Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset leikkaavat pitkät hiuksensa lopulta lyhyiksi?

Vierailija
19.04.2020 |

En ole ymmärtänyt miksi?

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenevalle naiselle eivät pitkät hiukset sovi.

Ne ovat myös työlästä hoitaa ja pitää kunnossa, jos haluaa että pitkät näyttävät todella hyvältä.

Lyhyet hiukset on nopea ja helppo hoitaa.  Sillä on merkitystä jos harrastaa uintia, saunoo paljon ja harrastaa hikiliikuntaa.

Tosin siistit lyhyet hiukset tulee leikkauttaa säännöllisesti parin kuukauden välein, joten kalliiksi nekin tulevat.

Vierailija
42/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin lantiopituiset kutrini polkkatukaksi yläasteelta päästyäni. Koin ne todella vaivalloisesti. Ne täytyi sitoa joka yöksi, muutan tuntui että tukehdun niihin nukkuessani. Pari vuotta myöhemmin leikkasin irokeesin ja sen jälkeen olen ollut kaljunakin. Olen koittanut kasvattaa koko tukkaa, siinä vaiheessa hermostuin kun ne alkoi olemaan saparoiden pituiset ja jatkuvasti pörrössä.

Lyhyt tukka on vaan helpompi ja halvempi.

Olen hoikka, urheilullinen ja normaalipainoinen, söpö ja naisellinen ilman tukkaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä hiuksiset neitokaiset<3

Vierailija
44/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt on tosi paljon helppohoitoisempi. Kokemusta on.

Vierailija
45/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat aina vaihtelua, värjäävät hiuksiansa lähes vkon välein.

Kun harvoin tavataan, ei aina edes tunnista ihmistä.

Ja miehenä inhoan muutenkin värjättyjä hiukisa, antaa naisesta niin keinotekoisen vaikutelman.

Vierailija
46/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä en arvosta.

Vierailija
47/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein hiukset ohenevat iän ja sairauksien myötä. Pitkä ja paksu tukka onkin yhtäkkiä ohut ja hapero, eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin leikata lyhyemmäksi. Usein lyhyt tukka toimii myös vähän kasvoja kohottavana efektinä, pitkä ja pitkin poskia alas valuva tukka vetää myös kasvoja ikään kuin maata kohti. Kummasti sitä nainen 40-50-vuotiaana pitää tukkaa kiinni tai leikkaa lyhyemmän mallin.

Vierailija
48/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä hiuksiset neitokaiset<3

Pitkähiuksiset on yhdyssana

Vierailija
49/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla melkein takapuoleen asti pitkät hiukset. Olen 31v.

Kahden lapsen jäljeen hiukset ovat kyllä rutkasti harvemmat kuin nuorena ja lapsena...mutta edelleen kampaajat kehuu että paksut on. Lisäksi en ole enää 2 vuoteen värjännyt näitä. Nyt tekisi mieli napsauttaa latvat niin että jäisi vain oma väri päähän :)

Vierailija
50/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välitä enää miellyttää miehiä?

Vierailija
51/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluavat! Lyhyttukkainen nainen on aina paljon kuumempi, kuin yksikään mies. Jos mies on eri mieltä tästä, hän ei ole hetero.

Vierailija
52/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mua ihmetyttää, miksi lähes kaikilla nuorilla naisilla on pitkä tukka. Ryhmäpaine? Usko paremmasta asemasta pariutumismarkkinoilla? Laiskuus?

Oma tukkani on sellainen ohut ja pehmeä rimpula, joka näyttää kamalalta pitkänä.

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Kun katson omia kouluaikaisia luokkakuvia niin tytöillä oli tosi vaihtelevat kampaukset. On pitkää ja lyhyttä ja siltä ja väliltä, otsatukalla ja ilman, suoraa ja permanenttia eri kombinaatioilla. Tyttären kuvissa kaikilla tytöillä on pitkät suorat hiukset eikä kellään ole leikattu otsatukkaa.

Sama juttu. Mulla on suurimman osan elämääni ollut lyhyet tai melko lyhyet hiukset, korkeintaan polkka. Äidilläni taas oli nuorena pitkät hiukset, keski-ikäisenä olkapäille, ja taas kuusikymppisenä pitkät, takaapäin hän näyttää samalta kuin nuorena. Mun tyttärellä on ollut aina pitkät hiukset. Mun mielestä pitkät hiukset on lähinnä tylsät, ne vaan roikkuu päästä kuin verhot.

Äidilläni on todella paksut hiukset, joten hänellä voi ollakin pitkät vaikka on jo puolessa välissä seitsemääkymmentä, mutta ne ihmiset joilla on ohuet hiukset eivät näytä hyvältä pitkillä hiuksilla, ei miehet eikä naiset.

En ymmärrä sitäkään että miksi nainen kasvattaisi pitkät hiukset miellyttääkseen miehiä, ei miehetkään tee mitään hiuksilleen miellyttääkseen naisia, tai oikein muillekaan karvoille. Jokainen pitäkööt karvansa niinkuin tykkää ja omasta mielestä itselle sopii. Hiukset ei ole mitään muuta kuin karvoja jotka sattuu kasvamaan päästä, ei sen kummempia kuin kainalokarvat, ero on lähinnä lokaatiossa.

N45

Vierailija
53/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaamalla lyhyet hiukset nainen viestii ympäristölleen ettei halua tulla enää nähdyksi seksuaalisena olentona, vaan on siirtynyt pysyvästi äityli osastolle.

Tuo on typerästi sanottu. Eikö naisella voi olla muka lyhyitä hiuksia/eikö miehellä voi olla pitkiä hiuksia? Naurettava ajatus.

T. 20v nainen lyhyillä hiuksilla

Vierailija
54/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei naisilla voisi olla lyhyt tukka, ap? Oot ilmeisesti hyvin konservatiivinen?!

Vierailija
55/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat aina vaihtelua, värjäävät hiuksiansa lähes vkon välein.

Kun harvoin tavataan, ei aina edes tunnista ihmistä.

Ja miehenä inhoan muutenkin värjättyjä hiukisa, antaa naisesta niin keinotekoisen vaikutelman.

Riippuu naisesta, minä en värjää hiuksia ollenkaan. Ei kiinnosta. Luulin tosin, että miehet pitää enemmän värjätyistä kuin luonnollisista, usein aika tylsän värisistä hiuksista.

T: nainen

Vierailija
56/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttis varmaan leikata, kun ovat taas venähtäneet häntäluuhun. Tosin nutturoita ei tehdä lyhyellä tukalla, vyötärömitta voisi olla ok. Kohta 41, ei suuria tukkasuunnitelmia.

Vierailija
57/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes oo ikinä ollut "naisellisen" pitkiä hiuksia naiseksi. Olen aina mennyt lyhyellä tai polkkatukan mittaisilla hiuksilla. Ihan vaan koska pitkät ei sovi mulle ja vielä vähempää voisi kiinnostaa jonkin miehen mielipide asiaan.

Vierailija
58/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Tietenkin naisilla voi olla lyhyet hiukset. Se myös näyttää hyvältä.

Vierailija
59/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotivärjäykset pilaavat hiukset melko nopeasti. Samoin suoristaminen ja muu käsittely. Parikymppisellä on vielä "lapsen hiukset"; kolmikymppisellä "parikymppisen"... ja nekin sököt, jos on tehny niin tyhmästi että syöny hormooneja. Muita syitä ovat vanheneminen ja huono ruokavalio sekä muu stressi keholle. Lisäksi kun ikää tulee, nainen ymmärtää ettei tarvii kestää hiuksia naamalla. Pitkien hiusten hoitaminen vie myös enemmän aikaa, joten kyseessä voi olla halu päästä helpommalla. Lyhyet hiukset on yleensä myös tyylikkäät vanhalle.

Ei kotivärjäys tee hiuksille mitään sen enenpää kuin kampaamoväritkään, typerä väite. Minä olen värjännyt itse hiuksiani punaisen väreillä 30 vuotta, ja ei koskaan ole hiukset olleet huonossa kunnossa, vaikka olen välillä ottanut permanenttejakin. 

Vierailija
60/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä en arvosta.

En arvosta konservatiivisia ja pinnallisia miehiä. Ne ovat vain hiukset, helvetti vieköön.