Vatsakkaat (nuoret)naiset
Ennen tuollaisia vatsoja näkyi vain keski-ikäisillä ja vanhemmilla miehillä. Nyt tuo näky on jo aika normi lenkilläkin.
Kommentit (603)
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa, eikä sen kummenpaa. Anna muiden ihmisten vatsojen olla.
Kun miespuolinen lääkäri sanoo naisen olevan liikalihava ja kehottaa laihduttamaan, niin onko se naisvihaa?
Tai naislääkäri sanoo saman miehelle, niin onko se miesvihaa?
Lääkäri ei anna jo ihan etiikkansa puolesta ihmisten vatsojen vain olla.
Eiköhän laihdutuksessa yksi ongelma ole se, että reippaan ylipainon karistaminen vie oikeasti aikaa. Nykyisin monet ovat niin kärsimättömiä, etteivät jaksa edes kirjaa lukea. Laihdutus koetaan raskaaksi, kun uuteen ruokavalioon pitäisi sitoutua kuukausista jopa muutamaan vuoteen ja laihduttamisen jälkeenkään ei voisi palata aiempaan ruokavalioon. Jos pudotettavaa painoa olisi vaikka 40 kiloa, niin sen pudottamiseen on varattava paljon aikaa. Eivät kilot päivässä tai muutamassa viikossa katoa, kun ne eivät sellaisessa ajassa ole tulleet. Laihdutusurakka voi tuntua niin suurelta, ettei sitä jaksa edes yrittää.
Minä laihdutin 20 kiloa raskauskiloja pois imetyksen loputtua. Meni 5 kuukautta. Olin aivan ehdoton ruokavaliosta, enkä poikennut ruokavaliosta edes jouluna tai synttäreinä. Kyllähän tuo työtä vaati. Kilot eivät kuitenkaan olisi lähteneet itsestään.
Kuvitella että joillakin jatkuvasti mielenkiintoa ja halua tutkiskella muiden painoa ja ulkonäköä hankkikaa kyylät elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitella että joillakin jatkuvasti mielenkiintoa ja halua tutkiskella muiden painoa ja ulkonäköä hankkikaa kyylät elämä.
Kyllä minua kiinnostaa, mihin verorahojani käytetään. Tulevaisuudessa ylipainoon liittyvät terveysongelmat tulevat räjähtämään käsiin.
Eikö kotona enää jakseta tehdä ruokaa? Energiajuomat on yleisestyny järkyttävästi ja vanhempia ei kiinnosta.
Itse olen 158 ja 55kg koska olen raskaana, aina olem ollut hoikassa kunnoss -25v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nälkäajan geenit kirjoitti:
Näyttäisi sille että dieetit ja kuntoilu ei oikeasti toimi.
Tiede lihavuuden ympärillä on kehittynyt valtaisasti, mutta entistä enemmän on lihavia.
Kyllä tässä on ihan markkinarako tuottaa lihavia ja rahastaa sillä ihmisiä.
Ei ennen ollut kuntoclubeja ja dieettejä juurikaan ja ihmiset olivat laihoja.
Tämä on suuri kusetus ja samala syyllistetään lihavia ihmisiä lihavuudesta, mutta ei ole tarkoituskaan laihduttaa heitä, vaan rahastaa entisestään.
Siitä tässä on kyse!
Olet tyhmä, jos luulet että dieetti ei toimi laihdutukseen. Kaikki tietävät, että lihominen tapahtuu syömällä ja laihtuminen syömistä riittävästi rajoittamalla. Se on niin yksinkertaista. Piste.
Jos sä hyvä ihminen otat pään pois itsevalheestas ja katselet maailmaa, niin se näyttää ihan erilaiselta.
Meillä on tilastollisesti lihavia ja tiede ja menetelmät on vedetty huippuunsa entisaikojen sijaan.
Silti lihavuus vain lisääntyy ja enemmistö ei onnistu laihdutuksessa.
Lihavuus on vakava tauti johon ei tällä hetkellä löydy lääkettä.
Jaha, viikon vitsi bongattu palstalta. Lihavuuteen ei ole lääkettä :D mitä v**tua? Syökää vähemmän ja liikkukaa enemmän, siinä se toimiva lääke on.
Näin ne pullukat asiaa itselleen perustelevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tätäkään ongelmaa ei edes olisi, jos sinäkin tutkiskelisit omaa painoasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse huomannut saman. Olin itse teininä pullea ja luokallani oli vain yksi tyttö, joka oli minua isompi.
Pullukka olen edelleen, mutta nykyään istuu olevan paljon yleisempää, että nuoret tytöt ja naiset todella (todella) pulleita, lihavia lähes. Mistä ihmeestä johtuu tämä pullukoiden määrän kasvu?
kaikilla ihmisillä on erilaisia kehoja ja persoonallisuuksia. Kaikki kehot ovat YHTÄ kauniita ja arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän laihdutuksessa yksi ongelma ole se, että reippaan ylipainon karistaminen vie oikeasti aikaa. Nykyisin monet ovat niin kärsimättömiä, etteivät jaksa edes kirjaa lukea. Laihdutus koetaan raskaaksi, kun uuteen ruokavalioon pitäisi sitoutua kuukausista jopa muutamaan vuoteen ja laihduttamisen jälkeenkään ei voisi palata aiempaan ruokavalioon. Jos pudotettavaa painoa olisi vaikka 40 kiloa, niin sen pudottamiseen on varattava paljon aikaa. Eivät kilot päivässä tai muutamassa viikossa katoa, kun ne eivät sellaisessa ajassa ole tulleet. Laihdutusurakka voi tuntua niin suurelta, ettei sitä jaksa edes yrittää.
Minä laihdutin 20 kiloa raskauskiloja pois imetyksen loputtua. Meni 5 kuukautta. Olin aivan ehdoton ruokavaliosta, enkä poikennut ruokavaliosta edes jouluna tai synttäreinä. Kyllähän tuo työtä vaati. Kilot eivät kuitenkaan olisi lähteneet itsestään.
Tämäkin, mutta paljon vähemmällä selviäisi jos ei antaisi liikakiloja kertyä kymmenittäin. Viiden kilon pudottaminen onnistuu vähän liikuntaa lisäämällä ja ruokavaliota kohentamalla, viidenkymmenen kilon karistaminen tuskin onnistuu ilman lihavuusleikkausta tai muuta terveydenhuollon tarjoamaa keinoa, paitsi toki joiltakin sisukkailta. Kuitenkin sisukkuus ja pitkäjänteisyys usein puuttuvat sairaalloisen ylipainoisilta; tämä selviää katsomalla mitä tahansa laihduttamista koskevaa tosi-tv-sarjaa.
Nuorten lihomisen syyt ovat aivan selvät - liikaa kaikkea syötävää, aivan liian vähän fyysistä rasitusta eli liikuntaa. Napostelu, korkean energiapitoisuuden juomat (kuten siiderit), pikaruoka, jättikokoiset karkkipakkaukset.... näitä on kiittäminen nuorten ja miksei vanhempienkin lihavuusepidemiasta. Sitä kuuluisaa suomalaista sisua ei tunnu löytyvän, kun pitäisi noudattaa terveellisempää ruokavaliota pidempään kuin päivä tai kaksi, tai kun pitäisi jaksaa harrastaa liikuntaa enemmän kuin jääkaapille käveleminen.
Ruoka on hyvää ja sitä on yleensä liikaa, urheilu ei kiinnosta tai sille ei ole aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pömppömaha tupataan näkemään normaalimpana kuin naisten, joten miesten ylipaino ei pomppaa silmille samalla tavalla ja siksi tuntuu kuin ylipainoisia naisia olisi enemmän.
Totta tai siis tuollainen "kaljakumpu" oli aiemmin vain miehillä ja silloinkin harvalla verrattuna nykyiseen. Nykyään sellainen löytyy todella monelta ja etenkin naisilta toisin kuin aiemmin.
Lisäksi miehillä on yleistyneet ihan selvästi erottuvat tissit eli jokin hormoneissa on nykyihmisillä huolella sekaisin. Ja samasta kai johtuu miesten persevyys ja leveälanteisuus, kun taas naisilta tuntuu lantiosta kadonneet kaarteet ihan kokonaan..
Monilla naisilla on myös tosi "skrode" yläkroppa ja tuo ei siis tosiaan ole mitään salitreenin ansiota vaan ihan rakenteellista plus ylimääräistä rasvaa kertyy yläselkään, käsivarsiin sekä leuan alle. Rinnat sen sijaan ei välttämättä naisilla kasva vaikka kiloja kertyykin, mutta kuten sanottua, mies saakin lihoessaan itselleen kunnolla erottuvat tissit.
Outoa ja aika pelottavaakin.
Tuon olen myös havainnut miten joillakin miehillä on iso hyllyvä pylly ja reidet kuten naisilla ja levenevä lantio. Ei ennen tuollaisia ollut ollenkaan. Mistä mahtaa johtua. Todella pelottavaa......
Läski aiheuttaa estrogeenihormonin kasvua miehillä. Naisilla käy päinvastoin ja kasvoihin voi tulla enemmän karvoitusta. Siinä yksi syy.
Toinen on se, että nykyään käytetään enemmän maitotuotteita ja lihaa, jotka sisältävät luonnollisesti kasvuhormonia ja estrogeeniä.
bmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse huomannut saman. Olin itse teininä pullea ja luokallani oli vain yksi tyttö, joka oli minua isompi.
Pullukka olen edelleen, mutta nykyään istuu olevan paljon yleisempää, että nuoret tytöt ja naiset todella (todella) pulleita, lihavia lähes. Mistä ihmeestä johtuu tämä pullukoiden määrän kasvu?kaikilla ihmisillä on erilaisia kehoja ja persoonallisuuksia. Kaikki kehot ovat YHTÄ kauniita ja arvokkaita.
Ei kyllä ole yhtä kauniita. Turhaa siinä valehtelet.
Kävin Tallinnassa ja ilokseni huomasin ettei näy vatsakkaita naisia tai jos näkyi niin olivat suomalaisia.
Vanhusiässä pisinpään elää naiset joilla lievä ylipaino (painoindeksi 26-28), ja miehistä ne laihimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta ei saa keskustella ja ketju täyttyy "niin on miehetkin lihavia!" kommenteista.
No siis miehissä on enemmän ylipainoisia kuin naisissa, että näkisin sen suurempana ongelmana. Tottakai ylipaino ylipäätään on Suomessa todella vakava ja laaja ongelma.
Ei näytä siltä. Toisekseen mies on ylipainoinen vaikka olisi lihaksikas ne silti lasketaan noihin tilastoihin.
Yleensä vatsalihakset eivät kasva pallomaiseen muotoon keskelle vatsaa.. Ei se pallomaha muutu lihakseksi vaikka sen väittäisi olevan lihasta.
Mittanauha ja vyötärön ympärys olisi painoindeksiä parempi mittari ylipainolle.
Vierailija kirjoitti:
Vanhusiässä pisinpään elää naiset joilla lievä ylipaino (painoindeksi 26-28), ja miehistä ne laihimmat.
Lievä ylipaino on 170 senttiselle naiselle 2kg eli 60kg ja miehelle 180cm 70kg.
Silminpistävän monet nuorehkot kolmekybäset naiset on selvästi sadan kilon lähettyvillä. Oma ihmisrotunsa jo.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista.
Johtuisiko siitä että nailla läski yleensä kertyy reisiin ja takapuoleen, mutta miehillä vatsaan.
Vierailija kirjoitti:
bmi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukka olen edelleen, mutta nykyään istuu olevan paljon yleisempää, että nuoret tytöt ja naiset todella (todella) pulleita, lihavia lähes. Mistä ihmeestä johtuu tämä pullukoiden määrän kasvu?kaikilla ihmisillä on erilaisia kehoja ja persoonallisuuksia. Kaikki kehot ovat YHTÄ kauniita ja arvokkaita.
Ei kyllä ole yhtä kauniita. Turhaa siinä valehtelet.
Moni pyylevä olisi kauniimpi jos laihduttaisi. Mutta naisilla ei ole itsekuria ja siksi se käsi käy dildon ja jääkaapin väliä sen kummempia ajattelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pömppömaha tupataan näkemään normaalimpana kuin naisten, joten miesten ylipaino ei pomppaa silmille samalla tavalla ja siksi tuntuu kuin ylipainoisia naisia olisi enemmän.
Totta tai siis tuollainen "kaljakumpu" oli aiemmin vain miehillä ja silloinkin harvalla verrattuna nykyiseen. Nykyään sellainen löytyy todella monelta ja etenkin naisilta toisin kuin aiemmin.
Lisäksi miehillä on yleistyneet ihan selvästi erottuvat tissit eli jokin hormoneissa on nykyihmisillä huolella sekaisin. Ja samasta kai johtuu miesten persevyys ja leveälanteisuus, kun taas naisilta tuntuu lantiosta kadonneet kaarteet ihan kokonaan..
Monilla naisilla on myös tosi "skrode" yläkroppa ja tuo ei siis tosiaan ole mitään salitreenin ansiota vaan ihan rakenteellista plus ylimääräistä rasvaa kertyy yläselkään, käsivarsiin sekä leuan alle. Rinnat sen sijaan ei välttämättä naisilla kasva vaikka kiloja kertyykin, mutta kuten sanottua, mies saakin lihoessaan itselleen kunnolla erottuvat tissit.
Outoa ja aika pelottavaakin.
Tuon olen myös havainnut miten joillakin miehillä on iso hyllyvä pylly ja reidet kuten naisilla ja levenevä lantio. Ei ennen tuollaisia ollut ollenkaan. Mistä mahtaa johtua. Todella pelottavaa......
Läski aiheuttaa estrogeenihormonin kasvua miehillä. Naisilla käy päinvastoin ja kasvoihin voi tulla enemmän karvoitusta. Siinä yksi syy.
Toinen on se, että nykyään käytetään enemmän maitotuotteita ja lihaa, jotka sisältävät luonnollisesti kasvuhormonia ja estrogeeniä.
Syy ylipainoon on runsas ylensyönti ja alkoholituoteet ja liikkumattomuus.
Jaha, viikon vitsi bongattu palstalta. Lihavuuteen ei ole lääkettä :D mitä v**tua? Syökää vähemmän ja liikkukaa enemmän, siinä se toimiva lääke on.