60-vuotiaat onko hampaat vielä tallella
Kommentit (9)
Mulla on yksi implantti ja kaksi kruunua. Laitettu lähivuosina. 67 v
Vierailija kirjoitti:
Kuudenkympin ja kuoleman väliltä. Ei kannata hankkia enää mitään uutta.
Oletko ihan tosissasi? Kuukauden päästä tulee 80 mittariin ja ajattelin hankkia rakastajattaren vaimolta salaa ;)
Lähes kaikki hampaat on tallella. Ainoastaan amalgaamipaikatut halkesivat ja niiden tilalle laitettu kruunut.
siis mitä, kiinnostaaks sua ihmisten hampaat, okei...
Olisitpa edes huolissasi nuorten energiajuomia litkivien nuorten hampaista.Eikä lapsilla mene sen paremmin.
Kaks hammasta poissa. Ei vielä haittaa. Mitään implantteja ei oo varaa laitella. Tekarit sit ku lisää hampaita menetän.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa edes huolissasi nuorten energiajuomia litkivien nuorten hampaista.Eikä lapsilla mene sen paremmin.
Totta turiset.
Itseltäni viisurit poistettu. Kaunis tasainen rivistö on. N62
Kuudenkympin ja kuoleman väliltä. Ei kannata hankkia enää mitään uutta.