Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 32v komea, korkeakoulutettu, pitkä, hyvä keskustelija, treenattu ja niin edelleen....Mutta vain yyhoot kiinnostuvat minusta

Vierailija
17.04.2020 |

En koskaan herätä kiinnostusta niissä lapsettomissa naisissa, vaan aina pakettiin kuuluisi myös naisen lapsia.
Nämä naiset myös ovat sellaisia jotka haluaisivat edetä todella nopeasti suhteessa...esim. yhteenmuutto.

Eivät kai kaikki pk-seudun kolmekymppiset voi olla jo toisella tai kolmannella kierroksella?

Missä kaikki lapsettomat sinkkunaiset??

Kommentit (201)

Vierailija
101/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut yh:ista ja lapsettomista. Yhteishuoltajuusko on ok?

Vierailija
102/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit akateemista, hyvin pärjäävää ja taloudellisesti omillaan tulevaa naista, he eivät varmasti voi kovin nuoria olla. Kouluttautumattomat tai huonosti kouluttautuneet menevät ensimmäisen vastaantulevan kanssa avioon ja hankkivat 2-3 lasta, minkä jälkeen tuhoon tuomittu liitto hajoaa lopullisesti. Sitten aletaan etsiä hyvin tienaavaa miestä, josta voi olla ylpeä.  Isäpuoleksi ja maksajaksi. 

Pysy erossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsella myös ulkomaalaisia naisia. Siellä on nuoremmissakin paljon perhettä haluavia, kauniita naisia. Itsekin päälle kolmekymppisenä löysin aivan upean ulkomaalaisen naisen.

Miesten täytyy sitten muistaa mikä on pelinhenki. Onnellisimmat ja pisimmät avioliitot ovat heillä joissa mies tiedosti heti mitä häneltä odotetaan eli turvaa, resursseja ja perheensä kunnioittamista. Poista yksikin noista edellämainitusta olet yksin

Eli täsmälleen samat vaatimukset kuin suomalaisilla naisilla. Erona vain se että ulkomaalaiset naiset ovat sekä ulkonäöllisesti että luonteeltaan miellyttävämpiä.

Vierailija
104/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisista aloituksista tulee aina mieleen, että aloittaja kuvittelee olevansa viehättävämpi kuin oikeasti onkaan eikä pysty ymmärtämään, että naiset eivät välttämättä näe häntä yhtä upeana kuin hän luulee olevansa. Millään noilla ap:n luettelemilla ominaisuuksilla ei ole merkitystä jos on muuten esimerkiksi täysi k-pää tai jos on jotakin ärsyttäviä tapoja, kuten tupakointi. Tai jos on aivan onneton kirjoittamaan mikäli tähän tutustumiseen jotain viestintävälinettä käytetään. Se antaa typerän ja juntin kuvan henkilöstä. Vaikka ap on mielestään hyvä keskustelija, se on vain hänen oma mielipiteensä. Todellisuudessa se voi tarkoittaa pelkkää itsestä jauhamista. Kyllä sen keskustelukumppani huomaa, jos toinen ei ole aidosti jotain mitä esittää olevansa.

No et sinäkään kovin miellyttävältä kuulosta itsekään.

Vierailija
105/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsella myös ulkomaalaisia naisia. Siellä on nuoremmissakin paljon perhettä haluavia, kauniita naisia. Itsekin päälle kolmekymppisenä löysin aivan upean ulkomaalaisen naisen.

Miesten täytyy sitten muistaa mikä on pelinhenki. Onnellisimmat ja pisimmät avioliitot ovat heillä joissa mies tiedosti heti mitä häneltä odotetaan eli turvaa, resursseja ja perheensä kunnioittamista. Poista yksikin noista edellämainitusta olet yksin

Eli täsmälleen samat vaatimukset kuin suomalaisilla naisilla. Erona vain se että ulkomaalaiset naiset ovat sekä ulkonäöllisesti että luonteeltaan miellyttävämpiä.

Niinkö? Suomalaisen naisen ei ole mikään pakko elää miehelleen toisin kuin ulkomaalaisen. Niiden maassa mies vie ja elättää

Vierailija
106/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsi ihmisiä muualta kuin typerääkin typerämmästä nettipalvelusta. Mene vaikka sijoittajamessuille ja bongaa hyvännäköinen perijätär tai talousasioistakin ymmärtävä nuori nainen. Kirjoita oma hakuprofiilisi, jossa selkeästi määrittelet tavoitteesi ja uskallat ilmoittaa vaikka lapsettomien naisten olevan kiinnostuksesi kohde. Yksinhuoltajat voivat pariutua vertaistensa kanssa. 

Vierailija
107/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tämähän on pelin henki ihan universaalisti, eikä koske millään tavoin pelkästään näitä halveksumiasi *ulkomaalaisia" naisia. Ja voin kertoa, että suurin osa miehistä kyllä tiedostaa varsin hyvin häneltä odotettavan juuri noita mainitsemiasi asioita.

Vierailija
108/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä minä olen! 28v nainen, akateeminen, kaunis, rikkaasta perheestä, ei lapsia. Missä olet ap?

Ap ei halua narsistia. Toisekseen harvaa miestä kiinnostaa naisen rahat.

Vierailija
109/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tämähän on pelin henki ihan universaalisti, eikä koske millään tavoin pelkästään näitä halveksumiasi *ulkomaalaisia" naisia. Ja voin kertoa, että suurin osa miehistä kyllä tiedostaa varsin hyvin häneltä odotettavan juuri noita mainitsemiasi asioita.

Eipä näytä tiedostavan. Ainakaan ne ei tuntuneet tajuavan joidenka vaimot jättivät heti sen jälkeen kun mies pisti nuo menemään töihin tai omaisuus jouduttiin myymään ja vaimo jätti.

Itkettiin vaan miksi näin kävi vaikka luulisi tuon olleen tiedossa oleva asia ettei liittoa tule olemaan ilman resursseja.

Vierailija
110/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pks koulutetuilla on miesten markkinat. Keskivertoa rumempikin löytää kumppanin, jos ei oma rima ole liian korkealla.

Missä ne markkinat ovat? Olen yrittänyt etsiä viimeiset 5 vuotta

M32, FM

Pietarissa. Suomen kielen oppivat 18-36kk jos ovat korkeasti koulutettuja. Hukkaat aikaasi, pienessä lammessa on vähän kaloja.

Tosin Suomi ei kiinnosta korkeastikoulutettuja kauniita naisia. Kauniit naiset saavat Suomessa osakseen ilkeyttä vertaa K- ja E-Eurooppaan tai P-Amerikkaan. Mikä on outoa.

Vierailija
111/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet korkeakoulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, niin jotain vikaa sinussa täytyy olla, jos ei lapsettomat naiset sinusta kiinnostu. Vain w t -eukot on kolmekymppisinä yh:ita, joten se että sinusta ollaan kiinnostuttu vain siinä ryhmässä, kertoo matalasta tasostasi pariutumismarkkinoilla. Oletko poikkeuksellisen ruma naamaltasi? Oletko ei-valkoihoinen? Onko itselläsi lapsia? 

Vierailija
112/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos olet korkeakoulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, niin jotain vikaa sinussa täytyy olla, jos ei lapsettomat naiset sinusta kiinnostu. Vain w t -eukot on kolmekymppisinä yh:ita, joten se että sinusta ollaan kiinnostuttu vain siinä ryhmässä, kertoo matalasta tasostasi pariutumismarkkinoilla. Oletko poikkeuksellisen ruma naamaltasi? Oletko ei-valkoihoinen? Onko itselläsi lapsia? 

Olen komea naamaltani

Olen kantasuomalainen

Itselläni ei ole lapsia

Vierailija
113/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että olet komea. Niin minäkin ehkä olen. Kyse on kuitenkin niin laadullisesta asiasta, että itsensä nimittäminen hyvännäköiseksi on aina vähän kyseenalaista. Monet tavalliset pitävät itseään hyvännäköisenä.

Toisaalta, jos olet komea, niin oletkohan sitten liian komea. Tämä ihan oikeasti saattaa myös olla karsiva tekijä. On hyvä olla komea, tai kaunis, mutta ei liian.

Vierailija
114/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit iloinen. Lapsen saanut on joustava, empattinen, osaa asettaa toiset etusijalle, ei ajattele kaikessa aina vain itseään. Lapseton on itsekäs, kärsimätön, mallintaa maailmaa oman napansa kautta ja on omasta mielestään maailman keskipiste ja tärkein olento maailmassa.

En tajua miksi itsekäs lapseton on jotenkin pras vsihtoehto.

Miehiä harvemmin kiinnostaa toisen miehen lapset kaupan päälle 🙄

Vierailija
115/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasosi on se, kenet onnistut saamaan, ei se, mitä itse peilistä tiiraillessasi itsestäsi kuvittelet.

Jos oma taso ei kelpaa, ole ilman.

Kellekäs ne lapsettomat naiset sitten menee? Ei ainakaan minulle, olen ap:ta paljon tasottomampi. Täytyy kuitenkin ihmetellä, että mitä kirjaimellisia kirurgi-nhl-pelaajia ne lapsettomat naiset vaatii, kun ap:llakin on samantyylinen ongelma kuin itselläni.

M/39 josta kiinnostuu usein yyhoot joilla on "juoksut juostu"

Vierailija
116/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinähän se vasta tasokkaalta ihmiseltä vaikutat. Ei hyvää päivää..

Vierailija
117/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasosi on se, kenet onnistut saamaan, ei se, mitä itse peilistä tiiraillessasi itsestäsi kuvittelet.

Kellekäs ne lapsettomat naiset sitten menee? Ei ainakaan minulle, olen ap:ta paljon tasottomampi. Täytyy kuitenkin ihmetellä, että mitä kirjaimellisia kirurgi-nhl-pelaajia ne lapsettomat naiset vaatii, kun ap:llakin on samantyylinen ongelma kuin itselläni.

Katolilaisissa maissa on koskemattomia naisia. Minkä tuolle tekee ettei valikoivien saunatonttujen kukkarot repeä paratiisi maihin?

Vierailija
118/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis 39 vuotta VANHA ja ihmettelet miksi omassa viiteryhmässäsi on lähinnä äitejä? 🤦🏼‍♀️

Vierailija
119/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katolilaisissa maissa on koskemattomia naisia. Minkä tuolle tekee ettei valikoivien saunatonttujen kukkarot repeä paratiisi maihin?

Puolalainen nainen on unelmani. Korona-aikana tosin varmaan turha sellaisesta edes periaatteessa unelmoida.

M/39

Vierailija
120/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis 39 vuotta VANHA ja ihmettelet miksi omassa viiteryhmässäsi on lähinnä äitejä? 🤦🏼‍♀️

Olen nuorekas, ja minusta kiinnostuu yleensä noin kolmekymppiset naiset. Jostain syystä kuitenkin hyvin usein yyhoot tai muuten ongelmaiset.

M/39