Olen 32v komea, korkeakoulutettu, pitkä, hyvä keskustelija, treenattu ja niin edelleen....Mutta vain yyhoot kiinnostuvat minusta
En koskaan herätä kiinnostusta niissä lapsettomissa naisissa, vaan aina pakettiin kuuluisi myös naisen lapsia.
Nämä naiset myös ovat sellaisia jotka haluaisivat edetä todella nopeasti suhteessa...esim. yhteenmuutto.
Eivät kai kaikki pk-seudun kolmekymppiset voi olla jo toisella tai kolmannella kierroksella?
Missä kaikki lapsettomat sinkkunaiset??
Kommentit (201)
Vierailija kirjoitti:
Laita kuva, niin voimme todistaa komeutesi.
Arvioni mukaa 104 prosenttia miehistä pitää itseään komeina.
Ja vastaavasti tutkimusten mukaan naiset pitävät suurinta osaa miehistä keskimääräistä rumempina. Matemaattisia mahdottomuuksia molemmat tietenkin.
Ja minun tinderiin paukkuu tykkäyksiä ulkomaalaisilta, yli 35-vuotiailta miehiltä, kaljuilta miehiltä, selvästi alkoholisoituneilta miehiltä, peräkammarinpojilta, seksinmetsästäjiltä, matchien keräilijöiltä, varatuilta, kolmen kimppaa etsiviltä pareilta, insinööreiltä...
Oi oi elämä on julmaa ja niin se Anttikin laulaa.
Mikään pakkohan ei ole ottaa sitä tinder plussaa jos ottaa koville nähdä epämieluisia tykkäyksiä, pysyttelee vaan siinä perusversiossa ja svaippailee oikealle kaikki lapsettomat (veikkaan että ei sinun kannata niissäkään olla kovin kranttu jos tulosta meinaa saada).
Yyhoo kirjoitti:
Ja minun tinderiin paukkuu tykkäyksiä ulkomaalaisilta, yli 35-vuotiailta miehiltä, kaljuilta miehiltä, selvästi alkoholisoituneilta miehiltä, peräkammarinpojilta, seksinmetsästäjiltä, matchien keräilijöiltä, varatuilta, kolmen kimppaa etsiviltä pareilta, insinööreiltä...
Mikään pakkohan ei ole ottaa sitä tinder plussaa jos ottaa koville nähdä epämieluisia tykkäyksiä, pysyttelee vaan siinä perusversiossa ja svaippailee oikealle kaikki lapsettomat (veikkaan että ei sinun kannata niissäkään olla kovin kranttu jos tulosta meinaa saada).
"jos tulosta meinaa saada"
Meinaatko että on parempi mitä enemmän mies naisia sieltä kaataa?
Mitä jos etsii sitä sielunkumppania? Eikö silloinkaan saa olla kranttu, vaan pitää tyytyä siihen hieman epämiellyttävän puoleiseen? Eikö täällä naiset juuri sano että ei saa koskaan tyytyä, koska se on väärin toista kohtaan?
Koittakaa jo päättää, älkääkä aina muuttako kantaanne erilaiseksi, aina omaa agendaa palvelevaksi.
Minäkin huomasin kun vähän alle kolmikymppisenä lapsettomana erosin pitkästä suhteesta, että vientiä riittäisi. Uusi hyvä mies (hyväsydäminen, velvollisuudentuntoinen, lämmin, lapsia haluava, välittävä, älykäs, hauska, turvallinen) löytyi vuoden sisään, eli heti kun olin päässyt yli edellisestä suhteesta.
Ilmeisesti tällaisia naisia on sitten suhteellisen vähän ja juna menee nopeasti ohi yli kolmikymppisiltä miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Yyhoo kirjoitti:
"jos tulosta meinaa saada"
Meinaatko että on parempi mitä enemmän mies naisia sieltä kaataa?
Mitä jos etsii sitä sielunkumppania? Eikö silloinkaan saa olla kranttu, vaan pitää tyytyä siihen hieman epämiellyttävän puoleiseen? Eikö täällä naiset juuri sano että ei saa koskaan tyytyä, koska se on väärin toista kohtaan?Koittakaa jo päättää, älkääkä aina muuttako kantaanne erilaiseksi, aina omaa agendaa palvelevaksi.
Missä sanoin että tulos on sama kuin paljon naisia? En missään. Tulos voi olla se että löytää ihmisen josta tykkää ja jonka kanssa on hyvä olla.
En myöskään ole kaikki maailman naiset, tai edusta kaikkien maailman naisten mielipiteitä, tai keskustele tai päätä heidän kanssaan yhtään mistään kannoista.
Sanonpahan vaan että niinkuin yh:n pitää olla realistinen, niin niin pitää olla +30-vuotiaan miehenkin. Jos ei ole tuohon ikään saakka vielä naista onnistunut saamaan ja tuottaa vaikeuksia, niin ei se tilanne ainakaan merkittävästi ole paranemassa.
If you cant win them, join them.
Tee yksi lapsi niin oot samassa veneessä💁 Nyt oot 5 vuotta myöhässä ettimässä lapsetonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän samaa se on ollut itsellänikin ainakin toistaiseksi. Flirtit ja tykkäykset Happy Pancakessa ovat tulleet enimmäkseen yh-naisilta. Sitä odotellessa, että muutkin naiset kiinnostuisivat.
M31
Jos et halua yh-äitiä, niin miksi et ilmaise sitä profiilissasi?
Ymmärrät varmaan, että tällaisen ilmoittaminen profiilissa tulkittaisiin suoraan lapsivihamielisyydeksi, ja et saisi enää matcheja yhtään keneltäkään?
Olen huomannut saman ilmiön tinderissä itsenikin kohdalla ja noin 9/10 minulle annetusta tykkäyksistä on pienten lasten äideiltä (olen gold-tilaaja). Omia lapsia minulla ei ole, ja en ole millään tavoin lapsivastainen, mutta ajatus siitä, että hyppäisin keskelle pahimpia ruuhkavuosia ja pyörittämään arkea jonkun toisten lasten kanssa tuntuu hyvin vieraalta.
Miten voi muutenkin olla niin uskomattoman paljon eronneita pienten lasten äitejä haku päällä, ja missä ovat näiden lasten oikeat isät? Jos he eivät kestäneet arkea omien lastensa kanssa, niin luultavasti minäkään en sitä halua yrittää..
Miksi ajattelet, että isä ei kestänyt arkea lasten kanssa? Kyllähän aikuisten suhde voi päättyä, mutta suhde lapsiin voi jatkua. Nykyisin vuoroviikkoasuminenkin on aika yleistä.
Mutta miksi sinä tykkäät yh-äitien profiileista? En tajua. Siis se on ihan ok, että haluat lapsettoman kumppanin, mutta eikö silloin kannata pyyhkäistä vaan vasemmalle ne, joilla on lapsia?
Ajattelen niin, koska ero on tapahtunut lasten ollessa pieniä. Totta kai suhde lapsiin jatkuu ja niin pitääkin, mutta totuus on että nämä isät eivät luultavasti vain sittenkään halunneet/kestäneet perhe-elämää ja ruuhkavuosia ja tämä sitten johti ilmeisen nopeasti eroon lapsen syntymän jälkeen.
En anna tykkäyksiä yh-äitien profiileille, enkä ole myöskään niin missään vaiheessa sanonut?
Oletko kokeillut Tinderiä? Siellähän et voi saada yhteydenottoja ei-toivotuilta henkilöiltä, kunhan et itse tykkää heidän profiileistaan. Tätä Tinderiä tuossa mietinkin aiemmin (olen siis tuo, jolle vastasit tässä viestissäsi).
Eron syyt voivat olla moninaiset - toki tuo mainitsemasi voi olla syy joissain tapauksissa. Itse en kuitenkaan vielä deittipalstavaiheessa tai edes tutustumisvaiheessa spekuloisi kauheasti sillä, millainen naisen eksä on ollut isänä, koska tämä ei kuitenkaan ole siinä vaiheessa ajankohtaista tai muutenkaan olennaista tietoa. Vanhemmuus voi muuttaa ihmistä jollain lailla, joten jopa vastuuntuntoisesta, lapsirakkaasta ja luotettavasti ihmisestä voi paljastua uusia puolia. Ei sitä tiedä, millaiseksi itsekään muuttuisit :D No, suurin osa toki ei muutu noin radikaalisti, mutta niinkin voi käydä. Mutta oli miten oli, et sinä niiden eksien kanssa seurustelisi, joten koita olla miettimättä sitä, millaisia eksät ovat olleet, ja keskity miettimään, millaisia ne tapaamasi naiset ovat. (Jopa lapsettomilla on usein eksiä.)
Vierailija kirjoitti:
Tee yksi lapsi niin oot samassa veneessä💁 Nyt oot 5 vuotta myöhässä ettimässä lapsetonta
Miten mies tekee lapsen yksin?
Vai pitääkö tässä tehdä lapsi jonkun randomin kanssa?
Tai sitten sellaisen epämiellyttävän naisen kanssa, josta heti erotaan? :D
Hohhoijaa teidän naisten neuvoja täällä taas...
Vierailija kirjoitti:
Nainen voikin mennä baariin ja valkata sieltä siittäjän, ja sitten kantaa/hoitaa yksin lapsen.
Sama ei ihan taida mieheltä onnistua
Vierailija kirjoitti:
Mieheni oli juuri täyttämässä 31 kun tapasimme, itse olin juuri täyttänyt 29. Kolahti kerralla eikä siinä sitten vitkuteltu. 8kk päästä naimisiin ja siitä muutama kuukausi eteenpäin olinkin jo raskaana ja tuli perheasunnon osto eteen nopeammin kuin olimme etukäteen ajatelleet. Mutta oikean ihmisen kanssa se vauhti ei tuntunut liian kovalta, vaan olo oli varma ja rauhallinen.
Nyt ollaan oltu 20 vuotta naimisissa ja lapsikin opiskelee jo toista vuotta.
Sanoisin, että hyvin ap ehtii vielä. Mutta kun oikea osuu kohdalle, niin ei ehkä kannata jäädä jahkailemaan vuosikausiksi, että tässäkö se nyt sitten on.
Tämä on aplle mahdotonta ,koska mkä tahansa pulliainen ei kelpaa. Naisen pitää olla nuori laiha kaunis neitsyt. Niih. Muuten ei heppi kovetu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee yksi lapsi niin oot samassa veneessä💁 Nyt oot 5 vuotta myöhässä ettimässä lapsetontaNainen voikin mennä baariin ja valkata sieltä siittäjän, ja sitten kantaa/hoitaa yksin lapsen.
Sama ei ihan taida mieheltä onnistua
Onnistuu sellaiselta jolla on rahaa. Se onkin asia erikseen haluaako elää sellaisessa suhteessa
Todellinen mies ei tyrkytä itseään! Se sun pitää oppia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen. Lapsen saanut on joustava, empattinen, osaa asettaa toiset etusijalle, ei ajattele kaikessa aina vain itseään. Lapseton on itsekäs, kärsimätön, mallintaa maailmaa oman napansa kautta ja on omasta mielestään maailman keskipiste ja tärkein olento maailmassa.
En tajua miksi itsekäs lapseton on jotenkin pras vsihtoehto.Et ole ottanut huomioon, ettei suinkaan kaikki lapsettomat ole veloja.
Ja sinä taas et ole ottanut huomioon, että velana oleminen ei tee ihmisestä itsekästä! Elämässä katsos voi kantaa vastuuta muistakin kuin omista lapsista!! Vela ei tarkoita itsekästä.
Uniikki mielensäpahoittaja iskeytyi linjoille. Eiköhän pointti ollut se ettei lokeroida lapsettomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit iloinen. Lapsen saanut on joustava, empattinen, osaa asettaa toiset etusijalle, ei ajattele kaikessa aina vain itseään. Lapseton on itsekäs, kärsimätön, mallintaa maailmaa oman napansa kautta ja on omasta mielestään maailman keskipiste ja tärkein olento maailmassa.
En tajua miksi itsekäs lapseton on jotenkin pras vsihtoehto.Et ole ottanut huomioon, ettei suinkaan kaikki lapsettomat ole veloja.
Eikä kaikki velat todellakaan ole tekstissä kuvatun lapsettoman kaltaisia.
Terveisin velan kanssa parisuhteessa muutaman vuoden ollut.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi itsekäs lapseton on jotenkin pras vsihtoehto.
Kuulostaakatkeran yh äidin tilitykseltä :D Välttämättä ei ole lapsen etu että hänet halutaan tehdä parikymppisenä kun ''minä nyt vaan haluan äkkiä lapsia''. Itse 24 v, haluan kyllä lapsia mutten vielä. Kierrän ensin maailmaa, luon uraa ja tarjoan lapselle paremman elämän kun olen aikuisempi.
Ja nätiksi kehuttu ja treenattu myös! Asunkin sitten tosin Rovaniemellä asti :x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tjaa. Ehkäpä "tasosi"/ ulkonäkösi tmv. ole niin hyvä kuin itse luulet. Yh-äidit nimittäin ovat yleensä tietoisia siitä, että treffiehdokkaat saattavat pitää jo saatuja lapsia rasitteena. Jos nimenomaan yh:t lähestyvät sinua, se tarkoittaa, ettei naiset arvota sinua kovin korkealle. Sitten taas ne napakymppinaiset (nuoret, nätit ja lapsettomat) saavat niin paljon ehdotuksia niin rumilta, keskinkertaisilta kuin hyvännäköisiltä miehiltä, ettei heidän tarvitse kauheasti ponnistella asian eteen. Sinä hukut tutkassa. Mitä se kertoo sinusta?
Ei se kerro ap:sta mitään, vaan sehän nimenomaan kertoo karulla tavalla suurimman osan "napakymppinaisten" laaduttomuudesta ja passiivisuudesta. Vieläkö vuonna 2020 naiset odottavat että miehen kuuluu tehdä temppuja ja noutaa kuu taivaalta? Haluaisin muistuttaa kaikille naisille:
Jos odotatte että joku pleijerinretku tulee ja vie teidät, ette saa parasta. Vain olemalla itse aktiivinen varmistatte sen, että saatte sitä mitä ansaitsette.
Selittäisitkö minulle taas tämän logiikan, kiitos. Käyttääkseni baarivertausta:
Menen baariin ja siellä on viisi minua kiinnostavaa miestä. Miten heidän määränsä siitä muuttuu riippuen, olenko itse aktiivinen vai en?
Ja ihan sama logiikka nettideittailussa: jos palvelussa on viisi minua kiinnostavaa miestä ja lähetän heille viestin eikä kukaan vastaa minulle, niin miten mikään aktiviteettini lisäisi palvelussa olevien kiinnostavien miesten määrää?
(yksinkertaistamisen vuoksi tässä versiossa henkilöiden määrä on staattinen eikä heitä tule lisää tai lähde pois baarista/nettipalvelusta)
Ette te naiset koskaan lähesty niitä miehiä jotka teitä kiinnostavat, te heittäydytte aina passiivisiksi olennoiksi joita narsistit vie. Sitten itkette että kaikki miehet ovat sikoja. Tuo on se logiikkanne pähkinänkuoressa.
uliuliuliuliuli
UliUliUliUliUliUliUli :sta päätellen totuus sattuu, eli Osui & Upposi huomattavan tehokkaasti :D Kävikö edes kipeää? Toivottavasti......
Vierailija kirjoitti:
Todellinen mies ei tyrkytä itseään! Se sun pitää oppia
Eli miehen pitää odottaa lähestymistä ja olla vaikeasti tavoiteltava?
Vai mitenkäs se menikään....
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja, mutta ensimmäisenä tulee mieleeni, että suurin osa ikäisistäsi on jo varattu. Joten eronneet, lapsia hankkineet ottavat yhteyttä.
Joku toinen jo mainitsi saman mikä itsellekin tuli mieleen, että lähes kaikki miehet väittävät olevansa komeita. Ja joku 185 cm voi väittää olevansa pitkä, vaikka on keskipituinen.
Komea ei tarkoita mitää, etenkään jos itsensä sellaiseksi nimittää. Toinen pitää nallekarhumaista körilästä komeana, toinen treenattua rantaleijonaa ja kolmas pitkätukkaista rokkarityyppiä. Edes Brad Pitt ei ole kaikkien mielestä komea.
Miesten puolustukseksi on sanottava, että ihan sama koskee naisia. Tinderissäkin on kyllästymiseen näitä kauniina itseään pitäviä naisia, mutta niin... eivät ne ole.
Ajattelen niin, koska ero on tapahtunut lasten ollessa pieniä. Totta kai suhde lapsiin jatkuu ja niin pitääkin, mutta totuus on että nämä isät eivät luultavasti vain sittenkään halunneet/kestäneet perhe-elämää ja ruuhkavuosia ja tämä sitten johti ilmeisen nopeasti eroon lapsen syntymän jälkeen.
En anna tykkäyksiä yh-äitien profiileille, enkä ole myöskään niin missään vaiheessa sanonut?