Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 32v komea, korkeakoulutettu, pitkä, hyvä keskustelija, treenattu ja niin edelleen....Mutta vain yyhoot kiinnostuvat minusta

Vierailija
17.04.2020 |

En koskaan herätä kiinnostusta niissä lapsettomissa naisissa, vaan aina pakettiin kuuluisi myös naisen lapsia.
Nämä naiset myös ovat sellaisia jotka haluaisivat edetä todella nopeasti suhteessa...esim. yhteenmuutto.

Eivät kai kaikki pk-seudun kolmekymppiset voi olla jo toisella tai kolmannella kierroksella?

Missä kaikki lapsettomat sinkkunaiset??

Kommentit (201)

Vierailija
121/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos olet korkeakoulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, niin jotain vikaa sinussa täytyy olla, jos ei lapsettomat naiset sinusta kiinnostu. Vain w t -eukot on kolmekymppisinä yh:ita, joten se että sinusta ollaan kiinnostuttu vain siinä ryhmässä, kertoo matalasta tasostasi pariutumismarkkinoilla. Oletko poikkeuksellisen ruma naamaltasi? Oletko ei-valkoihoinen? Onko itselläsi lapsia? 

No sinähän se vasta tasokkaalta ihmiseltä vaikutat. Ei hyvää päivää..

En ole väittänytkään olevani tasokas. En myöskään etsi parisuhdetta. Kaikki kirjoittamani pätee kuitenkin 100%, ap:n taso on matala, jostain syystä. 

Vierailija
122/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasosi on se, kenet onnistut saamaan, ei se, mitä itse peilistä tiiraillessasi itsestäsi kuvittelet.

Jos oma taso ei kelpaa, ole ilman.

Kellekäs ne lapsettomat naiset sitten menee? Ei ainakaan minulle, olen ap:ta paljon tasottomampi. Täytyy kuitenkin ihmetellä, että mitä kirjaimellisia kirurgi-nhl-pelaajia ne lapsettomat naiset vaatii, kun ap:llakin on samantyylinen ongelma kuin itselläni.

M/39 josta kiinnostuu usein yyhoot joilla on "juoksut juostu"

Yksi (palstalla epäsuosittu) vaihtoehto on, että ne halutuimmat miehet tekevät lapsia useamman eri naisen kanssa. Omassa tuttavapiirissäni tämä ainakin on näkyvissä siten, että ne menestyneimmät miehet jättävät jossain vaiheessa perheensä ja vaihtavat nuorempaan lapsettomaan naiseen, ja saavat sitten myöhemmin lisää lapsia uuden kumppaninsa kanssa.

Otos on tietenkin liian pieni, ja näemme totuuden vasta tulevaisuuden tilastoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tVierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasosi on se, kenet onnistut saamaan, ei se, mitä itse peilistä tiiraillessasi itsestäsi kuvittelet.

Jos oma taso ei kelpaa, ole ilman.

Kellekäs ne lapsettomat naiset sitten menee? Ei ainakaan minulle, olen ap:ta paljon tasottomampi. Täytyy kuitenkin ihmetellä, että mitä kirjaimellisia kirurgi-nhl-pelaajia ne lapsettomat naiset vaatii, kun ap:llakin on samantyylinen ongelma kuin itselläni.

M/39 josta kiinnostuu usein yyhoot joilla on "juoksut juostu"

Yksi (palstalla epäsuosittu) vaihtoehto on, että ne halutuimmat miehet tekevät lapsia useamman eri naisen kanssa. Omassa tuttavapiirissäni tämä ainakin on näkyvissä siten, että ne menestyneimmät miehet jättävät jossain vaiheessa perheensä ja vaihtavat nuorempaan lapsettomaan naiseen, ja saavat sitten myöhemmin lisää lapsia uuden kumppaninsa kanssa.

Otos on tietenkin liian pieni, ja näemme totuuden vasta tulevaisuuden tilastoista.

Lapsettomia miehiä on jo nyt selvästi enemmän Suomessa kuin lapsettomia naisia

Vierailija
124/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit aina ihmettelee miksen ole tinderissä tai nettideittipalstoilla, linkkaan aina silloin heille näitä keskusteluja :) ihmettely loppuu siihen. t. yh-äiti

Yh on yh on yh. Turha siitä ulista.

Todistit juuri hienosti pointtini :) ps. jos osaisit lukea, huomaisit ettei kommentti sisällä ulinaa, totesin vain miten asia on.

Vierailija
125/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa se on ollut itsellänikin ainakin toistaiseksi. Flirtit ja tykkäykset Happy Pancakessa ovat tulleet enimmäkseen yh-naisilta. Sitä odotellessa, että muutkin naiset kiinnostuisivat.

M31

Jos et halua yh-äitiä, niin miksi et ilmaise sitä profiilissasi?

Joo, tämä on hyvä pointti. Jos joku asia (esim. yh) on ehdoton hylky, se kannattaa kertoa esittelyssä. Toki voi karsia muitakin eli lapsettomia naisia, jotka eivät tykkää asenteestasi. Mutta loppupeleissä nämä naiset eivät tykkäisi sinusta kumminkaan, kun oppivat tuntemaan ajatusmaailmasi.

Eli win-win.

Vierailija
126/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ja lehmät lentää ap.

Vierailija
127/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ja lehmät lentää ap.

?

Vierailija
128/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kehuu itseään ylistävillä adjektiiveilla, muttei osaa perustella niitä mitenkään.

Pitkä, muttei kerro montako senttiä.

Korkeakoulutettu, muttei kerro mistä koulusta.

Treenattu, muttei kerro kyykkytulosta.

Komea, muttei kuvaa.

Ongelma onkin tässä, kuka tahansa urpo osaa heitellä sanoja ilmaan ilman faktoja, ego kirjoittaa shekkei joita ei lunasta keho.

Vierailija
129/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko37 kirjoitti:

Ap kehuu itseään ylistävillä adjektiiveilla, muttei osaa perustella niitä mitenkään.

Pitkä, muttei kerro montako senttiä.

Korkeakoulutettu, muttei kerro mistä koulusta.

Treenattu, muttei kerro kyykkytulosta.

Komea, muttei kuvaa.

Ongelma onkin tässä, kuka tahansa urpo osaa heitellä sanoja ilmaan ilman faktoja, ego kirjoittaa shekkei joita ei lunasta keho.

Lähtökohtaisesti kirjoitukset varmaankin otetaan todesta, mikäli keskustelua halutaan saada aikaiseksi.

Mitä järkeä olisi keskustella mistään, jos kaikki olisi oletuksena valhetta?

Vierailija
130/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä tajusin, että kun olen itse jo kohta 32v mies, niin onko mun mahdollista edes löytää kolmekymppistä lapsetonta naista? kaikkihan ne ovat yyhoita?

Vierailija
131/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä tajusin, että kun olen itse jo kohta 32v mies, niin onko mun mahdollista edes löytää kolmekymppistä lapsetonta naista? kaikkihan ne ovat yyhoita?

Luulenpa että sun tyhmyys on tässä se suurempi ongelma kuin kenenkään yksinhuoltajuus.

Vierailija
132/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa että sun tyhmyys on tässä se suurempi ongelma kuin kenenkään yksinhuoltajuus.

Eikö lapseton mies saa haluta lapsetonta naista?

Vierailija
133/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin suomalainen nainen saa esikoisen 29-vuotiaana. Ap:n ikäisistä naisista (+- 2 v) merkittävä osa on jo parisuhteessa. Osa jo eronnut!:) Alat pikkuhiljaa lähestyä sitä vaihetta, että tarjolla on vain toisella kierroksella olijoita? Ikäisesi sinkut ovat ..kyynisiä? Ujoja? Baarissa? Ehkä tinderiin menevät ikäisistäsi vain ne, jotka eivät ole oppineet sen realiteetteja: vastikään pitkästä suhteesta eronneet?

Omasta mielestäsi 25-vuotias olisi sinulle täysin passeli, mutta se 25-vuotias miettii, mikä sinussa on vialla, kun et vielä ole vakisuhteessa. Tai pelkää sinun haluavan vain perustaa perheen jne.

Vierailija
134/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä persoonasi? Luettelet vain ulkoisia ominaisuuksia...

Aloittajalla luultavasti ongelmia asenteessa, käytöksessä, luonteessa, persoonallisuudessa?

"MinäMinäMinä olen komea, korkeakoulutettu etc. Miksi en saa tasoistani naista? " 

Lopeta itkeminen ja tule takaisin realiteetteihin.

Vierailija
135/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä persoonasi? Luettelet vain ulkoisia ominaisuuksia...

No eiköhän siinä ne tärkeimmät tulleet jo esille, pelkkä kuori.

Vierailija
136/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee ap provoamaan muualle.

olet äitisi mielestä komea, et muiden.

jos olisit oikeasti komea niin et olisi täällä jauhamassa tällästä skeidaa.

Vierailija
137/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varaa vaatia kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ainoastaan saa, vaan on suorastaan velvollisuus. Kannattaa jättää näiden akkain höpinät omaan arvoonsa, nyt elämme vuotta 2020 ja on aika miesten ryhdistäytyä, ja ottaa oman elämänsä onnellisuus kaikilla rintamilla.

Muiden miesten jälkiliukkaille ei kenenkään pidä alentua.

Totta. Yloeästi MGTOW luuserit. En taho enkä tarvihe.

Vierailija
138/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinähän haluaa. Ongelmahan tällä jepellä on siinä ettei ne lapsettomat halua sitä. Ja koko ajan tämän tyypin tilanne menee huonommaksi.

Vierailija
139/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me voidaan tietää? Oma mieheni vastasi aloittajan kuvausta kun tavattiin, oli tosin kaksi vuotta vanhempi. Nyt ollaan oltu kolme vuotta yhdessä.

Mulla ei ole mitään lapsia edelleenkään. Eikä niitä tule.

Vierailija
140/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa. Itse kysymys oli typerä.