Lue keskustelun säännöt.
eri elintasot perheen sisällä, onko yleistä? ov
02.07.2006 |
tarkoitan siis sellaista tilannetta, jossa ainakin itselleni käsittämättömällä tavalla toinen vanhemmista luistaa kokonaan taloudellisesta vastuusta (ja muustakin, kai) hummaten itse ansaitsemansa rahat mihin lystää, ja perheen varsinainen elättäminen asumis- ruoka- vaate- ym. kuluineen (ja kaikkine murheineen) jää kokonaan toisen vanhemman harteille.
sain vastikään kuulla tuttavani perheessä vallitsevan tällaisen käytännön, ja jotenkin se tapa jolla tämä tuttavani puhui tilanteesta ikäänkuin valitettavana mutta luonnollisena jäi vaivaamaan minua. onko tämä yleinenkin systeemi? ja miten ihmeessä se luistava osapuoli selittää luistamisensa?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hitto joo..ei oo helppoo.
T. 6 ja 20 kirjoittaja