Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kuka tahansa seota? Ihan täysin terve ihminen, tuosta vain?

Vierailija
16.07.2006 |

Vai onko sekoamiseen aina jokin syy olemassa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sekoamisen taustalla on jokin mielen sairaus, esim. skitsofrenia.

Vierailija
2/6 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syyksi ei löytynyt muuta,kun liian vähäinen uni viimeisten 7 vuoden aikana, kun on ollut pelkästään yövuorossa töissä. Onneksi hän on jo toipunut tapahtumasta, päästiin lääkäreiden mukaan todella " vähällä" kun paraneminen alkoi niin nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ja syyksi ei löytynyt muuta,kun liian vähäinen uni viimeisten 7 vuoden aikana, kun on ollut pelkästään yövuorossa töissä. Onneksi hän on jo toipunut tapahtumasta, päästiin lääkäreiden mukaan todella " vähällä" kun paraneminen alkoi niin nopeasti.

Ihan mielenkiinnosta oisin kysynyt, että mitä oireita on äkillisessä sykoosissa?

Vierailija
4/6 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä mies alkoi eräänä iltana puhua todella " sairaita" juttuja, kaikenlaisia, että meitä vakoillaan ja salakuunnellaan ja että mieheni on valittu jonkun jengin " uhriksi" , jotka seuraavat siis salaa koko meidän perhettä. Ja sitten hän " muisti" kaikkia juttuja,että vainoojat olisi käyneet meillä kotona ja lapset on vaarassa.... Kaikkea tätä kuuntelin 2 päivää ja 2 yötä nukkumatta itsekään. Loppuhuipennus oli, kun mies riisti lapseltamme mehumukia kädestä, kun mehu on kuulemma myrkytettyä. Siinä vaiheessa otin yhteyttä lähimpään psykiatriseen päivystykseen ja sitten mieheni pääsi hoitoon. Jäi sairaalaan vajaaksi viikoksi, kunnes kotiutui. Nyt käydään vielä 1-2 kk: n välein avopuolella vastaanotolla ja jutellaan, että miten on mennyt jne. Ja korostan siis, että mieheni on parantunut täysin. Palasi töihinkin jo 1 kk: n sairasloman jälkeen, ei tietenkään yövuoroon enää.

Vierailija
5/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmat eivät aina loista jokaisen vastaantulijan silmiin. Eikä niitä itsekään tiedä.

Vierailija
6/6 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä varmaan edeltää jokin traumaattinen tapahtuma, ylirasitus (pitkään jatkunu unenpuute esim.) tai jotai oireita. Niitä vain ei ehkä pysty itse tai lähipiiri tulkitsemaan tai huomaamaan. Unenpuute ja ylikierroksille meno on pitkän ajanjakson aikana tapahtuva prosessi, jonka loppuhuipentumana voi olla sitten psykoosi. Se ei ole siten äkillinen sairastuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän