Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset leikkaavat pitkät hiuksensa lopulta lyhyiksi?

Vierailija
19.04.2020 |

En ole ymmärtänyt miksi?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet miehet lopulta kaljuuntuvat? Hmmmm...mysteeri.

Vierailija
62/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi naiset haluavat vapaaehtoisesti laskea markkina-arvoaan leikkaamalla miestukan

Koska on täysin yhdentekevää mitä te ulisijat ajattelette. Kiitos kun pysytte mahdollisimman kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihmisen hiukset kasvavat.  älä pese hiuksia shampoolla. älä käytä hoitoainetta. älä käytä mitään tökkiä/muotoiluainetta hiuksiisi.

pese pelkällä vedellä ja hiuksesi ovat aivan uskomattomat muutaman kuukauden kuluttua. nimimerkillä kokemusta on.

älä kuivaa hiuksiasi puhaltimella vaan anna hiusten kuivua itsestään. ei pesuun mene kauaa. säästät rahaa satasia vuodessa.

parturissa voit käydä korkeintaan kaksi kertaa vuodessa ja silti hiuksesi ovat siistit ja hoidetun näköiset. ei tule kaksihaaraisia ja latvat siistit. anna hiustesi kasvaa.

Vierailija
64/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksällä oli upea, pitkä tukka. Hulmahteli vain kun ratsasteli. Muuan vuosi meni ja kun näin hänet oli sellainen lyhyt kanatukka, huono värikin.

Ap

Miksei naisilla voisi olla lyhyet hiukset?! En ymmärrä sun pointtia ollenkaan.

Älä ole noin konservatiivinen.

Vierailija
65/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksällä oli upea, pitkä tukka. Hulmahteli vain kun ratsasteli. Muuan vuosi meni ja kun näin hänet oli sellainen lyhyt kanatukka, huono värikin.

Ap

Miehelläni oli kihara tukka, muuan vuosi meni ja nyt on kiiltävä kalju vain. Kylläpä ihmetyttää mites nyt noin meni kaljuuntumaan.

Vierailija
66/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhenevalle naiselle eivät pitkät hiukset sovi.

Ne ovat myös työlästä hoitaa ja pitää kunnossa, jos haluaa että pitkät näyttävät todella hyvältä.

Lyhyet hiukset on nopea ja helppo hoitaa.  Sillä on merkitystä jos harrastaa uintia, saunoo paljon ja harrastaa hikiliikuntaa.

Tosin siistit lyhyet hiukset tulee leikkauttaa säännöllisesti parin kuukauden välein, joten kalliiksi nekin tulevat.

Eiköhän se oli yksilöstä kiinni, mikä kenellekin sopii.

Ja ei oman kokemukseni pitkissä hiuksissa ole mitään erityistä hoitamista. Pesu pari kertaa viikossa ja leikkaus 3 kk:n välein. Jumpassa ja uidessa hiukset kiinni. Ei ole hankalaa. Värikin on vielä oma vaikka ikää kohta 50.

Vierailija
67/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein hiukset ohenevat iän ja sairauksien myötä. Pitkä ja paksu tukka onkin yhtäkkiä ohut ja hapero, eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin leikata lyhyemmäksi. Usein lyhyt tukka toimii myös vähän kasvoja kohottavana efektinä, pitkä ja pitkin poskia alas valuva tukka vetää myös kasvoja ikään kuin maata kohti. Kummasti sitä nainen 40-50-vuotiaana pitää tukkaa kiinni tai leikkaa lyhyemmän mallin.

Näin juuri. Jostain syystä tämä on asia mistä harvemmin puhutaan suoraan. Yllättäen vain valtaosa naisista saa 40-50 ikävuosien välissä "ihan omaperäisen idean" pätkäistä hiukset lyhyemmäksi. Olen 40+ nainen ja tuttavapiirissäni tämä ilmiö on valloillaan.

Vierailija
68/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena pitkät hiukset, mutta kun olin aikoinaan maatalouslomittajana, ja aamunavetan jälkeen lähdin päivätauolle kotiin, niin vaikka kuinka olisi ollut pipo/lakki päässä, hiukset haisivat paskalle. Helpompi pestä lyhyet hiukset vaikka ämpäri/kuuppa-menetelmällä, jos ei ollut mahdollisuutta käydä talossa suihkussa. Lyhyet hiukset helppo pestä ja pitää, ei tarvitse kauan kuivatella. Valmis!

Vierailija
69/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ohenee iän myötä ja itselläni ainakin lyhyet hiukset saa pöyheämmän näköiseksi.

Niin. ihan samalla tavalla miehetkin leikaavat ne ihanat pitkät hiuksensa pois, kun vanhenevat ja sisäkumi alkaa loistaa.

Vierailija
70/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hirvittävästi hiuksia! Olkapäälle ulottuva polkka on oikeastaan maksimimitta, koska pidempi malli on todella painava. Lisäksi peseminen ja varsinkin kuivaaminen vie ikuisuuden. Kampaajanikin osaa jo varata mulle pidemmän ajan kun tämän polkankin kuivaaminen vie tuplasti aikaa verrattuna muihin.

Eli vastaus on mukavuuden halu. Muiden mielipiteet ei kiinnosta ja mun markkina-arvo tulee ihan jostain muusta kuin pitkistä hiuksista.

Vierailija
71/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä en arvosta.

En arvosta konservatiivisia ja pinnallisia miehiä. Ne ovat vain hiukset, helvetti vieköön.

Se on makuasia. Minä olen nainen, mutta en pidä esim. miehillä pitkästä tukasta.

Siis jos etsin kumppania, sama se muuten on millaiset hiukset miehellä on päässä.

Ehkä minäkin olen sen vuoksi jonkun mielestä pinnallinen.

Vierailija
72/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka on epänaisellinen. Siksi pitkä.

Musta tuntuu ennemminkin että naisten hiusten pituus on suoraan verrannollinen siihen, kuinka sinut mies on oman seksuaalisuutensa kanssa. Koska on ihan fakta että kaunis nainen näyttää kauniilta lyhyissäkin hiuksissa, mutta ei viehättävä nainen ei näytä pitkissä eikä lyhyissä hiuksissa. Silti epäviehättävä tuntuu vähän hämäävän miehiä jos on pitkät hiukset, koska silloin on jotenkin naisellisempi. Kasvaa ne pitkät hiukset miehillekin.

Vierailija
73/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo on koronan takia kiinni, joten minulla on vähän vahingossa ylikasvaneet pitkät hiukset, vähän solisluiden alle asti. Pidän niitä koko ajan kiinni, koska inhoan sitä, että hiukset tarttuvat huulipunaan kiinni ulkona, ja pieniä hiuksia on naamalla koko ajan. Märkinä pitkät hiukset ovat inhottavat, paidan selkämys kastuu niitä kuivatellessa. Ja irrallisia hiuksia on joka puolella.

En tajua, kuinka te oikeasti pitkähiuksiset kestätte. Pitkät hiukset ovat raivostuttavat ja aina tiellä.

Vierailija
74/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni kauniiksi ja naiselliseksi lyhyemmillä hiuksilla. Jo polkka alkaa vetää minua jotenkin alaspäin ja hartiamittaa pidempää en siedä yhtään. Minulla ei olekaan koskaan ollut kovin pitkiä hiuksia, kun en tykkää itselläni.

Vierailija
75/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 40+ äiti-ihminen, jonka tukan on syönyt vahva lääkitys. Kaikilla lapsillani on pitkät ka paksut hiukset ja poikia ovat vielä. Ehkä hankin itsekin peruukin tai pidennykset vielä..

Vierailija
76/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan se tapahtuu yleensä samassa yhteydessä, kun naisessa puhkeaa feminismi. Sen jälkeen pitää olla mahdollisimman luotaantyöntävän näköinen, rääväsuinen ja itsekäs. Toki miesten oletetaan edelleen maksavan kaiken. Pätee erityisesti niihin vähemmän kauniisiin naisiin.

Se että ihminen, nainen om feministi ei tarkoita että hän ei huolehtisi itsestään ja tykkälsi olla kauniisti laitettu ja huoliteltu hyvä tavaton!

Ikävä että et ole löytänyt mukavaa elämänkumppania, mutta älä yleistä. Suomessa yksikään mies ei maksa kaikkea naiselle eli elätå naista. Toki jos lasket vuorollasi kahvien tms tarjoamisen pitämällesi naiselle niin kuin kaljatuopin tarjoamisen kaverillesi kaiken maksamisena naiselle niin suosittelen pysymään sinkkuna tai siirtymään p oikarakkauteen niin naiset ei pääse mieltäsi pahoittamaan.

Vierailija
77/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataan vuoteen vielä koskaan naisilla ei ole ollut pitkiä hiuksia näin yleisesti kuin nyt. Nuorilla naisilla on lähes 100%:sti pitkät, mutta todella monilla keski-ikäisillä myös, jopa yleisesti yli 60-vuotisilla. Kymmenien vuosien ajan, Marilyn Monroesta, Elisabeth Taylorista jne. alkaen naisilla on ollut yleisesti lyhyet hiukset tyttövuosien jälkeen. Tämä tytöstä mummoon pitkähiusmuoti on pikemminkin uusi ilmiö.

Vierailija
78/105 |
19.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan se tapahtuu yleensä samassa yhteydessä, kun naisessa puhkeaa feminismi. Sen jälkeen pitää olla mahdollisimman luotaantyöntävän näköinen, rääväsuinen ja itsekäs. Toki miesten oletetaan edelleen maksavan kaiken. Pätee erityisesti niihin vähemmän kauniisiin naisiin.

Eli siihen asti nainen on ollut sitä mieltä että naiset on huonompia ihmisinä kuin miehet? Just.

Pitkät hiukset ei tee rumasta kaunista, sen näkee miehistäkin erittäin hyvin. Eikä myöskään lyhyet hiukset kauniista rumaa.

Vierailija
79/105 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoin ankaran isän varjossa. Hän inhosi hippejä. Kun pääsin kotoa pois, annoin tukan kasvaa metriseksi. Siihen aikaan se upposi naisiin. Olin kuulemma ihan komeakin. Niin että joku sanoi etteivät miehet tee tukalleen mitään naisten takia, minä tein. Leikkautin tukan lyhyeksi kun sain kunnon duunin kolmekymppisenä. Onneksi flaksi ei loppunut siihen. M60

Vierailija
80/105 |
20.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokainen ymmärtää jos joku kaljuuntuu tai hiukset liikaa ohenee että leikkaa, mutta toisinaan näkee upeita naisia jotka ovat vain tympääntyneet ja tilalla on hattaratukka.

Tämä on vapaa maa, kunhan kysyin.

Ap