Vatsakkaat (nuoret)naiset
Ennen tuollaisia vatsoja näkyi vain keski-ikäisillä ja vanhemmilla miehillä. Nyt tuo näky on jo aika normi lenkilläkin.
Kommentit (603)
Sokeri aiheuttaa tämän epidemian. Sokeria on paljon sellaisessakin mitä pidetään terveenä. Esim. tuoremehut. Se on hedelmäsokeria, mutta ihan samalla tavalla aiheuttaa ison insuliinipiikin kuin valkoinen sokerikin. Insuliini käskee elimistöä hilloamaan kalorit elimistöön rasvana ja aiheuttaa nälän tunteen, johon syödään tai juodaan lisää sokeria. Kaurapuuro on toinen mitä pidetään tosi terveellisenä, mutta siinä on paljon sokeria tärkkelyksen muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta ei saa keskustella ja ketju täyttyy "niin on miehetkin lihavia!" kommenteista.
Tämä on totta. Ja miehet ovatkin ylipainoisia, jopa useammin kuin naiset. Tosin nuorissä ikäluokissa naiset vievät "voiton" lihavuudessa miehistä. En ymmärrä ihmisiä jotka päästävät itsensä tuollaiseksi. Lihavuuden saavuttaminen ja ylläpitäminen edellyttää kuitenkin aika vinoutuneita elintapoja.
Jos laihduttaminen olisi helppoa, eivätköhän kaikki olisi hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Läskit äijät vatsakkaat, mikä teitä riivaa?
LäsXXX ämXXX vatsakkaat, mikä teitä riivaa? Tätä ei julkaista mutta läskit äijät sallitaan?
Naisvihaa, eikä sen kummenpaa. Anna muiden ihmisten vatsojen olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vatsaa kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuvan painon nousun takia. En koe että se on mitenkään muiden ongelma, sairaus on minulla synnynnäinen ja vaikka aina olen syönyt terveellisesti ja olen aktiivinen, minulla on vatsamakkara.
parikymppinen nainen
Hei, on muillakin kilpparivajaatoiminta häiriöitä. Ei kilot siitä johdu jos lääkitys ok.
Kyllä se on se mättäminen mikä lihottaa eikä mikä vajaatoiminta. Älyllinen ehkä kun ei tajua mitä kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olette yhtään seuranneet aikaanne, niin olette tietoisia, että nuorten mielenterveyden ongelmat on lisääntyneet räjähdyksenomaisesti. Monella tämä tarkoittaa lääkkeiden syöntiä, ja masennus- ja ahdistuslääkkeinä käytettävät valmisteet ovat johtaneet lihavuuden lisääntymiseen nuorilla
kannattaa siis vältellä ylipainoisia naisia, ovat mt potilaita kaikki.
Jos sanotaan, että mt-ongelmaiset on lisääntyneet, niin se ei tarkoita kaikkia. Mutta varo toki. Musta luetunymmärtämättömyys on kans lisääntynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit äijät vatsakkaat, mikä teitä riivaa?
LäsXXX ämXXX vatsakkaat, mikä teitä riivaa? Tätä ei julkaista mutta läskit äijät sallitaan?
Ketun naisten ylimielinen keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Naisvihaa, eikä sen kummenpaa. Anna muiden ihmisten vatsojen olla.
Aloitus ei ollut miesvihaa?
Vierailija kirjoitti:
Kakkis kirjoitti:
Nykynuoret syövät aiempaa enemmän mielialalääkkeitä, sanoin ADHD-lääkkeitä. Nämähän tunnetusti sekoittavat elimistön rasva-aineenvaihduntaa. Ei kaikkien kilot tai vatsa lähde sillä, että ottaa itseään reippaasti niskasta kiinni.
Mikä himo joillain on jatkuvasti dissata toisia?
ADHD-lääkkeet kyllä nimenomaan laihduttaa. Mielialalääkkeet lihottaa valtaosa, se on kyllä ihan totta. Mutta jos on paino-ongelmiin taipumusta, niin Voxra on hyvä tähän. Lihomisen sijasta nimenomaan laihduttaa. Ja ADHD lisää ylipainon riskiä moninkertaisesti, mutta niillä lääkkeillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Vai kuinka monta läskiä pirinistiä sinä tiedät? Niissä lääkkeissä kun on piriä.
Syön maksimiannosta voxraa ja BMI 42. Suurin osa mahassa. Ei siis toimi kaikilla.
Itse olen mieluummin hieman ylipainoinen kuin niin laiha, etten pystyssä pysyisi. Tää ilmiö johtuu varmaan siitä, että nykyään ihmiset saavat elää ja olla siinä kehollisessa painossa missä ovat nyt. Mun mielestä tämä on vain hyvä juttu.
Mä en ymmärrä miten porukka herää tähän asiaan nyt? Siis eiks tää oo kuitenkin hitusen parempi kuin se, että meillä olisi joukko laihoja luurankoja kävelemässä tuolla. Ei sekään ole terveellistä.
Mitä tulee naisten kehoon niin, Mm. Kohtu ja sukuelimet vievät tilaa ja aiheuttavat väistämättäkin pientä pömpötystä tuonne alavatsan seudulle.
Ei mulla muuta! Itse olen onnellinen tälläisena kuin nyt olen. Liikun ja syön säännöllisesti, mutta painon pudotus ei ole tavoitteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakkis kirjoitti:
Nykynuoret syövät aiempaa enemmän mielialalääkkeitä, sanoin ADHD-lääkkeitä. Nämähän tunnetusti sekoittavat elimistön rasva-aineenvaihduntaa. Ei kaikkien kilot tai vatsa lähde sillä, että ottaa itseään reippaasti niskasta kiinni.
Mikä himo joillain on jatkuvasti dissata toisia?
ADHD-lääkkeet kyllä nimenomaan laihduttaa. Mielialalääkkeet lihottaa valtaosa, se on kyllä ihan totta. Mutta jos on paino-ongelmiin taipumusta, niin Voxra on hyvä tähän. Lihomisen sijasta nimenomaan laihduttaa. Ja ADHD lisää ylipainon riskiä moninkertaisesti, mutta niillä lääkkeillä ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Vai kuinka monta läskiä pirinistiä sinä tiedät? Niissä lääkkeissä kun on piriä.
Syön maksimiannosta voxraa ja BMI 42. Suurin osa mahassa. Ei siis toimi kaikilla.
Ei lääkkeet ihmeitä tee, suuntaan tai toiseen, ratkaisu on aina suun ja käden välissä.
Toki yleinen arjen aktiivisuus helposti lisää kulutusta niin että jalan tai polkupyörällä kulkeva postinjakaja voi syödä puolet enemmän lihomatta kuin päivät pitkät istuva työläinen.
Jokainen toki kantaa itse läskinsä, vielä kun maksaisivat itse läskistä johtuvat sairautensa, eivätkä veisi terveydenhuollon rajallisia resursseja, niiltä, jotka eivät ole itse aiheuttaneet sairauksiaan.
Ja onhan se rehellisyyden nimissä kauheaa katseltavaa, vaatteet eivät istu, eivätkä näytä miltään. En voi sille mitään, etten vaan tykkää yhtään katsella. Normaalipainoisena pysyminen on helppoa, vaaka ja peili, siinä ne.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen toki kantaa itse läskinsä, vielä kun maksaisivat itse läskistä johtuvat sairautensa, eivätkä veisi terveydenhuollon rajallisia resursseja, niiltä, jotka eivät ole itse aiheuttaneet sairauksiaan.
Ja onhan se rehellisyyden nimissä kauheaa katseltavaa, vaatteet eivät istu, eivätkä näytä miltään. En voi sille mitään, etten vaan tykkää yhtään katsella. Normaalipainoisena pysyminen on helppoa, vaaka ja peili, siinä ne.
Kyllähän tämä minulle sopisi, mutta jostain syystä ei käy näille ylipainosta vouhottaville siinä vaiheessa, kun aletaan tarkastelemaan mitkä sairaudet johtuvatkaan ihmisen omista toimista. Kaikki auringonpalvojat saavat toki maksaa syöpähoitonsa, samoin tupakoitsijat ja muiden päihteiden käyttäjät, extreme-lajien harrastajat loukkaantumiset, jne. Näiden lisäksi jää tosin paljon harmaata aluetta; voidaanko sulkea varmuudella ulos mahdollisuus, ettei sairaus X ole sittenkin ainakin osittain ihmisen itsensä aiheuttama? Jos siirrtyään verovaroin kustannettavasta "ilmaisesta" terveydenhoidosta jonkinlaiseen terveysvakuutus-tyyppiseen ratkaisuun, voisin nähdä vakuutusyhtiöillä olevan intressi tulkita epäselvät tapaukset itselleen edullisesti. Miten toimitaan yksilöiden kohdalla, jotka elävät hyvin pitkään, mutta elämänsä loppupuolella kuormittavat terveydenhuoltoa kohtuuttomasti jopa vuosikymmen(i)en? Huonoilla elintavoilla menehtyy helpommin jo kuusikymppisenä sydänkohtaukseen, joka tulee yhteiskunnalle halvemmaksi. Mitäpä jos kaikki vain maksaisivat kaikki terveydenhoitokustannuksensa itse?
Vierailija kirjoitti:
Miesten pömppömaha tupataan näkemään normaalimpana kuin naisten, joten miesten ylipaino ei pomppaa silmille samalla tavalla ja siksi tuntuu kuin ylipainoisia naisia olisi enemmän.
Pömppömaha on naisille biologisesti normaalimpaa kuin miehille, joten selityksesi on epäuskottava.
Totta on, että miehet ovat naisia ylipainoisempia, mutta sitä suuremmalla syyllä miesten ylipainon pitäisi olla yleisempi puheenaihe kuin naisten. Kuitenkin miesten ylipainosta vaietaan täysin.
Itse en keksi muuta syytä kuin pohjattoman ja loputtoman naisvihan, sekä miesten jalustalle nostamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta ei saa keskustella ja ketju täyttyy "niin on miehetkin lihavia!" kommenteista.
Tämä on totta. Ja miehet ovatkin ylipainoisia, jopa useammin kuin naiset. Tosin nuorissä ikäluokissa naiset vievät "voiton" lihavuudessa miehistä. En ymmärrä ihmisiä jotka päästävät itsensä tuollaiseksi. Lihavuuden saavuttaminen ja ylläpitäminen edellyttää kuitenkin aika vinoutuneita elintapoja.
Tämä on pötyä. Kaikissa ikäluokissa miehet ovat lihavampia kuin naiset. Pojat ovat lihavampia kuin tytöt jo lapsena.
Miksi vain naisten paino häiritsee palstalaisia on mysteeri.
Historian saatossa miehet on totutettu siihen että naisten tehtävä on miellyttää miehiä ja pysyä hoikkana ja kauniina heitä varten. Nykynainen ei enää suostu tähän ja miehet eivät voi sietää sitä, että nainen rikkoo normeja (eli on ylipainoinen)
Sama juttu seksin kanssa. Miehet pitävät oikeutenaan pettää ja käydä maksullisissa mutta jos nainen tekee samoin, on kamala hoora jonka saa vaikka tap paa siitä hyvästä...
Aina on ollut eri säännöt miehille ja naisille. Onneksi tämä on nyt muuttumassa
Viimeisessä lauseessasi olet väärässä. Ei tämä ole mihinkään muuttumassa. Näethän tästäkin ketjusta, ettei mikään ole muuttumassa.
Muutenkin logiikkasi ontuu, sillä tällä palstalla luulisi olevan melko paljon naisiakin. Miksi he jauhaisivat pakkomielteisesti naisten painosta, jos kyse kerran on miesten seksijutuista? Tuskinpa palstan kaikki naisten paino-jankuttajat ovat miehiä?
Nykynaiset suostuvat tähän ihan kuten aikaisemmatkin naissukupolvet. Näet sen tästäkin ketjusta.
Logiikkasi ei selitä myöskään sitä, miksi jokainen ketju miesten ylipainosta poistetaan heti, mutta ketjut naisten ylipainosta täyttävät etusivun tunnista, päivästä, viikosta, kuukaudesta, vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
TosiTV-sarjoihinkaan ei enää löydy normaalipainoisia ihmisiä.
Joo, paitsi miehillä pitää kyllä olla sixpackit ja täydelliset hiusrajat, etteivät naiset kritisoi ohjelmaa ällöttäväksi.
Jaahas?? kirjoitti:
Itse olen mieluummin hieman ylipainoinen kuin niin laiha, etten pystyssä pysyisi. Tää ilmiö johtuu varmaan siitä, että nykyään ihmiset saavat elää ja olla siinä kehollisessa painossa missä ovat nyt. Mun mielestä tämä on vain hyvä juttu.
Mä en ymmärrä miten porukka herää tähän asiaan nyt? Siis eiks tää oo kuitenkin hitusen parempi kuin se, että meillä olisi joukko laihoja luurankoja kävelemässä tuolla. Ei sekään ole terveellistä.
Mitä tulee naisten kehoon niin, Mm. Kohtu ja sukuelimet vievät tilaa ja aiheuttavat väistämättäkin pientä pömpötystä tuonne alavatsan seudulle.
Ei mulla muuta! Itse olen onnellinen tälläisena kuin nyt olen. Liikun ja syön säännöllisesti, mutta painon pudotus ei ole tavoitteeni.
Minä pysyn ihan hyvin pystyssä eikä luitakaan ole näkyvillä. Ei kannata liioitella. T. 168cm/50kg
Jos on dad-bodies on hot niin on myös mom-bodies?
Eikä tarvii selitellä jos julkisissa istuu raskaana tarjoitetuille paikoille.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas?? kirjoitti:
Minä pysyn ihan hyvin pystyssä eikä luitakaan ole näkyvillä. Ei kannata liioitella. T. 168cm/50kg
Kuka kateellinen kävi alapeukuttamassa? 😄
No jaa. Itse olen pistänyt merkille esim sitä allsång på skansen- ohjelmaa katsoessani ettei ruotsalaiset (nuoretkaan) ole yhtä pulleita mitä suomalaiset.
Tuolla siis on ihan tavallista svenssonia katsomossa vauvoista vaareihin.