Vatsakkaat (nuoret)naiset
Ennen tuollaisia vatsoja näkyi vain keski-ikäisillä ja vanhemmilla miehillä. Nyt tuo näky on jo aika normi lenkilläkin.
Kommentit (605)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen myös kaikki proteiinilisät mitä tarjolla on, vanukkaat, patukat, raejuustot, rahkat, juomat ym. Tarvitseeko ihmiset oikeasti noita proteiinilisiä jatkuvasti?
Ei tietenkään. Ylimääräinen proteiini varastoituu rasvaksi.
Häipyy osin kusen mukana pois ja vedenpuhdistuslaitoksilla on ylitöitä.
Tämähän on totta, mitä alapeukutatte? Hesarissakin ollut juttua miten vedenpuhdistuksen kannalta on ongelma kun sinne tulee niin älytön proteiinikuorma. Sitä ei saada jätevedestä kokonaan pois ja sitten esim vesistöt rehevöityvät entisestään. Itsensä lihottaminen on moninkertainen ympäristöhaitta.
t. eri, ja osasyyllinen
Kyllä se herkkujen ja hyvän syöminen on se syy. Kaikki mulle heti, normiruoka ei kelpaa. Myöhäisteinit tulevat kotiin, käyvät notkumassa jääkaapilla - jos herkkuja ei löydy, niin ne tehdään tai käydään itse kaupassa hakemassa jotain paskaa. Normiruoka yök!
Parhaimmassa tapauksessa vedetään keksitaikinaa välipalaksi. Jos ei tätä, niin esim. MAJONEEISLLA kyllästettyä leipää ja kaakaota ym paskaa. Sipsit, juustot, vanukkaat ym. imuroidaan naamariin alta aika yksikön, ihan vaan ohimennen.
Onko ihme että nuoret naiset ovat hirveitä läskimooseksia ennen kuin täyttävät 40v.?
Itse räjähtäisin jos söisin näin.
T.N52kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko porukka ihmettelee miksi kansa lihoo? Ei taida olla teitäkään älyllä varjeltu.
Mun mielestä on turha itkupahastua, jos porukka miettii, että miksi nuorillakin naisilla menee nykyään kilot mahaan eikä tisseihin, reisiin ja p.erseeseen, kuten nuorilla naisilla pitäisi mennä, mikäli hormonit vain ovat kohdallaan.
Ootko kuullut omenavartalosta. Minulla on aina ollut mahapömppis hoikkana. Jos lihon yhtään, kasvaa maha. Paino tuppaa menemään vatsaan. Toisilla on päärynävartalo ja paino menee perseeseen ja reisiin.
Olen suht. hoikka joten maha ei pahasti ole iso, mutta jos lihoisin 5 kg niin maha olisi varmaan sellanen raskausvatsan näköinen.
Lihottavan ruuan syöminen, liiat suuret kerta-annokset ja liikkumattomuus ovat syynä lihomiseen. Eri malliset ihmiset kerryttävät läskejä eri paikkoihin, jotkut leviävät ja joillakin kasvaa lähinnä vain maha. Lihavuus ei ole vain ulkonäköasia sillä esimerkiksi vyötärölihavuudesta voi olla seurauksena rasvamaksa ja ylipainosta aiheutuu paljon muitakin terveysongelmia kuten 2-tyypin diabetestä jota esiintyy jo nuoremmillakin ihmisillä.