Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Uskaltaako joku ostaa irtokarkkeja nykyään (erityisesti pääkaupunkiseudulla)? Annatteko lastenne räpeltää irtokarkkilaatikoilla ihan normaalisti?

Kommentit (14)

Vierailija

En syö karkkeja joten en osta. Koronalla ei ole asiaan mitään vaikutusta. Ostan tomaattejakin koronasta huolimatta niin miksi pelkäisin karkkeja? Paremmin virus säilyy tomaatin pinnalla kuin jossain karkissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kyllä minä olen ostanut, tosin vain sellaisesta paikasta jossa kauhat ei ole koko ajan esillä ja desinfioidaan jokaisen asiakkaan jälkeen. Esim Filmtownissa on tämä systeemi, arvostan!

Vierailija

Aion ostaa sitten heti, kun joudun takaisin kouluun töihin toukokuussa. Sitten on ihan turhaa enää varoa, kun ensiksi menen kahdella eri bussilla töihin ja kahdella eri bussilla takaisin ja olen yli 1200 oppilaan koulussa töissä. Irtokarkit ovat ongelmistani pienin sitten :)

Vierailija

En todellakaan osta, ei tulisi mieleenikään. Monet kaupathan ovat ottaneet ne pois myynnistä kokonaan.

Irtokarkit tosin ovat ilman koronaakin sellainen tuoteryhmä, jota ei tee mieli ostaa, jos yhtään katselee minkälaista porukkaa siinä hyllyllä pyörii. Kun olin itse vuosia sitten töissä ruokakaupassa, en sinä aikana syönyt irtokarkkeja kertaakaan. Nyt on aika kullannut muistot ja himo voittanut toisinaan. Lapset ja teinit syö irtokarkkiloorista käsin, kauha tippuu lattialle ja se nostetaan vaan takaisin telineeseen, ihmisten kuraisten vaatteiden hihat pyörii karkkilaatikoissa. Namskis. 

Vierailija

Nyt juuri niitä kannattaa ostaa kun niitä saa todella edullisesti. Koko ikäni aikana en muista toista tilannetta että irtokarkkeja olisi myyty näin halvalla.

Vierailija

Kyllä mä oon ostanut aina kun karkkilaarit vaan on ollut käytössä enkä ole mitään koronaa tai muuta tautia niistä saanut. Korona ei tartu pinnoilta, niitä vain pyyhitään ihmisten rauhoittamiseksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat