Vatsakkaat (nuoret)naiset
Ennen tuollaisia vatsoja näkyi vain keski-ikäisillä ja vanhemmilla miehillä. Nyt tuo näky on jo aika normi lenkilläkin.
Kommentit (603)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta ei saa keskustella ja ketju täyttyy "niin on miehetkin lihavia!" kommenteista.
Miehethän on lihavampia, kuin naiset ja kaikissa ikäluokissa.
Saa kai niistä nuorten naisten vatsoista keskustella, mutta ei niissä ole sen ihmeellisempää, kun nuorten miestenkään vatsoissa.
Lihavat on lihavia, koska ihminen syö enemmän kuin kuluttaa ja nykyään se on helppoa. Kaupat notkuu herkkuja ja pikaruokaa on helppo tilata kotiovelle.
Sillä lihoo niin nuoret kuin vanhat ja lapset ja aikuiset, miehet ja naiset, tytöt ja pojat. Semmoista se on.
suurempi osa naisista on lihavia, miehistä sitten löytyy lihaksikkaita uroksia jotka ovat bmin mukaan väärin ylipainoisia.
Ei tuo väite edes pidä paikkaansa, miehistä on suurempi osa lihavia kaikissa muissa ikäryhmissä paitsi 18-29v ja yli 70v. Ja tuossa nuorten aikuisten ikäluokassa eroa sukupuolten välillä on pari prosenttiyksikköä. Että semmoisia lihaksikkaita uroksia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta ei saa keskustella ja ketju täyttyy "niin on miehetkin lihavia!" kommenteista.
Saa kai niistä nuorten naisten vatsoista keskustella, mutta ei niissä ole sen ihmeellisempää, kun nuorten miestenkään vatsoissa.
Lihavat on lihavia, koska ihminen syö enemmän kuin kuluttaa ja nykyään se on helppoa. Kaupat notkuu herkkuja ja pikaruokaa on helppo tilata kotiovelle.
Sillä lihoo niin nuoret kuin vanhat ja lapset ja aikuiset, miehet ja naiset, tytöt ja pojat. Semmoista se on.
suurempi osa naisista on lihavia, miehistä sitten löytyy lihaksikkaita uroksia jotka ovat bmin mukaan väärin ylipainoisia.
Buahhahhah. Ne lihaksikkaat urokset ovat todellisuudessa vatsakkaisia ja heikkokuntoisia. Ihmiset on sokeutuneet miesten lihavuudelle. Naisten sen sijaan pitäisi olla silmäniloja, ja jos eivät ole, alkaa ulina.
Juu jännästi esim intissä on pitänyt helpottaa kuntoilusuorituksia, kun ei ne punkerot varusmiehet jaksa. Luulis ettei lihaksikkaalla uroksella ois jaksamisvaikeuksia?
Eron jälkeen ei ole naiset kiinnostaneet. Ihan hirveää pötkylää tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötsi naisella on ruma.Ylimääräistä reisissä ja pyllyssä ei haittaa laisinkaan,jos siis vatsa sileä!
Pötsi miehellä on myös äärimmäisen ruma ja epämiellyttävä.
Ja saa pilin näyttämään mikrokokoiselta.
b0dari-85 kirjoitti:
Eron jälkeen ei ole naiset kiinnostaneet. Ihan hirveää pötkylää tarjolla.
Sun nimimerkistä päättelee tyhmempikin, että siinä taas läski yli 100kg pömppömaha-mies, joka kuvittelee olevansa joku bodariadonis, vaikka lihasta sun 60kg ylipainosta on rapiat 5 grammaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötsi naisella on ruma.Ylimääräistä reisissä ja pyllyssä ei haittaa laisinkaan,jos siis vatsa sileä!
Pötsi miehellä on myös äärimmäisen ruma ja epämiellyttävä.
Ja saa pilin näyttämään mikrokokoiselta.
Ei kyl tää 19 cm näyttäis mikropenikseltä vaikka olis röllykkää. Mulla tosin ei ole röllykkää, koska käyn salilla ja urheilen muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pömppömaha tupataan näkemään normaalimpana kuin naisten, joten miesten ylipaino ei pomppaa silmille samalla tavalla ja siksi tuntuu kuin ylipainoisia naisia olisi enemmän.
Totta tai siis tuollainen "kaljakumpu" oli aiemmin vain miehillä ja silloinkin harvalla verrattuna nykyiseen. Nykyään sellainen löytyy todella monelta ja etenkin naisilta toisin kuin aiemmin.
Lisäksi miehillä on yleistyneet ihan selvästi erottuvat tissit eli jokin hormoneissa on nykyihmisillä huolella sekaisin. Ja samasta kai johtuu miesten persevyys ja leveälanteisuus, kun taas naisilta tuntuu lantiosta kadonneet kaarteet ihan kokonaan..
Monilla naisilla on myös tosi "skrode" yläkroppa ja tuo ei siis tosiaan ole mitään salitreenin ansiota vaan ihan rakenteellista plus ylimääräistä rasvaa kertyy yläselkään, käsivarsiin sekä leuan alle. Rinnat sen sijaan ei välttämättä naisilla kasva vaikka kiloja kertyykin, mutta kuten sanottua, mies saakin lihoessaan itselleen kunnolla erottuvat tissit.
Outoa ja aika pelottavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 18v nainen ja BMI on 38, vatsaa löytyy ja silti olen päättänyt, etten häpeä vartaloani. On harmi, että olen päästänyt itseni tähän kuntoon, mutta en ikinä aio hävetä kehoani. En myöskään aio pukeutua säkkivaatteisiin, aivan sama mulle mitä sinä ap tai te setämiehet ajattelette kehostani.
Ei sinun kuullukaan hävetä, mutta onhan se nyt selvää, että kaikki joilla on silmät päässä ja jotka vetävät johtopäätöksiä ajattelevat, että olet todella lihava. Mutta se on vain makuasia, pitääkö sitä kauniina vai ei.
Se mikä on harmillista on se, että silloin kun sinun pitäisi pystyä tekemään ja liikkumaan mitä parhaiten, lihavana vaikkakin nuorena olet jo oman kehosi vanki ja se vain pahenee.
Liikkuvuus on äärettömän tärkeä asia ja moni ei ymmärrä sitä.
Kun ei saa omia kenkiään sidottua, portaita kuljettua ilman kipua tai ei mahdu kaikkialle istumaan tai jaksa kävellä muutama sataa metriä enempää. Ihan vaan muutama esimerkki.
Lihavuus ei ole ulkonäkökysymys vaan minusta lähinnä vapauskysymys ja kun painoa ja rasvaa on liikaa, se kahlitsee ja vangitsee lopulta.
Et ole päästänyt itseäsi mihinkään, vaan olet valintojesi tulos.
Jos katsoo nuoria naisia ja miksei miehiäkin tapahtumissa niin sidukka tai oluttölkki on usein kädessä. Kyllä alkoholi lihottaa jatkuvasti käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pömppömaha tupataan näkemään normaalimpana kuin naisten, joten miesten ylipaino ei pomppaa silmille samalla tavalla ja siksi tuntuu kuin ylipainoisia naisia olisi enemmän.
Totta tai siis tuollainen "kaljakumpu" oli aiemmin vain miehillä ja silloinkin harvalla verrattuna nykyiseen. Nykyään sellainen löytyy todella monelta ja etenkin naisilta toisin kuin aiemmin.
Lisäksi miehillä on yleistyneet ihan selvästi erottuvat tissit eli jokin hormoneissa on nykyihmisillä huolella sekaisin. Ja samasta kai johtuu miesten persevyys ja leveälanteisuus, kun taas naisilta tuntuu lantiosta kadonneet kaarteet ihan kokonaan..
Monilla naisilla on myös tosi "skrode" yläkroppa ja tuo ei siis tosiaan ole mitään salitreenin ansiota vaan ihan rakenteellista plus ylimääräistä rasvaa kertyy yläselkään, käsivarsiin sekä leuan alle. Rinnat sen sijaan ei välttämättä naisilla kasva vaikka kiloja kertyykin, mutta kuten sanottua, mies saakin lihoessaan itselleen kunnolla erottuvat tissit.
Tämä on ihan totta. Siis olen itse nuori ja lihava nainen (yritän parhaillaan korjata asiaa) ja mullakin pistänyt silmään toi, että nykyään lihavilla miehillä tuntuu olevan isommat tissit kuin lihavilla naisilla. Näen jatkuvasti mun kokosia naisia, joilla ei mitään oo kertynyt tisseihin, mutta vatsa on yhtä iso kuin kolmosia odottavalla. Mulle on ihan lääkärikin maininnut, että mulla on paljon ylipainoa, mutta mulle se on kertynyt harvinaisen terveellisellä tavalla, eli vatsaan kaikista vahiten. Eikä myöskään ole tullut vielä rasvamaksaa tai muitakaan lihavuuden liitännäisvaivoja/sairauksia. Mutta siitä huolimatta olen kyllä nyt korjannut elintapani, ennenkuin niitä vaivoja alkaa tulemaan.
Tosiaan aika karmivaa, mitä ihmiskunnalle on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Jos olette yhtään seuranneet aikaanne, niin olette tietoisia, että nuorten mielenterveyden ongelmat on lisääntyneet räjähdyksenomaisesti. Monella tämä tarkoittaa lääkkeiden syöntiä, ja masennus- ja ahdistuslääkkeinä käytettävät valmisteet ovat johtaneet lihavuuden lisääntymiseen nuorilla
Mutta kumpi on muna ja kumpi kana? Räjähtikö mielenterveysongelmat sen myötä, että nuoret alkoi olla lihavampia ja vähemmän liikkuvia kuin aiemmin jonka jälkeen alettiin syödä mielialalääkkeitä jotka lisää ruokahalua ja näin vain lisää lihavuutta?
Tosi harva alakouluikäinenkään liikkuu viikkotasolla suositusten mukaan. Saati sitten enemmän mitä tuo suositeltu minimi. Sen sijaan nykyään tuijotetaan nettiä/ruutuja enemmän kuin kukaan ikinä suosittelee ja sometodellisuus ym se vasta myrkkyä mielenterveydelle onkin.
Miehien ns miestissit ja jäätävä rasvan kertyminen kielii naishormonista elimistöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon olen myös havainnut miten joillakin miehillä on iso hyllyvä pylly ja reidet kuten naisilla ja levenevä lantio. Ei ennen tuollaisia ollut ollenkaan. Mistä mahtaa johtua. Todella pelottavaa......
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vatsaa kilpirauhasen vajaatoiminnasta johtuvan painon nousun takia. En koe että se on mitenkään muiden ongelma, sairaus on minulla synnynnäinen ja vaikka aina olen syönyt terveellisesti ja olen aktiivinen, minulla on vatsamakkara.
parikymppinen nainen
Hei, on muillakin kilpparivajaatoiminta häiriöitä. Ei kilot siitä johdu jos lääkitys ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä fläsiä näkyy vanhemmissakin..
Tekeekö se nuoremman läskiyden jotenkin paremmaksi tai terveellisemmäksi, kun lällättelee että kyllä muutkin on ja nönnönnöö?!
Mistä saatanasta meille edes on kehittynyt tällainen sukupolvi joka ei osaa keskustella yhtään mistään ilman tuota lapsellista "ite oot/mutsis on"- asennetta?
Ihan kuin se oma elämä/fiilis muuttuisi sillä paremmaksi, että ilkkuu jonkun toisen omaavan ihan saman piirteen jota itse itsessään vihaa?
No sähän täällä näytätkin osaavan hienosti sen keskustelutaidon!
Vierailija kirjoitti:
Jos katsoo nuoria naisia ja miksei miehiäkin tapahtumissa niin sidukka tai oluttölkki on usein kädessä. Kyllä alkoholi lihottaa jatkuvasti käytettyä.
Ja jo ihan kouluikäisillä lapsilla on kourassa litran mehutölkki josta ryystetään suoraan kun syödään jotain pasteijoita ja/tai berliininmunkkeja. Lisänä on vielä usein joko sipsi- tai karkkipussi.
En tiedä eikö nämä syö kouluruokaa vai onko tuo ihan vaan normi "huikopala" aterioiden välissä. Vai eikö kotona ole päivällistä (tai aamupalaakaan) tarjolla kun näitä ostoksiaan ovat tekemässä niin ennen koulun alkua kuin koulun loppuessakin.
Päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä fläsiä näkyy vanhemmissakin..
Tekeekö se nuoremman läskiyden jotenkin paremmaksi tai terveellisemmäksi, kun lällättelee että kyllä muutkin on ja nönnönnöö?!
Mistä saatanasta meille edes on kehittynyt tällainen sukupolvi joka ei osaa keskustella yhtään mistään ilman tuota lapsellista "ite oot/mutsis on"- asennetta?
Ihan kuin se oma elämä/fiilis muuttuisi sillä paremmaksi, että ilkkuu jonkun toisen omaavan ihan saman piirteen jota itse itsessään vihaa?
No sähän täällä näytätkin osaavan hienosti sen keskustelutaidon!
Sinä päätit vielä erikseen todistaa tuon lainaamasi viestin todeksi. Oi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo väite edes pidä paikkaansa, miehistä on suurempi osa lihavia kaikissa muissa ikäryhmissä paitsi 18-29v ja yli 70v. Ja tuossa nuorten aikuisten ikäluokassa eroa sukupuolten välillä on pari prosenttiyksikköä. Että semmoisia lihaksikkaita uroksia...
edellinen viesti oli sarkasmia jos et ymmärtänyt 😝
Läskit äijät vatsakkaat, mikä teitä riivaa?
Jep, Suomihan on varsin keskikastia lihavuuden suhteen. Ei suominaiset ole sen plösömpiä kuin muun maalaiset, vaikka palstajankkaajat yrittääkin kovasti niin väittää.