edellisestä tulemisesta on jo kolme päivää aikaa.

AP:n postauksessa ei kyllä käy ilmi mitä ikäluokkaa olette. Jos "parhailla" vain 2x/vk niin varmaan olette 60v molemmin puolin. Sillä ainakin meillä on seksiä joka toinen päivä keskimäärin, paitsi kuukautisten aikana. Johonkin 40v asti se on päivittäin ihan normaalia, ellei miehelle jopa pakollista. En pystynyt mihinkään ilman päivittäistä seksiä. Pisin taukoni 40v asti ilman orgasmia oli muistaakseni 2vrk. Yleensä en juuri koskaan paljoa yli vuorokautta.

M51 N46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän