Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 32v komea, korkeakoulutettu, pitkä, hyvä keskustelija, treenattu ja niin edelleen....Mutta vain yyhoot kiinnostuvat minusta

Vierailija
17.04.2020 |

En koskaan herätä kiinnostusta niissä lapsettomissa naisissa, vaan aina pakettiin kuuluisi myös naisen lapsia.
Nämä naiset myös ovat sellaisia jotka haluaisivat edetä todella nopeasti suhteessa...esim. yhteenmuutto.

Eivät kai kaikki pk-seudun kolmekymppiset voi olla jo toisella tai kolmannella kierroksella?

Missä kaikki lapsettomat sinkkunaiset??

Kommentit (201)

Vierailija
141/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miehet!ottakaa nainen, jonka lapset jo aikuisuuden kynnyksellä. Mun mies kymmenisenvuottanuorempi ja onnellinen, ettälöysi naisen, jolla ei alaikäisiä lapsia. Tyytyväinen myös etteivät asu saman katon alla. Haluaa olla estoton ...

Vierailija
142/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut lyhyesti kahta mukavaa ja nättiä yh-äitiä, mutta kyllä se molemmissa tapauksissa kehittyi siihen suuntaan, että minun olisi pitänyt ottaa sijaisisän roolia, koska kuitenkin lapset molemmiasa tapauksissa olivat pääasiassa äitiensä luona. Se kuvio on todella vaikea. Päätin näiden yritysten jälkeen, ettei enää yksinhuoltajia. Ehkä tilanne olisi erilainen, jos minulla olisi omia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli juuri täyttämässä 31 kun tapasimme, itse olin juuri täyttänyt 29. Kolahti kerralla eikä siinä sitten vitkuteltu. 8kk päästä naimisiin ja siitä muutama kuukausi eteenpäin olinkin jo raskaana ja tuli perheasunnon osto eteen nopeammin kuin olimme etukäteen ajatelleet. Mutta oikean ihmisen kanssa se vauhti ei tuntunut liian kovalta, vaan olo oli varma ja rauhallinen.

Nyt ollaan oltu 20 vuotta naimisissa ja lapsikin opiskelee jo toista vuotta. 

Sanoisin, että hyvin ap ehtii vielä. Mutta kun oikea osuu kohdalle, niin ei ehkä kannata jäädä jahkailemaan vuosikausiksi, että tässäkö se nyt sitten on.

Vierailija
144/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samaa se on ollut itsellänikin ainakin toistaiseksi. Flirtit ja tykkäykset Happy Pancakessa ovat tulleet enimmäkseen yh-naisilta. Sitä odotellessa, että muutkin naiset kiinnostuisivat.

M31

Jos et halua yh-äitiä, niin miksi et ilmaise sitä profiilissasi?

Ymmärrät varmaan, että tällaisen ilmoittaminen profiilissa tulkittaisiin suoraan lapsivihamielisyydeksi, ja et saisi enää matcheja yhtään keneltäkään?

Olen huomannut saman ilmiön tinderissä itsenikin kohdalla ja noin 9/10 minulle annetusta tykkäyksistä on pienten lasten äideiltä (olen gold-tilaaja). Omia lapsia minulla ei ole, ja en ole millään tavoin lapsivastainen, mutta ajatus siitä, että hyppäisin keskelle pahimpia ruuhkavuosia ja pyörittämään arkea jonkun toisten lasten kanssa tuntuu hyvin vieraalta.

Miten voi muutenkin olla niin uskomattoman paljon eronneita pienten lasten äitejä haku päällä, ja missä ovat näiden lasten oikeat isät? Jos he eivät kestäneet arkea omien lastensa kanssa, niin luultavasti minäkään en sitä halua yrittää..

Miksi ajattelet, että isä ei kestänyt arkea lasten kanssa? Kyllähän aikuisten suhde voi päättyä, mutta suhde lapsiin voi jatkua. Nykyisin vuoroviikkoasuminenkin on aika yleistä.

Mutta miksi sinä tykkäät yh-äitien profiileista? En tajua. Siis se on ihan ok, että haluat lapsettoman kumppanin, mutta eikö silloin kannata pyyhkäistä vaan vasemmalle ne, joilla on lapsia?

Vierailija
145/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut lyhyesti kahta mukavaa ja nättiä yh-äitiä, mutta kyllä se molemmissa tapauksissa kehittyi siihen suuntaan, että minun olisi pitänyt ottaa sijaisisän roolia, koska kuitenkin lapset molemmiasa tapauksissa olivat pääasiassa äitiensä luona. Se kuvio on todella vaikea. Päätin näiden yritysten jälkeen, ettei enää yksinhuoltajia. Ehkä tilanne olisi erilainen, jos minulla olisi omia lapsia.

Minulla taas päinvastainen ongelma. Minulla on lapsia, ja haluaisin pitää suhteen ja lapset erillään, mutta sitten taas, ne, joiden kanssa olen yrittänyt jotain suhdetta, olisivat halunneet yhteenmuuttoja, ja jotain uusperheen tapaista. Minä taas nimenomaan en halua kumppanistani uutta vanhempaa lapsilleni.

Harmi, että nämä toiveet tutnuvat aina menevän ristiin.

Vierailija
146/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Mikko Peisa ja hänen vaimo.

Vierailija
147/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit iloinen. Lapsen saanut on joustava, empattinen, osaa asettaa toiset etusijalle, ei ajattele kaikessa aina vain itseään. Lapseton on itsekäs, kärsimätön, mallintaa maailmaa oman napansa kautta ja on omasta mielestään maailman keskipiste ja tärkein olento maailmassa.

En tajua miksi itsekäs lapseton on jotenkin pras vsihtoehto.

Mitä tarkoittaa mallintaa maailmaa?

Vierailija
148/201 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos olet korkeakoulutettu ja hyväpalkkaisessa työssä, niin jotain vikaa sinussa täytyy olla, jos ei lapsettomat naiset sinusta kiinnostu. Vain w t -eukot on kolmekymppisinä yh:ita, joten se että sinusta ollaan kiinnostuttu vain siinä ryhmässä, kertoo matalasta tasostasi pariutumismarkkinoilla. Oletko poikkeuksellisen ruma naamaltasi? Oletko ei-valkoihoinen? Onko itselläsi lapsia? 

Olen komea naamaltani

Olen kantasuomalainen

Itselläni ei ole lapsia

Niin on moni muukin. Onko sinussa parisuhteen kannalta jotain henkisiä ominaisuuksia, joiden vuoksi kannattaisi valita juuri sinut - kaikista lukuisista "komeista" kantasuomalaisista lapsettomista miehistä?

Vierailija
149/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin, että yksinhuoltajuus on niin iso turnoff että naisen pitäisi olla mua 10v nuorempi ja nätti ja hyväkroppainen (eli sellainen mitä en normaalisti voisi saada lapsettomista) että hän voisi kompensoida yksinhuoltajuuttaan.

Vierailija
150/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, niin voimme todistaa komeutesi.

Arvioni mukaa 104 prosenttia miehistä pitää itseään komeina.

Vierailija
151/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä tajusin, että kun olen itse jo kohta 32v mies, niin onko mun mahdollista edes löytää kolmekymppistä lapsetonta naista? kaikkihan ne ovat yyhoita?

Luulenpa että sun tyhmyys on tässä se suurempi ongelma kuin kenenkään yksinhuoltajuus.

Eikö lapseton mies saa haluta lapsetonta naista?

Voi herraisä taas, mikä kysymys! Tottakai jokainen saa haluta vaikka yksisarvista. Kenen ihan oikeasti pitää edes kysyä tuollaista?

Vierailija
152/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä tajusin, että kun olen itse jo kohta 32v mies, niin onko mun mahdollista edes löytää kolmekymppistä lapsetonta naista? kaikkihan ne ovat yyhoita?

Luulenpa että sun tyhmyys on tässä se suurempi ongelma kuin kenenkään yksinhuoltajuus.

Eikö lapseton mies saa haluta lapsetonta naista?

En usko, että yksikään ihminen tässä ketjussa on ajatellutkaan kieltää sitä, mutta toki on kiva uhriutua.

Ap:n ongelmat:

- hän ei mene sinne, missä lapsettomat naiset (normaalisti) ovat eli baareihin, harrastuksiin, matkoille jne vaan

- hän etsii netistä, missä on yh-äitejä, koska heidän on vaikeampi päästä baareihin

- hän ei ilmaise profiilissaan kauniisti, että hakee lapsetonta naista (tähän on annettu erittäin fiksu ohje)

Hän saa etsiä lapsetonta naista, tottakai! En itsekään olisi huolinut lapsellista miestä ollessani itse lapseton tai sen jälkeen, kun oma lapseni oli lähtenyt maailmalle. Enkä olisi huolinut miestä, jolla on pienet lapset tai joka olisi halunnut lapsia, enää sen jälkeen, kun omani oli esiteini (olin itse silloin noin 35).

Ihan fakta on, että mitä vanhemmaksi ap tulee, sitä suuremmalla osuudella hänen ikäisistään naisista on lapsia. Hän voi haaveilla reilusti itseään nuoremmasta naisesta ja sen kaikin mokomin hänelle sallin, kannattaa kuitenkin olla realisti. Tiedän itse naisena, etten olisi vilkaissutkaan itseäni yli viisi vuotta vanhempiin miehiin ja käytännössä ikäeroa ei nuorempana koskaan ollut yli kahta vuotta. Nyt 50+ vuotiaana olen kahdeksan vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa, mutta tässä iässä ikäero on eri asia kuin nuorempana.

Vierailija
153/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit iloinen. Lapsen saanut on joustava, empattinen, osaa asettaa toiset etusijalle, ei ajattele kaikessa aina vain itseään. Lapseton on itsekäs, kärsimätön, mallintaa maailmaa oman napansa kautta ja on omasta mielestään maailman keskipiste ja tärkein olento maailmassa.

Olipas hurja kirjoitus, vitsi? Tiedän monia hyvinkin itsekkäitä lapsia saaneita. Lapset eivät automaattisesti tee kestään joustavaa, empaattista ja epäitsekästä.

Olen lapseton, en itsekäs, kärsimätön, enkä tosiaankaan mallinna maailmaa oman napani kautta. Enkä pidä itseäni millään tavalla keskipisteenä. Olen hiljainen ja vaatimaton, minulle uskoudutaan kipeissäkin asioissa. Suuren osan elämästäni olen "uhrannut" sairaiden läheisten auttamiseen.

Oikeasti, noin järjettömän tekstin kirjoittanut ei ymmärrä elämästä mitään.

Vierailija
154/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ottanut huomioon, ettei suinkaan kaikki lapsettomat ole veloja.

Ja sinä taas et ole ottanut huomioon, että velana oleminen ei tee ihmisestä itsekästä! Elämässä katsos voi kantaa vastuuta muistakin kuin omista lapsista!! Vela ei tarkoita itsekästä.

Vierailija
155/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yli 30-vuotias mies haluaa vielä perustaa perheen, niin kyllähän se yhtälö alkaa olla hiukan hankala. Ei nyt vielä 32-vuotiaana, mutta mitä enemmän ikävuosia tulee, sitä todennäköisemmin ne samanikäiset lapsettomat naiset ovat niitä, jotka eivät lapsia edes halua. Koska jos nainen ei ole perustanut perhettä jonkun kanssa, aika moni alkaa 30+ ikäisenä miettiä lapsen hankkimista yksin, jos ehdottomasti lapsen haluaa. Ja sitten taas, jos on halunnut perheen, niin moni on sitten ehtinyt jo perustaa sen jonkun toisen kanssa.

Tietenkin voi aina etsiä itseään nuorempaa kumppania, mutta kun siinä yhtälössä pitäisi sitten sen nuoremman osapuolenkin olla kiinnostunut. Eli lapsetonta naista etsivän, neljääkymppiä lähestyvä miehen pitäisi sitten olla ihmisenä ja etenkin kumppanina keskimääräistä kiinnostavampi. Kyllähän tällaisiakin tietysti on, mutta he eivät yleensä ole niitä, jotka päätyvät valittamaan sitä, ettei naista löydy.

Sama tietysti koskee sen lapsettoman, perhettä haluavan yli 30-vuotiaan löytämisessä. Kyllä näitä naisia on, mutta jos miehellä on kiire, niin kuinka realistista on löytää se unelmien nainen, jolle myös itse on unelmien mies?

En tarkoita, että pitäisi "tyytyä" mihinkään, mitä ei halua, mutta kyllähän yhtälö vähän vaikeampi on. Aina voi tietysti miettiä, voisiko jossain asiassa tinkiä. Jos ei voi tinkiä niistä lapsista, niin olisko se sitten ulkonäkö tai persoona - eli käykö sitten joku tylsemmän näköinen nainen, joka ei ihmisenäkään ole niin kiinnostava?

Tai käykö nainen, joka ei haluakaan lapsia, eli onko itselle niin tärkeä asia saada lapsia, vai voiko siitä asiasta tinkiä?

Vierailija
156/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellään 30 vuotiailla mitään lapsia vielä ole haloo!! Mun piirissä ei kellään ole. Tässä iässä on vielä niin nuori.

Vierailija
157/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kellään 30 vuotiailla mitään lapsia vielä ole haloo!! Mun piirissä ei kellään ole. Tässä iässä on vielä niin nuori.

Tilastojen mukaan esikoinen saadaan keskimäärin 30-vuotiaana. Eli aika monella kyllä on. Ja niistäkin, joilla ei vielä ole, on monella lapsia haluavalla jo kumppani, jonka kanssa lasta suunnitellaan. Aika monella kuitenkin on mielessä se, että ennen ikävuotta 35 olisi hyvä lastenhankinta aloittaa.

Eikä olekaan kyse siitä, etteikö 30 olisi vielä "niin nuori". Mutta harva ajattelee etsivänsä oikeaa kumppania nelikymppiseksi ja tekevänsä lapset sitten. Jos 32-vuotias ap nyt kohtaisi ikätoverinsa, jonka kanssa haluaisi perustaa perheen, hän ehtisi vielä: vuosi, pari seurustelua, sitten yhteenmuutto ja siitä vaikka vuoden, kahden kuluttua lapsi. Mutta tämä yhtälö on jo muutaman vuoden kuluttua huomattavasti haastavampi.

Vierailija
158/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä komeat ja nuorekkaat 30+ miehet käyvät kaupaksi 20+ naisille, jos lapsentekoa miettii

Vierailija
159/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät setit omistat, mutta et taida muista miesten ja naisten välisten markkinan epätasa-arvoa. Sinun tulee olla käytännössä avaruuskirurgipankkiiri, +200cm ja superurheilija, jotta voisit saada 3/5 tasoisen sinkku naisen.

Vierailija
160/201 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä komeat ja nuorekkaat 30+ miehet käyvät kaupaksi 20+ naisille, jos lapsentekoa miettii

Tästä tuli mieleen että mulle tulee jotenkin inhoreaktio jos mies kuvailee itseään sanoilla ”sporttinen” ja ”nuorekas”, etenkin jos on vähän vanhempi mies.

Eikö miehet muuten etsi näitä ominaisuuksia naisista? Niin luulevat varmaan että sama toimii naisiin :D