Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeasilmäinen nainen

Vierailija
17.04.2020 |

Olen nyt muutaman kerran tapaillut häntä. Tosi moni asia tuntuu olevan kohdallaan. Luonne ja ulkonäkö sekä jutut. Mutta kun niin ilettää katsoa niitä nappisilmiä. En miten pääsisin tästä yli.

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on intialainen albiino jota ette erottaisi Helsingissä mitenkään : https://www.alamy.com/stock-photo-albino-man-indian-hindu-blonde-white-…

Ja intialaiset luetaan arjalaisiin myös.

Ja suomalaisia ei lueta, ovat uralilaisia. Silti enimmäkseen sinisilmäisiä.

Vierailija
142/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää kateuskortin vetäminen esiin.

Miten se on niin vaikea uskoa, että kaikki eivät pidä ruskeita silmiä kauneimpina?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itsellä vihreät silmät. En minäkään henk.kohtaisesti pidä ruskeita silmiä nätteinä, ja mitä olen muutaman kanssa tästä harvoin puhunut, en ole ainoa. En tiedä mikä siinä on.

Harvoin kyllä edes tulee vastaan, ja yleensä ovat jotain ns muuta rotua kuin arjalaisia. Jotenkin ovat minusta täysin sieluttomat ja rumat napit, aivan kuin koiran silmät.

Koiran silmätkö sieluttomat napit! Nyt on näössä vikaa tai jossain.  Noista älyttömistä mieleenjohtumista muuten, tykkäsin sinisilmistä koska kauniit mutta kun sain tietää että niistä näkyy vain läski läpi, niin en enää niin paljon.  Mut eihän tuollaista  ajattele kun silmiä katsoo.

Vierailija
144/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ruskeaslimäisellä naisella oikeasti kolme ruskeaasilmää niin kuin isotpojat sanoo...

Käpyrauhan, ei riipu iiriksen väristä. Toki itämaisilla on kuvattu olevan poikkeuksellinen yhteys tähän, ei ole siis niin koteloitunut kun vaaleammilla länsimaisilla, sitäkin voi kyllä vaailla jos haluaa.

Tuo käpyrauhanen tuskin on "isoille pojille" tuttu, kuten kirjoituksistasi "isopoika" voi päätellä.

Vierailija
145/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus paistaa kilometrin päähän, ap.

Vierailija
146/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää kateuskortin vetäminen esiin.

Miten se on niin vaikea uskoa, että kaikki eivät pidä ruskeita silmiä kauneimpina?

Kyllä minäkin pidät ennemmin fiksuista kuin tyhjäpäisistä ihmisistä, makunsa kullakin mutta avaanko sellaisen ketjun? Kyllä tuo aloitus jostain kaunasta kertoo.

Vierailija
147/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ilmentää ns narsistista parinvalintamallia, jossa puolison tulee edustaa itseään ja näyttää tietynlaiselta. Tämä ei ole kuin itsen jatke. Tosin ihmettelee asiaa hiukan itsekin joten narsismi ei liene niin totaalista? Mutta estää esim kiihottumisen kyllä, niin pahalta näyttää.

Ei naisen tarvitse näyttää tietenkään samalaiselta kuin itse. Eli hiukset saavat olla eriväriset ja myös silmätkin. Kunhan silmät eivät ole ruskeat. Näin siis suomalaisella. ap

Tuo on juuri narsismia jota edustat.

Tässä on sulle itsetutkisteluun ap:https://blogs.psychcentral.com/recovering-narcissist/2018/07/6-dark-tra…

Vierailija
148/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on intialainen albiino jota ette erottaisi Helsingissä mitenkään : https://www.alamy.com/stock-photo-albino-man-indian-hindu-blonde-white-…

Ja intialaiset luetaan arjalaisiin myös.

Ja suomalaisia ei lueta, ovat uralilaisia. Silti enimmäkseen sinisilmäisiä.

Minä en tässä puhunut suomalaisista mutta suomalaiset itse väittävät olevansa arjalaista vaaleaa superioria :). Ollaanhan me hyviä muttemme ihan superioria monessakaan.

Vierailija
149/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doggy style, niin ei elämän tärkeimpinä hetkinä häiritse.

Eli ongelma onkin KAKSI ruskeaa silmää eikä väri?

Vierailija
150/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ehdottomasti enemmän sinisistä ja vihreistä silmistä, mutta ei ne ruskeat nyt seurustelua haittaisi :D

Itsellä on tummanvihreät, mutta pupillien ympärillä on vaaleanruskeat kehät, joista en tykkää yhtään. 

Vierailija
151/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä ruskeista silmistä kun pidän muutenkin ruskeaa väriä tunkkaisena. Ruskeat silmät näyttää tunkkaisilta ja raskailta. Joskus sanotaankin, että "pskanruskeat" silmät ja se on typerästi sanottu, muta ymmärrätte ajatuksen.

Vierailija
152/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lapsellinen nainen, jonka miehen vienyt ruskeasilmäinen nainen.

Vierailija
153/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesta suomalaisesta tulee taas mieleen pystyynnostettu sika, pottunokka ja pienet siniharmaat tihrut, yäk! Sellaiset taivaansiniset isot silmät joita monella ruotsalaisella on ovat upeat.

Vierailija
154/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en pidä ruskeista silmistä kun pidän muutenkin ruskeaa väriä tunkkaisena. Ruskeat silmät näyttää tunkkaisilta ja raskailta. Joskus sanotaankin, että "pskanruskeat" silmät ja se on typerästi sanottu, muta ymmärrätte ajatuksen.

Toisen p*ska on toisen kulta. Joillain ruskeasilmäisillä on meinaan kultaan vivahtavia sävyjä silmissään. Sinänsä kyllä eräs turhimmista ja typerimmistä keskustelunaiheisra.

Vierailija
155/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuja saa olla, mutta älkää pariutuko ihmisen kanssa jonka ulkonäkö ei miellytä. Silmienvärille ei kukaan mitään voi ja kaikkien tulisi olla ylpeitä omasta väristään. Kaikille on tykkääjänsä. Syö itsetuntoa aikalailla jos kumppani ei pidä juuri sinun silmien tai hiusten väristä,vartalon mallista yms. Eikä ole oikein roikottaa ihmistä tuollaisessa suhteessa ,kyllä kaikki ansaitsevat kumppanin joka pitää ulkonäöstäsi.

Ehdottomasti ei kannata pariutua ihmisen kanssa, joka ei pidä silmiesi tai hiustesi väristä, koska jos em. kriteerit ovat hänelle tärkeitä parinvalinnassa on äo:kin aika helppo arvata ja se ei ole suuri.

Vierailija
156/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen itse niin likinäköinen että suunnilleen näen että kumppanilla on sentään on silmät auki.

Vierailija
157/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sitä enää tässä vaiheessa on geenejään muuttaa.

Kovin on pieni ongelma. Vapauta hyvä nainen luontoon. Hän saa vielä jostain kumppanin, joka rakastaa häntä sellaisena kuin hän on. Vanhenevat ne sinisetkin silmät.

Vierailija
158/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni oli sairaalassa lääketokkurassa ja väläytti "Äiti, sun silmät on kuin koirankakkaa". Noh, itse tykkään kyllä enkä olisi pistänyt pahakseni jos lapsille olisi periytynyt, vaan ei.

Vierailija
159/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, mutta minäkään en välitä ruskeista silmistä. Ei vaan ole kauniit eikä niissä ole mitään syvyyttä. Yleensä olen aika yksin tämän mielipiteeni kanssa.

Musta tuntui tuolta lapsena. Kirjoitin päiväkirjaan, kuinka en tykkää ruskeista silmistäni, haluaisin siniset.

Vierailija
160/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle silmille on tykkääjänsä. Ja vaikka en pidä niin paljoa ruskeista silmistä, niin kyllä olisi aika pinnallista jos rakkaus todella jäisi silmien väristä kiinni... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan