Miksi jotkut ihmiset jäävät eron jälkeen moneksi vuodeksi yksin?
Kommentit (294)
Vierailija kirjoitti:
Miksi luopuisin vapaudestani ja päätäntävallastani ikuisiin kompromisseihin?
Saan tässä etäsuhteessa paljon enemmän kuin avioliitossa, myöskin parempaa seksiä ja useammin.Mitä tulee näihin surkeiden miesten höpinöihin naisten haluttomuudesta, kannattaa lueskella faktoja esim. klitoriksen hermopäätteiden määrästä. Naiset ovat seksin jumalattaria, kun miehille on siunattu murto-osa siitä ilosta.
Naisille siinä(kin) laatu on tärkeämpi kuin määrä. Tosin hyvää ei ikinä saa liikaa.
Sopii miettiä peilikuvansa ääressä, miksei naiseni halua minua.
Voihan se rakkaus yksinkertaisesti loppua, vaikka seksuaaliset halut ei kuole. Kuka aviopari haluaisi elää seksikumppanina ilman rakkautta?!
Vierailija kirjoitti:
Biologinen fakta on että parisuhde solmitaan vain suvunjatkamisen takia. Ihminen ei voi paeta biologiaa.. eronneet vanhemmat ihmiset ovat olleet aina yksin mutta osa yhteisöä asumalla esim lastensa luona ja hoitamalla lapsenlapsia jne. Nuoremmat lesket hoitaneet lapsiaan. Näin se vaan menee. Ei miehet vaan kiinnosta enää kun olen lapset saanut. Ikävä kyllä.mihinkään ikuiseen rakkauteen miehen ja naisen välillä en usko. Lapsiani rakastan, se riittää minulle.
Minä olen eri mieltä. Minä menin mieheni kanssa naimisiin rakkaudesta. Olen naimisissa hänen kanssaan edelleen. Hoidamme ja rakastamme lastamme yhdessä, toki täyttää 18. Kun lapsemme pärjää omillaan, alkaa minun ja mieheni oma aikakausi. Hyvää jaksaa odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin yksin kuin huonossa parisuhteessa.
Hyviäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika sitoutumiskammoista porukkaa täällä. Ai joo sori, eiku, se onkin nyt voimaannuttavaa yksin elämistä.
Haluatko sinä puolison, joka itkee vähän väliä eroaan ja puhuu taukoamatta entisestä puolisostaan? Meitä on näköjään moneen junaan.
Onko täällä tuollaisia ollut?
Vierailija kirjoitti:
Outoa tuo yh-naisten dissaaminen. Terveisin korkeakoulutettu, hyvin tienaava yh, joka ei ollut syypää miehensä kuolemaan
Ja sitten tämä toinen ääripää!
Olen aina miettinyt onko eron jälkeen samanlainen tunne kuin puolison kuoleman jälkeen vai onko ne erilaisia tapahtumia?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen päättänyt viettää loppuelämäni ilman parisuhdetta ja ilman seksiä. Ei vaan kiinnosta ja olen oppinut tässä vuosien aikana nauttimaan yksinolosta ja omista rutiineista, niin en edes halua ketään ylimääräistä tähän sotkemaan arkeani.
N33
Nuorna on vitsa väännettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku kirjoitti:
Naisten seksuaaliset tarpeet ovat pienemmät kuin miehellä. Yleensähän mies haluaa parisuhteen seksin ja kotityöpalveluiden takia. Nainen taas saadakseen lapsia ja taloudellista turvaa. Jos lapset on tehty ja on kohtuullinen elintaso, ei nainen enää halua uutta miestä. Tämä on käynyt selväksi tälläkin palstalla.
Terveisiä taas 1800-luvulta. "Naisten seksuaaliset tarpeet ovat pienemmät, taloudellinen turva" Jo on horinaa.
Niinpä, ei tarpeissa varmaan mitään puutetta ole, mutta miehistä, jotka osaavat lisätä seksiin hellyyttä ja ottamaan naisenkin tarpeet huomioon, eikä vain r*nk*ta, on puutetta.
Monilla naisilla on niin suuria orgasmivaikeuksia, ettei maksa vaivaa.
Mistäköhän johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku kirjoitti:
Naisten seksuaaliset tarpeet ovat pienemmät kuin miehellä. Yleensähän mies haluaa parisuhteen seksin ja kotityöpalveluiden takia. Nainen taas saadakseen lapsia ja taloudellista turvaa. Jos lapset on tehty ja on kohtuullinen elintaso, ei nainen enää halua uutta miestä. Tämä on käynyt selväksi tälläkin palstalla.
Terveisiä taas 1800-luvulta. "Naisten seksuaaliset tarpeet ovat pienemmät, taloudellinen turva" Jo on horinaa.
Niinpä, ei tarpeissa varmaan mitään puutetta ole, mutta miehistä, jotka osaavat lisätä seksiin hellyyttä ja ottamaan naisenkin tarpeet huomioon, eikä vain r*nk*ta, on puutetta.
Usein on vaan tullut ilmi, että monet naiset haluavat miehekkäitä ja ronskimpia otteita, että syttyvät. Ei teistä
Tai sitten puhe miesten tasolla.
Enemmän ihmettelen niitä joilla heti eron jälkeen parissa viikossa uusi kierrossa.
Mitäs sanot siitä että jättäydyin narsistisen exän takia kokonaan pois markkinoilta 20 vuotta sitten ja se vaan porskuttaa suhteesta toiseen ja _aina_ kun ne epäonnistuvat yrittää paluuta mun helmoihin? Siis vielä vuosikymmenten jälkeenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yleensä eroaa miehistä. Täytyykö edes selittää silloin miksi? Selitän kuitenkin. Sinkkuna elää onnellisempaa ja tasapainoisempaa elämää, jää enemmän rahaa ja mielenterveys, siksi. On suuri kynnys alkaa taas pettymään jooookaaaa ikineeeeen päiiiiiiivääää elämästään.
Voi kun jokainen saisi joskus kokea onnellisen, tasapainoisen parisuhteen. Se tuo valtavasti iloa elämään ja voimaa muihin elämän vastamäkiin, isoihin tai pieniin. Ilman muuta on parempi olla yksin kuin huonossa parisuhteessa. Ymmärrän toki huonon/huonojen parisuhteiden seurauksena kyynistymisen, mutta ei hyvää parisuhdetta etsiviä tarvitse kategorisesti pitää yksinoloa pelkäävinä 😊
Katsotaan sitten kun se oma täydellinen suhteesi loppuu vaikka miehen löydettyä uuden tai kuoltua onnettomuudessa. 
Miksi noin sanoit? Hänhän vain nautti tuon hetkisestä onnesta ja toivoo sitä muillekin. Minäkin olen onnellinen aviomihestäni ja perheestäni. Kolhuja on ja pahempaa kuin äidin, isän menetys, nimittäin lapsen menetys. Sitä joko jaksaa puhaltaa yhteen hiileen tai vajoaa. Mikään ei ole ikuista. Mutta tämä hetki on totta!
Vierailija kirjoitti:
Exällä oli tiukka emätin ja hyvä kroppa. Ei kiinnostanu lihavat ja löysän pimputtimen omaavat palstamammat sen jälkeen
Ja sinun koolla ei väliä?!
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt lasteni kanssa ilman parisuhdetta yli 10 vuotta. En koe, että tarvitsisin tai kaipaisin miestä yhtään mihinkään. Jos kaipaan ihan vain juttuseuraa, matkusteluseuraa tai apua kotona, saan sitä lapsistani. Työstä saan ihmissuhteita ilman kompromissien tekemistä omassa elämässäni. Mitä ihmettä yksikään mies siis voisi minun elämääni tuoda lisää?!
Mitä ne kompromissit on, jotka niin ylitsepääsemättömiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkässä avoliitossa. Jos nyt eroan ja joskus eron partaalla käytykkin niin en halua enää koskaan miestä. Syy ei ole huono kokemus vaan en tarvitse miestä mihinkään ja pärjään itsekin omillani koska olen erakkomainen. Elän vaan itselleni ja käytän aikani itseni palvelemiseen ja hyvän olon tuottamiseen enkä muiden palvelemiseen. Kuullostaa itsekkäältä, mutta kun on koko elämänsä elänyt toisille niin on aika ottaa aikaa itselle ja elää vaan itselleen.
Miksi ihmeessä olet elänyt toiselle? Mä en elä. Olen parisuhteessa ja mieshän on ilon ja nautinnon lähde, ei mikään passattava..Puolin ja toisin myös toisiamme autamme.
Samoin, meillä ollut myös lapsia huollettavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska parisuhteen ylläpitäminen vaatii työtä. Miksi tehdä työtä, jota kukaan ei arvosta?
Ei enää ikinä parisuhdetta. Erosta on kuusi vuotta, lapsia ei ole. Irtonumeroita löytyy kolmevitoselle hoikalle naiselle. Aamulla voi potkaista perseelle, ettei jää loisimaan. Kyllä hyvän yön jälkeen taas viikon-pari pärjää. Sitten tuore lelu.
Ei voi enempää arvoaan alentaa!
Pelottaa nykyajan treffikulttuuri. Osaisinko enää. Avioliitto 15 vuotta, nyt eronneena 3 vuotta.
Ehkä uusi puoliso tulee vastaan ilman tindereitä.
On helppokin olla kun kukaan ei arvostele. Ei ole riitelyä. Mutta taloudellisia murheita on ja huoli miten pärjään lapsen kanssa.
Olen enemmän oma itseni.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkässä avoliitossa. Jos nyt eroan ja joskus eron partaalla käytykkin niin en halua enää koskaan miestä. Syy ei ole huono kokemus vaan en tarvitse miestä mihinkään ja pärjään itsekin omillani koska olen erakkomainen. Elän vaan itselleni ja käytän aikani itseni palvelemiseen ja hyvän olon tuottamiseen enkä muiden palvelemiseen. Kuullostaa itsekkäältä, mutta kun on koko elämänsä elänyt toisille niin on aika ottaa aikaa itselle ja elää vaan itselleen.
Sama 🥰. Erosin jo. Ei enää koskaan kenenkään kanssa asumaan.
En tiedä mistä teitä sikiää?! Meihin tuo ei päde. Toisen ei tarvi tulla ku lähelle niin halut herää. Jo iäkkäämpi mies ja vaimo ollaan. Vaimo voi himpun verran olla halukkaampi. M60