Lomalaiset, mitä kaikkea olette tehneet tänään?
Heräsin kukonlaulun aikaan, kävin salilla ja kaupassa, pesin pyykkiä ja kävin asioilla. Nyt junassa matkalla kotiin. En aio enää tehdä ihmeempiä tänään.
Kommentit (45)
Syönyt hyvän aamiaisen, pelannut tietokonepeliä ja juuri nyt selaan palstaa ja kuuntelen Guns NRosesia.
No oon työtön eli kestolomalla 😃
Olin ulkona pari tuntia auringossa, sopinut tori.fi -noutoja, tehnyt ruokaa, käynyt tavaraita läpi ja siivoillut.
ehkä illalla vielä uimaan?
Heräsin ysiltä ja söin vähän aamupalaa, kävin Tokmannilla ostamassa nurmikonsiemeniä ja piirustuspaperia. Kylvin siemenet (nurmikon paikkausta) ja ajoin nurmikon. Kävin pyörälenkillä ja sen jälkeen hain lapset yökylästä. Nyt syön eilistä pizzaa.
Eilen tulin Coloradosta. Tänään vedin vaan etukäteen . Ei muuta jaksa tehdä .
Kävin kaupassa ja söin. Muuten olen vaan maannut.
Kattonu Alaston Suomea ja runkannu ennen ku akka tulee töistä kotiin.
Leikkasin nurmikon, leivoin kaavispiirakkaa ja luin kirjaa. Illalla saunaan.
Heräsin puolilta päivin ja söin aamupalaa. Siitä asti olen maannut riippumatossa pihalla.
Olen mökillä ja heräsin puoli kymmeneltä, katselin ihanaa järvimaisemaa aamiaisella ja hain saunalta pyykit koneeseen. Samalla reissulla kiertelin koiran kanssa pihapiiriä ja kävin laiturilla ihailemassa maisemaa. Luin lehteä ja soitin pari puhelua, tein lounaan ja nyt olen palstalla piipahtamassa. Seuraavaksi pyykit ulos kuivamaan ja saunan lämmitykseen.
Heräsin yöunilta tunti sitten. Nyt aamupalalla. Mökillä oon koiran kaa ja täällä se ei herätä, kun tarpeille pitäs päästä.
Illan mittaan piipahdan kaupungissa. Eka pitää kuitenkin siivota kaapit ja jääkaappi. Tehdä listaa mitä loppu viikoksi tarvii. Viikonloppuna tulee perhe ja vieraita.
Koira pitäs lenkittää kunnolla.
Maanantain olin vielä töissä, eilen raivosiivosin ja tänään vaan olen ollut. En ole tehnyt yhtään mitään, syötiinkin miehen kanssa 'ulkona', siis ravintolassa. Jospa se lomaan laskeutuminen alkaisi tästä.. neljä ja puoli viikkoa vielä lomaa.
Olen hoitanut juoksevia asioita, lukenut kirjaa, pessyt pyykkiä. Käytiin myös lounaalla kaupungilla ja kirjastossa. Tänään vielä lenkille sekä pakkaamista reissuun. Illalla suoratoistoa.
Kävin heti aamusta salilla, ulkona lounaalla ja sen jälkeen olen saanut lähinnä tyhjennettyä pyykkitelineen ja tiskikoneen sekä pestyä ja ripustettua koneellisen uutta pyykkiä. Pakata pitäis, mutta ei jaksais aloittaa
Kävin lapsen kanssa Ikeassa. Nyt ollaan hiekkalaatikolla leikkimässä.
Ihan samaa kuin töissäkin. Haukun vauvalla anoppiani.
Istunut pöytäkoneella suljettujen verhojen takana.
N48, vegan, vela
Kävin aamulla suihkussa, söin aamiaisen, kävin päivällä hammaslääkärissä ja tein ruuaksi lasagnea. Söin, kun puudutus alkoi hälvetä. Lähden kohta lattelle kahvilaan ja ehkä keilaamaan myöhemmin.
Kävin kampaajalla.