Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronavirus 80-kertaa luultua levittyneempi ja oireettomia lähes 100% tartunnan saaneista: tutkijat sulattelevat uutisia "kaksinkertainen täystyrmäys, uskomatonta"

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on hyvä uutinen jos virus on sopeutunut niin hyvin ettei aiheuta enää juurikaan oireita. Parempi kun antaa tuon turvallisen version levitä. Se voi antaa ainakin osittaisen immuniteetin agressiivisemmille kannoille.

Jos olisin velho niin haluaisin ehdottomasti säilöä ja pullottaa italian version koronasta.

Vierailija
82/83 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse parikymmentä vuotta röökanneena ihmettelen suuresti että miksi en sitten kuollutkaan koronaan.

Viitisen viikkoa kovaa yskää ja pari päivää kuumetta oli. Siinäpä se.

Vähän yskin verta kolmannen viikon kohdalla mutta varmasti kurkkutorvesta kun olin niin paljon yskinyt että kärsi kurkkukin jatkuvasta körinästä.

Sitten tuli nuha jossain vaihessa. Meni makuaisti ja hajuaisti helevettiin. Palasi myöhemmin.

Eipä ollut kummallisempi tauti tuo korona.

Olen kokenut kovempiakin influenssoja. Siis sellaisia missä ei sängystä nousta ylös kuselle edes.

Ajatelkaapa sitä kun ei jaksa nousta lihaskipujen takia kuselle.

Piti kusta pulloon kato.

Että ei se ny röökaajallekaan ollut mikään kova tauti. Olen kyllä yleisesti ottaen aika kovassa kunnossa. Vielä viime syksynä juoksin pitkän treenijakson päätteeksi kokeellisesti maratoonin.

Yleensä influenssan jälkeen ja sen aikana lopetan liikunnat kokonaan kuukaudeksi. Nyt olen poikkeuksellisesti pitänyt parisen kuukautta taukoa.

Taitaa olla suuri huijaus tämä korona.

Ihmiset on erilaisia. Toiset on kovempia kuin toiset. Sinä nyt ilmeisesti kestät koronaa paremmin kuin muut kestää.

Haluaisin olla sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
21.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heillä on PYSYVIÄ vaurioita elimistössä.

Tälle ei ole ollut muuta lähdettä kuin kuukauden takainen pikainen lööppi Wuhanista muutaman potilaan perusteella.

kaltaisesi koronahörhöt toitottavat tätä korkeimpana totuutena.

Ei Suomessa julkaista ihmisten sairauskertomuksia. Edes kuolleiden ikää ei kerrota jostakin syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän