Olen 32v komea, korkeakoulutettu, pitkä, hyvä keskustelija, treenattu ja niin edelleen....Mutta vain yyhoot kiinnostuvat minusta
En koskaan herätä kiinnostusta niissä lapsettomissa naisissa, vaan aina pakettiin kuuluisi myös naisen lapsia.
Nämä naiset myös ovat sellaisia jotka haluaisivat edetä todella nopeasti suhteessa...esim. yhteenmuutto.
Eivät kai kaikki pk-seudun kolmekymppiset voi olla jo toisella tai kolmannella kierroksella?
Missä kaikki lapsettomat sinkkunaiset??
Kommentit (201)
Täällä minä olen! 28v nainen, akateeminen, kaunis, rikkaasta perheestä, ei lapsia. Missä olet ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi muutenkin olla niin uskomattoman paljon eronneita pienten lasten äitejä haku päällä, ja missä ovat näiden lasten oikeat isät? Jos he eivät kestäneet arkea omien lastensa kanssa, niin luultavasti minäkään en sitä halua yrittää..
Vain mies voi ajatella noin yksioikoisesti... ei ne erot yleensä siitä johdu ettei mies kestäisi arkea omien lastensa kanssa.
Btw, eronneita äitejä on haku päällä ihan siinä missä lapsettomiakin, ja paljon on eronneita jotka ei hae ketään. Jos et halua pariutua yh-äidin kanssa niin älä pariudu. Jos et saa yhteydenottoja lapsettomilta, niin miten sekin on niiden yh-äitien vika?Ihan uteliaisuudesta, mistä luulet pienten lasten vanhempien erojen "yleensä" johtuvan? Ja käsittääkseni tuossa viestissä ei millään tavoin syytetty ketään vaikka selvästi sen henkilökohtaisesti otitkin.
Tällaisista aloituksista tulee aina mieleen, että aloittaja kuvittelee olevansa viehättävämpi kuin oikeasti onkaan eikä pysty ymmärtämään, että naiset eivät välttämättä näe häntä yhtä upeana kuin hän luulee olevansa. Millään noilla ap:n luettelemilla ominaisuuksilla ei ole merkitystä jos on muuten esimerkiksi täysi k-pää tai jos on jotakin ärsyttäviä tapoja, kuten tupakointi. Tai jos on aivan onneton kirjoittamaan mikäli tähän tutustumiseen jotain viestintävälinettä käytetään. Se antaa typerän ja juntin kuvan henkilöstä. Vaikka ap on mielestään hyvä keskustelija, se on vain hänen oma mielipiteensä. Todellisuudessa se voi tarkoittaa pelkkää itsestä jauhamista. Kyllä sen keskustelukumppani huomaa, jos toinen ei ole aidosti jotain mitä esittää olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin epätodennäköiseltä, että ainoastaan yksinhuoltajat kiinnostuisivat ap:sta, että epäilen hönen omaa ulkonäköön perustuvaa esikarsintaansa. Eli hän on tykännyt tinderissä tms kauneimmista naisista. Ne kauniit lapsettomat sinkut eivät hänestä kuitenkaan selvästi kiinnostu, koska saavat tasokkaampia miehiä kuin ap. Kauniista kiinnostuvat yh:t.
Jos ap haluaa nimenomaan sinkun, lapsettoman naisen, hänen pitää tinkiä naisen ulkonäöstä. Eli alkaa tykkäillä ja matchsta huomattavasti rumempia naisia kuin millaisena itseään pitää. Ensinnäkin hän selvästi yliarvioi oman tasonsa ja toisekseen pitää muutenkin tinkiä jostain ominaisuudesta (ulkonäkö), jos on hyvin ehdoton ja joustsmaton toisessa (ei lapsia).
On liikuttavaa huomata, että palstalla naiset kieltävät tasoteorian olemassaolon täysin ja sitten seuraavassa keskustelussa selittävät kaiken johtuvan nimenomaan tasoista. Mielipidettä muutetaan sujuvasti sen mukaan mikä milloinkin sattuu soveltumaan omaan agendaan.
Tämä on samalla huvittava sekä surullinen tosiasia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa se on ollut itsellänikin ainakin toistaiseksi. Flirtit ja tykkäykset Happy Pancakessa ovat tulleet enimmäkseen yh-naisilta. Sitä odotellessa, että muutkin naiset kiinnostuisivat.
M31
Jos et halua yh-äitiä, niin miksi et ilmaise sitä profiilissasi?
Ymmärrät varmaan, että tällaisen ilmoittaminen profiilissa tulkittaisiin suoraan lapsivihamielisyydeksi, ja et saisi enää matcheja yhtään keneltäkään?
Olen huomannut saman ilmiön tinderissä itsenikin kohdalla ja noin 9/10 minulle annetusta tykkäyksistä on pienten lasten äideiltä (olen gold-tilaaja). Omia lapsia minulla ei ole, ja en ole millään tavoin lapsivastainen, mutta ajatus siitä, että hyppäisin keskelle pahimpia ruuhkavuosia ja pyörittämään arkea jonkun toisten lasten kanssa tuntuu hyvin vieraalta.
Miten voi muutenkin olla niin uskomattoman paljon eronneita pienten lasten äitejä haku päällä, ja missä ovat näiden lasten oikeat isät? Jos he eivät kestäneet arkea omien lastensa kanssa, niin luultavasti minäkään en sitä halua yrittää..
Ehkä kannattaa kuitenkin ajatella positiivisesti. Itse olen eronnut äiti (en yh) ja tiedän että meitä pidetään jokseenkin epätoivoisina, mutta oman kokemukseni mukaan asia on päinvastoin. Huonojen kokemusten jälkeen rima nousee ja arvotkin usein muuttuu tai vahvistuu ainakin.
Ehkäpä nämä yh-äidit näkee sinussa jotain turvallista, jotain hyvää, jotain mitä he miehessä arvostaa - siis muutakin kuin koulutusta ja alusvaatemallin tasoista ulkonäköä. Jotain mitä lapsettomat naiset ei ehkä niin hyvin näe tai vielä ymmärrä etsiä, jos ei ole esim. parisuhteista kokemusta. Mutta kun jaksat etsiä niin uskon että löydät vielä sen lapsettoman naisen joka sinut nappaa. Harvalle se parisuhteen löytäminen helppoa on, oli oma tausta sitten mitä tahansa. Kyse on kuitenkin loppupeleissä kemioista, ei listoista ja vaatimuksista. :)
Turha sinne profiiliinkaan on raapustella mitään että “toivoo lapsetonta naista” tms, sivuutat vaan ne äidit hiljaa niinkuin tähänkin saakka ja jatkat etsintää.
Aloittaja ei taida käydä baareissa. Sieltä niitä lapsettomia sinkkunaisia on löytynyt.
Minä olen 33v, 174cm, kaljuuntuva, rillipää, pätkätyöläinen, enkä ole komea. Minua eivät lähesty edes yyhoot.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on niin paljon ehdokkaita. Sitä haluaisi tutustua mahdollisimman moneen vaan aika tulee vastaan. Otan osaa etten ole mahdollisesti ehtinyt tapaamaan just sua :(
Lykkyä tykö!
Akkamaiselta betamieheltä sinä kuulostat. Ei ihme että tasosi riittää vain yksinhuoltajiin.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on niin paljon ehdokkaita. Sitä haluaisi tutustua mahdollisimman moneen vaan aika tulee vastaan. Otan osaa etten ole mahdollisesti ehtinyt tapaamaan just sua :(
Lykkyä tykö!
Mitä hele?? Viimeiset 5 vuotta pk-seudun naiset ovat valittaneet ettei miehiä yksinkertaisesti löydy. Nyt valinnanvaraa onkin sitten aivan yli äyräiden. Kumpi on totta?!
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei taida käydä baareissa. Sieltä niitä lapsettomia sinkkunaisia on löytynyt.
Tämä. Jokainen ymmärtää, että pienen lapsen äiti ei pysty pyörimään ulkona samalla tavalla kuin sinkkunainen vaan hänen on helpompi käyttää nettideittipalveluja. Miten se tulee miehille kerta toisensa jälkeen ihmetyksenä? Ja miksi sinkkumiehet eivät mene sinne, missä sinkkunaiset ovat, kun ei heillä ole siihen mitään esteitä?
Kun itse olin sinkku ja haku päällä, niin en minä todellakaan istunut kotona. Ja joo, nykytilanne on poikkeus, mutta ihan samat miehet todennäköisesti korona-ajan ulkopuolellakin hämmästelevät, miksi nettideiteissä on niin paljon lapsellisia naisia ja missä lapsettomat oikein ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Ehkäpä "tasosi"/ ulkonäkösi tmv. ole niin hyvä kuin itse luulet. Yh-äidit nimittäin ovat yleensä tietoisia siitä, että treffiehdokkaat saattavat pitää jo saatuja lapsia rasitteena. Jos nimenomaan yh:t lähestyvät sinua, se tarkoittaa, ettei naiset arvota sinua kovin korkealle. Sitten taas ne napakymppinaiset (nuoret, nätit ja lapsettomat) saavat niin paljon ehdotuksia niin rumilta, keskinkertaisilta kuin hyvännäköisiltä miehiltä, ettei heidän tarvitse kauheasti ponnistella asian eteen. Sinä hukut tutkassa. Mitä se kertoo sinusta?
Ei se kerro ap:sta mitään, vaan sehän nimenomaan kertoo karulla tavalla suurimman osan "napakymppinaisten" laaduttomuudesta ja passiivisuudesta. Vieläkö vuonna 2020 naiset odottavat että miehen kuuluu tehdä temppuja ja noutaa kuu taivaalta? Haluaisin muistuttaa kaikille naisille:
Jos odotatte että joku pleijerinretku tulee ja vie teidät, ette saa parasta. Vain olemalla itse aktiivinen varmistatte sen, että saatte sitä mitä ansaitsette.
Selittäisitkö minulle taas tämän logiikan, kiitos. Käyttääkseni baarivertausta:
Menen baariin ja siellä on viisi minua kiinnostavaa miestä. Miten heidän määränsä siitä muuttuu riippuen, olenko itse aktiivinen vai en?
Ja ihan sama logiikka nettideittailussa: jos palvelussa on viisi minua kiinnostavaa miestä ja lähetän heille viestin eikä kukaan vastaa minulle, niin miten mikään aktiviteettini lisäisi palvelussa olevien kiinnostavien miesten määrää?
(yksinkertaistamisen vuoksi tässä versiossa henkilöiden määrä on staattinen eikä heitä tule lisää tai lähde pois baarista/nettipalvelusta)
Ette te naiset koskaan lähesty niitä miehiä jotka teitä kiinnostavat, te heittäydytte aina passiivisiksi olennoiksi joita narsistit vie. Sitten itkette että kaikki miehet ovat sikoja. Tuo on se logiikkanne pähkinänkuoressa.
Psst. Jos naiset eivät sinua lähesty niin se on selkeä merkki siitä, että he eivät ole sinusta kiinnostuneita.
Ihan turha tulla minulle näitä selittelemään. Niin monta kertaa olen saanut kuulla mutkien kautta kuinka se ja se ja se nainen oli niin kiinnostunut, mutta koska oli niin passiivinen niin ei sitten.
Kunhan veetuillakseen noin sanovat. Jos kiinnostusta oikeasti on, sen kyllä tämä kohdekkin taatusti huomaa.
Lähdet jonnekin trendiravintolaan syömään, sinne missä on skumppatarjouksia, tapahtumia, kesäterasseille siellä niitä sinkkunaisia riittää ja kaikki etsivät sitä oikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama laulu miesten kanssa, mies luettelee sekä itsestään että naisesta vaan ulkoisia ominaisuuksia. Koittakaa miehet ymmärtää, tollanen mies ei herätä naisessa mitään kiinnostusta.
Minkälainen mies sitten herättää naisissa kiinnostusta?
-utelias-
Yleensä kohteliaat ja sosiaalisesti taitavat. Muut ominaisuudet vaihtelee. Ihmisen pitää näyttää avoimelta ja helpostilähestyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Ehkäpä "tasosi"/ ulkonäkösi tmv. ole niin hyvä kuin itse luulet. Yh-äidit nimittäin ovat yleensä tietoisia siitä, että treffiehdokkaat saattavat pitää jo saatuja lapsia rasitteena. Jos nimenomaan yh:t lähestyvät sinua, se tarkoittaa, ettei naiset arvota sinua kovin korkealle. Sitten taas ne napakymppinaiset (nuoret, nätit ja lapsettomat) saavat niin paljon ehdotuksia niin rumilta, keskinkertaisilta kuin hyvännäköisiltä miehiltä, ettei heidän tarvitse kauheasti ponnistella asian eteen. Sinä hukut tutkassa. Mitä se kertoo sinusta?
Ei se kerro ap:sta mitään, vaan sehän nimenomaan kertoo karulla tavalla suurimman osan "napakymppinaisten" laaduttomuudesta ja passiivisuudesta. Vieläkö vuonna 2020 naiset odottavat että miehen kuuluu tehdä temppuja ja noutaa kuu taivaalta? Haluaisin muistuttaa kaikille naisille:
Jos odotatte että joku pleijerinretku tulee ja vie teidät, ette saa parasta. Vain olemalla itse aktiivinen varmistatte sen, että saatte sitä mitä ansaitsette.
Napakymppinaiset kyllä valitsevat itse miehensä lopulta. Mutta se on lähinnä miehet, jotka asettavat itsensä valittaviksi. Baari illan aikana häntä saattaa helposti lähestyä lähes kymmenen eri miestä. Tai netissä satoja viikossa. Moni nainen ei ehdi edes lähestyä miehiä, kun miehet lähestyvät jo häntä. Monia lähestytään, vaikka he ovat parisuhteessa.
Joten en ymmärrä tätä miksi väitetään, ettei naiset olisi aktiivisia. Naiset ovat kyllä aika aktiivisia, kun joutuvat alkukarsimaan suurenkin määrän miehiä ja valita yhden mieleisensä heistä. Sinulla ei ole käsitystä mitä on olla suosittu nainen tai ns. napakymppinainen.
Vierailija kirjoitti:
Surullista lukea näitä. Kun ero on selvä olen alemman luokan kansalainen. Rakastan lapsiani ja rakastan puolisoani mutten jaksa elää ihmisen kanssa joka on henkisesti väkivaltainen. Eron jälkeen olen miesten silmissä paineiden purkualusta, en potentiaalinen puoliso. Onneksi tämä on tullut selväksi niin ei tule pettymyksiä.
Hetkinen, käsitinkö oikein? Rakastat puolisoasi vaikka eroat hänestä henkisen väkivallan vuoksi? Sori ohis, mutta nämä vaan jaksaa ällistyttää ihan joka kerta.
Vierailija kirjoitti:
Entä persoonasi? Luettelet vain ulkoisia ominaisuuksia...
Eihän nuo kaikki olleet ulkoisia. Lue. Ajattele. Kommentoi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kaverit aina ihmettelee miksen ole tinderissä tai nettideittipalstoilla, linkkaan aina silloin heille näitä keskusteluja :) ihmettely loppuu siihen. t. yh-äiti
Yh on yh on yh. Turha siitä ulista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin epätodennäköiseltä, että ainoastaan yksinhuoltajat kiinnostuisivat ap:sta, että epäilen hönen omaa ulkonäköön perustuvaa esikarsintaansa. Eli hän on tykännyt tinderissä tms kauneimmista naisista. Ne kauniit lapsettomat sinkut eivät hänestä kuitenkaan selvästi kiinnostu, koska saavat tasokkaampia miehiä kuin ap. Kauniista kiinnostuvat yh:t.
Jos ap haluaa nimenomaan sinkun, lapsettoman naisen, hänen pitää tinkiä naisen ulkonäöstä. Eli alkaa tykkäillä ja matchsta huomattavasti rumempia naisia kuin millaisena itseään pitää. Ensinnäkin hän selvästi yliarvioi oman tasonsa ja toisekseen pitää muutenkin tinkiä jostain ominaisuudesta (ulkonäkö), jos on hyvin ehdoton ja joustsmaton toisessa (ei lapsia).
On liikuttavaa huomata, että palstalla naiset kieltävät tasoteorian olemassaolon täysin ja sitten seuraavassa keskustelussa selittävät kaiken johtuvan nimenomaan tasoista. Mielipidettä muutetaan sujuvasti sen mukaan mikä milloinkin sattuu soveltumaan omaan agendaan.
Miehet ovat aina selittämässä tasoteoriastaan kun joku nainen ulisee deittimiesten pskaa käytöstä ja esim ghoustatuksi tulemista. Sitten yhtäkkiä tasoteoria ei miesten mielestä omalla kohdalla toimikkaan kun valitetaan tästä että väärät ja ei-toivotut naiset vaan tunkee suhteeseen. Tämä se vadta ok n säälittävää. Kertokaapa kerrankin, miksi tasoteoria mielestänne selittää naisten huonon flaksin, muttei vastaavasti miesten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäisitkö minulle taas tämän logiikan, kiitos. Käyttääkseni baarivertausta:
Menen baariin ja siellä on viisi minua kiinnostavaa miestä. Miten heidän määränsä siitä muuttuu riippuen, olenko itse aktiivinen vai en?
Ja ihan sama logiikka nettideittailussa: jos palvelussa on viisi minua kiinnostavaa miestä ja lähetän heille viestin eikä kukaan vastaa minulle, niin miten mikään aktiviteettini lisäisi palvelussa olevien kiinnostavien miesten määrää?
(yksinkertaistamisen vuoksi tässä versiossa henkilöiden määrä on staattinen eikä heitä tule lisää tai lähde pois baarista/nettipalvelusta)
Ette te naiset koskaan lähesty niitä miehiä jotka teitä kiinnostavat, te heittäydytte aina passiivisiksi olennoiksi joita narsistit vie. Sitten itkette että kaikki miehet ovat sikoja. Tuo on se logiikkanne pähkinänkuoressa.
Psst. Jos naiset eivät sinua lähesty niin se on selkeä merkki siitä, että he eivät ole sinusta kiinnostuneita.
Ihan turha tulla minulle näitä selittelemään. Niin monta kertaa olen saanut kuulla mutkien kautta kuinka se ja se ja se nainen oli niin kiinnostunut, mutta koska oli niin passiivinen niin ei sitten.
Sellaista se on. Ensin sinua kohtaan oli kiinnostusta ja sitten esille tule sellainen luonteenpiirre, joka oli turn off heille. Toiset eivät vaan pidä passiivisista ihmisistä, vaikka he itse ehkä jossain määrin sitä ovatkin.