Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruskeasilmäinen nainen

Vierailija
17.04.2020 |

Olen nyt muutaman kerran tapaillut häntä. Tosi moni asia tuntuu olevan kohdallaan. Luonne ja ulkonäkö sekä jutut. Mutta kun niin ilettää katsoa niitä nappisilmiä. En miten pääsisin tästä yli.

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.newscientist.com/article/mg19325875-400-blue-eyed-men-prefe…

Uutinen: ihmiset suosii itsensä näköisiä kumppaneita.

Ruskeasilmäisillä miehillä ei ollut minkäänlaista preferenssiä. 

Muuten vain ruskeasilmäiset naiset hallitsevat kauneimpien naisten listoja.

Ja määrään suhteutettuna sinisilmäiset kuitenkin dominoivat ylivoimaisesti.

Listat on tehty aina länsimaissa, joten tietysti länsimaat yliedustettuna. Siitä huolimatta ruskeasilmäisiä on aina selkeä enemmistö.

Koeta nyt päättää, ovatko "listat" mielestäsi päteviä vai ei.

Harvinaisuutta arvostetaan, sille ei mitään voi. Ikean lipastoa ei pidetä yhtä arvokkaana kuin aitoa antiikkilipastoa.

Totta ne on kun melkein joka listalla ruskeasilmäinen nainen on kärjessä. Tosin tuo Bella Hadid ei ole oikein ruskea- kuin sinisilmäinenkään eli nyt ei kukaan varmaan ole tyytyväinen?

Olen muuten aivan varma, että ap on nainen itse.

Mitä väliä on ap:n henkilöydellä? Aivan turha sitä arvailla.

En ole koskaan kuullutkaan Bella Hadidista. Totta kai ruskeasilmäinen voi olla kaunis siinä missä sini- tai vihreäsilmäinenkin, mutta omasta mielestäni ruskeat silmät eivät erityisesti kaunista ketään.

Vierailija
122/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on intialainen albiino jota ette erottaisi Helsingissä mitenkään : https://www.alamy.com/stock-photo-albino-man-indian-hindu-blonde-white-…

Heti kyllä näkee, että on albiino. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan provo ruskeista silmistä muuttunut keskusteluksi aidan sijaan aidan seipäistä. Sitä paitsi, aloittaja on selkeästi (kateellinen?) nainen. Ja minun mielipiteeni on, että silmien värillä ei viime kädessä ole mitään väliä. Kyllä ne muut asiat ihmissuhteissa ovat ratkaisevia. 

Vierailija
124/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilettää... Juu se on tuo pohjanmaalainen joka on jo päiviä täällä trollannut. Käytös täysin lapsen tasolla jääänyt ja luultavasti kehitys myös.

Vierailija
125/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, ota sitten sinisilmäinen tai vihreäsilmäinen. Problem solved. Ja anna naisen löytää joku mies, joka pitää hänen silmistään.

Vierailija
126/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ilmentää ns narsistista parinvalintamallia, jossa puolison tulee edustaa itseään ja näyttää tietynlaiselta. Tämä ei ole kuin itsen jatke. Tosin ihmettelee asiaa hiukan itsekin joten narsismi ei liene niin totaalista? Mutta estää esim kiihottumisen kyllä, niin pahalta näyttää.

Ei naisen tarvitse näyttää tietenkään samalaiselta kuin itse. Eli hiukset saavat olla eriväriset ja myös silmätkin. Kunhan silmät eivät ole ruskeat. Näin siis suomalaisella. ap

Vierailija
127/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäisyys ja blondius ei tule kataomaan maailmasta sillä heitä on kyllä ympäri maailmaa albinismi mutantin takia. Mustanmeren popula jota Eurooppa edustaa voi olla vähenemässä kyllä, mutta sinisilmiä tulee riittämään kyllä.

Mielenkiintoista on eräillä vuorilla on VIOLETTI silmäisiä ihmisiä johtuen säteilystä tms. Ne ois mahtavat simmut kyllä.

Vierailija
128/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on intialainen albiino jota ette erottaisi Helsingissä mitenkään : https://www.alamy.com/stock-photo-albino-man-indian-hindu-blonde-white-…

Heti kyllä näkee, että on albiino. 

Et huomaisi Suomessa mitään eroa. Tunnen vaikka kuinka monta suomalaista joilla on ihan samat värit :) Vieläkin valkoisemmat värit.

Vierailija
129/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ilmentää ns narsistista parinvalintamallia, jossa puolison tulee edustaa itseään ja näyttää tietynlaiselta. Tämä ei ole kuin itsen jatke. Tosin ihmettelee asiaa hiukan itsekin joten narsismi ei liene niin totaalista? Mutta estää esim kiihottumisen kyllä, niin pahalta näyttää.

Ei naisen tarvitse näyttää tietenkään samalaiselta kuin itse. Eli hiukset saavat olla eriväriset ja myös silmätkin. Kunhan silmät eivät ole ruskeat. Näin siis suomalaisella. ap

Tuo on juuri narsismia jota edustat.

Vierailija
130/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut olevani jotenkin outo kun en kertakaikkiaan osaa pitää ruskeita silmiä kauniina. Se on yksi harvoja ulkoisia asioita miehessä joka olisi mulle ns deal breaker. Kai meillä saa olla erilaisia mieltymyksiä?

Vierailija
131/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina luullut olevani jotenkin outo kun en kertakaikkiaan osaa pitää ruskeita silmiä kauniina. Se on yksi harvoja ulkoisia asioita miehessä joka olisi mulle ns deal breaker. Kai meillä saa olla erilaisia mieltymyksiä?

Toki saa. Jotenkin haiskahtaa vain tämä ruskeasilmäisten naisten haukkuminen kateudelta (varsinkin aloittajalta, joka itsekin todennäköisesti nainen). Jos sinisilmäiset ovat niin tavoiteltuja, sinisilmäisiä sinkkuja ei varmaankaan juurikaan ole ja he myös lisääntyvät tehokkaasti eikä sukupuutto uhkaa, eikä vain?

Vierailija
132/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameleonttisilmät on parhaat, välillä sinisilmäinen ja välillä vihreäsilmäinen ;)

Joillekin ihmisille ruskeat sopii, useimmiten ovat vain tylsät.

Vierailija
133/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahaaahhaahahhhaa!  Siellä joku harmaasilmäinen kateellinen nainen keksii tällaisia aloituksia. 

Tikahdun nauruun!  Mahtaa kismittää, kun kaikki miehet tuntuu olevan uuden työkaverin ruskeisiin silmiin niin lääpällään. Voi voi, oletko jäänyt ihan varjoon?

Vierailija
134/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ruskeassa silmienvärissä iljettävä ap?

En itse voisi seurustella enää ruskessilmäisen kanssa koska olen ollut sellaisen kanssa vuosia sitten yhdessä joka patologisena valehtelijana huijasi kaiken henkilöllisyydestään lähtien. Sittemmin minun ollut vaikea luottaa ruskeasilmäisiin koska en ns. osaa lukea heitä vaikka tiedän että kaikki yksilöitä eikä tulisi yleistää

Vierailija
135/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinisilmäisyys ja blondius ei tule kataomaan maailmasta sillä heitä on kyllä ympäri maailmaa albinismi mutantin takia. Mustanmeren popula jota Eurooppa edustaa voi olla vähenemässä kyllä, mutta sinisilmiä tulee riittämään kyllä.

Mielenkiintoista on eräillä vuorilla on VIOLETTI silmäisiä ihmisiä johtuen säteilystä tms. Ne ois mahtavat simmut kyllä.

Edelleenkään albinismi ei liity pigmentin vaihteluun eli siihen, että joillakin ihmisillä on vaaleat hiukset ja siniset silmät. Albiinoilla on perinnöllinen sairaus eikä heillä ole aina edes siniset silmät.

Vierailija
136/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruskeaslimäisellä naisella oikeasti kolme ruskeaasilmää niin kuin isotpojat sanoo...

Vierailija
137/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän keskustelun on selkeesti alottanut joku nainen joka on kateellinen ruskeista silmistä. :D Ei huolta,, voit ostaa ruskeat piilarit. Niin itsekin olen miettinyt tekeväni koska ruskeat silmät on niin upean näköiset ja herättää huomion. Omani on tylsät sinivihreät. En ole koskaan kuullut kenenkään miehen haukkuvan tummia silmiä. Päinvastoin, iso osa miehistä kuolaa tummasilmäisiä latinoja..

Niin, kuolaa täällä, maassa jossa on eniten sinisilmäisiä ihmisiä koko maailmassa. Jossain muualla taas sinisiä silmiä ihaillaan kun ovat harvinaisemmat.

Vierailija
138/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ruskeat silmät, suomalaiseksi tumma iho ja tummanruskeat hiukset. Silmiäni kehutaan usein kauniiksi ja muutenkin saan paljon positiivista huomiota ulkonäöstäni.

Minusta ruskeat silmät ovat ehdottomasti kauneimmat :)

Ja mitä tulee blondeihin ja älykkyyteen... ei niitä vitsejä ole tyhjästä temmattu, ihan ansaittu status.

Vierailija
139/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ruskeat silmät, sisävalossa ne ovat semmoiset pähkinänruskeat, kun taas pihalla ne ovat todella vaaleanruskeat ja hieman sellaista kultaa/vihreää seassa. Ja on kehuttu niin kauan kun jaksan muistaa. Myös tuntemattomat :)

Miehelläni on myös ruskeat, ja aivan ihana nappisilmä onkin ❤️

Siniset silmät ovat kauniit, jos niistä erottaa edes, että ovat siniset. Eräällä ystävälläni on niin tummansiniset silmät, että näyttää mutsilta. Ei kovin hienot. Vaaleansiniset silmät ovat hienot jos on vähääkään isommat silmät.

Vihreät.. noooh. Makunsa kullakin. Jos on vaaleanvihreät silmät mitä ei kyllä joka päivä tule vastaan, ovat hienot.

Mutta kyllä ruskeat silmät ovat se juttu❤️

Vierailija
140/168 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ruskeat silmät, sisävalossa ne ovat semmoiset pähkinänruskeat, kun taas pihalla ne ovat todella vaaleanruskeat ja hieman sellaista kultaa/vihreää seassa. Ja on kehuttu niin kauan kun jaksan muistaa. Myös tuntemattomat :)

Miehelläni on myös ruskeat, ja aivan ihana nappisilmä onkin ❤️

Siniset silmät ovat kauniit, jos niistä erottaa edes, että ovat siniset. Eräällä ystävälläni on niin tummansiniset silmät, että näyttää mutsilta. Ei kovin hienot. Vaaleansiniset silmät ovat hienot jos on vähääkään isommat silmät.

Vihreät.. noooh. Makunsa kullakin. Jos on vaaleanvihreät silmät mitä ei kyllä joka päivä tule vastaan, ovat hienot.

Mutta kyllä ruskeat silmät ovat se juttu❤️

Mustilta* 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan