Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ei tunnu vieläKÄÄN ymmärtävän, ettei nyt saa kyläillä tai tavata edes yhtä tuttua?

Vierailija
15.04.2020 |

Tuntuvat käsittävän kaiken aina päinvastoin, kun poliisi voi hajottaa kymmenen hengen ihmismassan, pölhöt ajattelevat että kavereita voi vapaasti tavata, kunhan niitä on alle kymmenen.

Milloin osasta suomalaisista on tullut noin s##tanan tyhmiä?

Kommentit (131)

Vierailija
81/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonvalinta toimii koronassakin. Tyhmimmät sairastuu tai sairastuttaa lähipiirinsä. Ehkä tulevaisuudessa suomalaisten geeneissä jatkuvuutta saavat sellaiset luonteenpiirteet, kuten pitkäjänteisyys, sinnikkyys ja empaattisuus. Lyhytjänteiset eivät jaksaneet ”eristäytyä” ja luonnonvalinta karsi heidän geeniensä pois .

Harmi vain, että on ihmisryhmiä, jotka kärsivät tässä ohella, esim. vanhukset, jotka olisivat itsensä suojanneet, mutta saivat tartunnan ”yltiösosiaaliselta” hoitajalta, jonka piti päästä kaverin kanssa vappupiknikille, kun eihän kavereiden näkemistä ole kielletty, varsinkaan jos kaveruksia kokoontuu alle 10.

Vierailija
82/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi aloittaja, kyllä voi sitä yhtä tuttua tavata. Monelle se edes yhden ihmisen tapaaminen on elintärkeää mielenterveyden kannalta. Myös omasta mielenterveydestään on huolehdittava.

Elintärkeää? Eli itsem. on käsillä mikäli ei tapaa? Miten heikko psyyke ihmisillä oikein on, jos on parista kuukaudesta kiinni pysyykö järjissään vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjusta huomaa, että minäminäminätyyppejä ei rajoitukset koske, heille tulee paha mieli jos ei saa tavata kavereita ja laittaa läskiksi koronarajotteita.

Kiitos urpot, tauti jyllää vastakin, teidän takianne.

Valitettavasti se jyllää ihan jo sinunkin takia. Et kuitenkaan ole täysin omavarainen, joten sinun takiasi ihmisyen pitää olla esimerkiksi kaupassa ja logistiikassa töissä.

On siinä "pieni" ero, jos minä tilaan kaupasta kerran kahdessa viikossa ruuat kotiin, kuin että ramppaisin joka päivä pitkin kyliä tuttuja tapaamassa ja eläisin kuin mitään koronaa ei olisikaan. 

Halloota halloo, tuuliko siellä korvies välissä enää ujeltaa..

Voi raasua mökkihöperöä. Sinulla on varmasti aika yksinäistä, on ollut aina, sillä ystäviä ei ole eikä tule koskaan olemaankaan. Jaxuhalit sinnekin. 😘

Terv. Kaunis, rietas, onnellinen, hyväntuulinen, nauravainen, ystävällinen, sosiaalinen, perheellinen

Kukaan kaunis, rietas jne tuskin haukkuu ja nimittelee muita ihmisiä kuten sinä....

Vierailija
84/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa AP:n ja hänen kaltaistensa riehumisessa on kyse siitä, että he yrittävät hallita pelkoaan syyttämällä muita. Jos se paha ja pelottava on jonkun toisen - tässä tapauksessa "vastuuttomien ja itsekkäiden" ihmisten vika, niin se tuntuu hallittavammalta. Tarvitaan vain poliisivaltio laittamaan nämä pahat kuriin, niin kaikki on taas hyvin. Se tuntuu helpommalta kuin hyväksyä tosiasia, että pandemiaa ei voida estää.

Ei tässä ole mistään pelosta ja riehumisesta kyse, vaan turhautumisesta idiootteihin, jotka eivät noudata yhteisiä pelisääntöjä, ja sössivät kaiken minäminäminä-asenteellaan.

Me jotka noudatamme ohjeistuksia, nimenomaan emme riehu, vaan ymmärrämme tämän hetkisen tilanteen, ja faktat. Te jotka haluatte elää kuten ennekin, olette niitä riehujia, joiden pitää lällätellä kielloille ja käyttäytyä kuin uhmaikäiset teinit. 

Kyllähän se on on jo nähty, ettei tyhmimpiin näy tehoavan muu kuin pamppu ja putka. Kaikkea saa mukamas tehdä niin kauan, kun ei poliisi ota niskaperseotteella kiinni. Omaa järkeä ei osata käyttää piirun vertaa (koska sitä ei vain ole).

ap

Yritä nyt ymmärtää, ettei Suomessa ole mitään ulkonaliikkumiskieltoa. Itse olen noudattanut kaikkia määräyksiä mitä on annettu! En tosin sinun antamiasi mutta niitä minulla ei mitään velvollisuutta ole noudattaakaan. Mikään laki ei määrää pysymään kotona! Mikään laki ei kiellä harrastamasta kunhan sitä ei tehdä isoissa ryhmissä. Ystäviäkin saa tavata! Sinun lupaasi en tarvitse!

Vierailija
85/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnonvalinta toimii koronassakin. Tyhmimmät sairastuu tai sairastuttaa lähipiirinsä. Ehkä tulevaisuudessa suomalaisten geeneissä jatkuvuutta saavat sellaiset luonteenpiirteet, kuten pitkäjänteisyys, sinnikkyys ja empaattisuus. Lyhytjänteiset eivät jaksaneet ”eristäytyä” ja luonnonvalinta karsi heidän geeniensä pois .

Harmi vain, että on ihmisryhmiä, jotka kärsivät tässä ohella, esim. vanhukset, jotka olisivat itsensä suojanneet, mutta saivat tartunnan ”yltiösosiaaliselta” hoitajalta, jonka piti päästä kaverin kanssa vappupiknikille, kun eihän kavereiden näkemistä ole kielletty, varsinkaan jos kaveruksia kokoontuu alle 10.

Veikkaan, että se menee juuri toisinpäin. Nämä koronahysteerikot eivät kestäisi todellista kriisitilannetta päivääkään.

Vierailija
86/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa CNN toimittajat tekee ohjelmia omasta kodista käsi, mutta hölmöt ne vain pitää koronaa hauskana trendi-ilmiönä, jota ei pidä ottaa niin vakavasti. 

Mitään sääntöjä ja ohjeita ei tarvitse noudattaa, koska MINÄ EN HALUA, MINÄ MINÄ MINÄ JA MINUN NAPA, jos ei joudu vankilaan, niin saa tavata ketä halua, NI KERTA!

t. 5VEEN TASOLLA OLEVA NINNI-JONNE KUKKA-SIIKA.

Vierailija
87/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä koronahulluja, jotka haluaisivat sulkea kaikki neljän seinän sisälle, taitaa pohjimmiltaan vaan harmittaa kun muilla ihmisillä on elämää ja tekemistä vaikeinakin aikoina. Kun ei minulla ole kivvaa niin ei peekele saa olla kellään muullakaan.

Vierailija
88/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole höpöttämättä ap.

Ei kavereita ole kielletty tapaamasta. Jokainen koronaa hysteerisesti pelkäävä pysyköön kotonaan. Tapaan kavereitani nuten ennenkin. Jos ja kun, saan koronatartunnan, niin et oleta kuolevani siihen. Miksi siitä on tehty niin kamala asia. Kuitenkin on arvioitu, että 1/3-2/3 väestöstä sairastuu siihen.

Jatketaan elämää ja nautiitaan siitä. Korona on seurassamme monta vuotta. Ikuisesti ei kukaan voi olla eristyksessä.

Vierailija
89/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropas ap nyt, millä tavalla olisi kenenkään kannalta järkevää, että äitini luona ramppaisi pari kertaa päivässä joku kotihoidon/kotipalvelun työntekijä (ja aika usein vielä eri henkilö kuin edellisellä kerralla), joka ramppaa samalla tavalla monen muunkin luona ja vieläpä liikkuu julkisilla kulkuneuvoilla, käy kaupoissa ja apteekeissa? Kenties hänellä on vielä perhe, jossa lapset ovat päiväkodissa ja miehelläkään ei ole etätyömahdollisuutta? Kun toinen vaihtoehto on, että minä (joka olen sinkku, jolla on etätyö, joka tilaa kaiken kotiinkuljetuksella ja joka asun vain 5 minuutin kävelymatkan päässä), käyn äitini luona ja hoidan ne hommat, jotka normaalitilanteessa hoitaisi kotihoito/kotipalvelu?  

Vierailija
90/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että se menee juuri toisinpäin. Nämä koronahysteerikot eivät kestäisi todellista kriisitilannetta päivääkään.

Hehheh, johan vitsin murjaisit. Mehän tässä juuri kestämme kriisiä oikein hyvin, pysymällä kotonamme.

Te jotka riekutte pitkin kyliä ja tapailette kavereitanne, olette jonkinlaisessa paniikkitilassa ja kiellätte totuuden. Pää pensaaseen vaan, ettei tule kakka housuun. 

Hysteerinen ihminen ei pysty olemaan viikkoja kotona, johan se on nähty, me pystymme, jotka noudatamme ohjeistuksia ja yritämme saada Suomen mahdollisimman pian jaloilleen, kun näin teemme. 

Vierailija
91/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa CNN toimittajat tekee ohjelmia omasta kodista käsi, mutta hölmöt ne vain pitää koronaa hauskana trendi-ilmiönä, jota ei pidä ottaa niin vakavasti. 

Mitään sääntöjä ja ohjeita ei tarvitse noudattaa, koska MINÄ EN HALUA, MINÄ MINÄ MINÄ JA MINUN NAPA, jos ei joudu vankilaan, niin saa tavata ketä halua, NI KERTA!

t. 5VEEN TASOLLA OLEVA NINNI-JONNE KUKKA-SIIKA.

Sääntöjä pitää noudattaa!

Ohjeita oman harkinnan mukaan!

Vierailija
92/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, johan vitsin murjaisit. Mehän tässä juuri kestämme kriisiä oikein hyvin, pysymällä kotonamme.

Te jotka riekutte pitkin kyliä ja tapailette kavereitanne, olette jonkinlaisessa paniikkitilassa ja kiellätte totuuden. Pää pensaaseen vaan, ettei tule kakka housuun. 

Hysteerinen ihminen ei pysty olemaan viikkoja kotona, johan se on nähty, me pystymme, jotka noudatamme ohjeistuksia ja yritämme saada Suomen mahdollisimman pian jaloilleen, kun näin teemme. 

Joo. Jos kaikki olisivat kuin sinä niin täällä puhuttaisiin venäjää, eikä koronaakaan olisi jos vain setä Putin niin sanoisi.

Vierailija
93/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä koronahulluja, jotka haluaisivat sulkea kaikki neljän seinän sisälle, taitaa pohjimmiltaan vaan harmittaa kun muilla ihmisillä on elämää ja tekemistä vaikeinakin aikoina. Kun ei minulla ole kivvaa niin ei peekele saa olla kellään muullakaan.

Ai jaa. Minä nautin tästä. Kunpa tämä poikkeustila jatkuisi vielä pari vuotta, nautin kun saa olla oikein luvan kanssa pelkästään kotona eikä tarvitse tavata ketään.

t. introvertti erakko

Vierailija
94/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Jos kaikki olisivat kuin sinä niin täällä puhuttaisiin venäjää, eikä koronaakaan olisi jos vain setä Putin niin sanoisi.

Ootko taas vetänyt höpöheinää. Miten tämä putiniin liittyy.

Sinähän et muuten olisi sodassakaan noudattanut ohjeita ja määräyksiä, koska olet anarkisti teinikapinallinen, eikö niin. 

Vierailija
95/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä tuntuu olevan palikat vieläkin sekaisin mikä on coronavirus.

1) sitä ei saa kitkettyä pois kokonaan

2) se tulee käymään läpi lähes koko populaation leviämisherkkyytensä takia

3) taloudellisen ja sosiaalisen taantuman kannalta on parasta kun tehopaikat ovat käytössä tehokkaasti, mutta ei ylikuormittuneina.

4) coronavauhkoajat haluavat, että tällainen taantuma jatkuu joku 3-4 vuotta vain jotta pari mummoa säästyy?

5) tajuatteko miten paljon tulee lisääntymän työttömyys, köyhyys, rikollisuus, väkivalta, alkoholismi ja näiden aiheuttamat kuolemat?

Vierailija
96/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin juuri että tutkimuksen mukaan 88% misinformaatiosta ja disinformaatiosta (eli tahallaan tai tahattomasti levitetystä väärästä tiedosta) leviää somessa. Virheettömiä eivät ole uutismediatkaan, mutta jos ajattelee mitä lähteitä ihmiset seuraavat niin varmaa on että somesta saa hyvin vaihtelevan kuvan siitä mistä on kyse.

Vierailija
97/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Joistain vain ei ole pysymään tyynenä, ja kotona.

Mitenhän tuollaset pärjäisi pommisuojassa.

Vierailija
98/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saa, mutta ei suositella. Myöskään tupakointia ei suositella ja silti aika moni polttaa.

Normaali ihminen tajuaa että se on sääntö, joka on kaikkien parhaaksi, että nyt ei eletä kuten normaalisti. 

Tupakointiin on täysin turha alkaa vertaamaan.

Huomaa että tiukemmat rajoitteet olisivat tarpeen, koska teitä hölmöjä riittää.

Ihan kuin vaihtoehdot olisivat vain joko elää kuten ennenkin tai erakoitua. Olen kuukauden aikana tavannut kaksi ihmistä, toisen kahdesti ja toisen kerran. Vähän ärsyttää, että jotkut esittää täällä kaikkitietävää moraalipoliisia.

Vierailija
99/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu ap! Sä olet ihan turvassa, kun pysyt kotona etkä tapaa ketään. Suosittelen sulkemaan sekä somen että muun median, jos noin paljon ahdistaa. Käy pesemässä kädet ja leivo vaikka pullaa. 

Mä kuulun riskiryhmään useammankin sairauden vuoksi ja siksi pysyn kotona. Mutta en ahdistu ja panikoi siitä, mitä joku muu kotini seinien ulkopuolella tekee. 

Vierailija
100/131 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hysteerikot pysykää kotona. Toivottavasti heti vapun jälkeen avataan kaikki paikat uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme