Vatsakkaat (nuoret)naiset
Ennen tuollaisia vatsoja näkyi vain keski-ikäisillä ja vanhemmilla miehillä. Nyt tuo näky on jo aika normi lenkilläkin.
Kommentit (603)
Kaupat on täynnä epäterveitä herkkuja niin eiköhän niillä jo saa vatsaa aikaseksi ellei kova kulutus kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti jättikokoiset XXXL-pakarat naisilla ovat nuorten miesten suosikkeja nykyään. Siinähän ylipainosta on pelkästään apua. Tarvitaan vatsaa pitämään ihannenaisen painopiste jalkojen päällä, muuten kaatuisi taaksepäin.
Eri asia onko pakarat treenattu vai syöty isoiksi.
Ylipaino on helposti hoidettu, kun saadaan digitaalinen raha käyttöön. Digitaalinen raha voidaan ohjelmoida ettei ylipainoiset pysty ostamaan makeisia eikä mitään lihottavia tuotteita. Koska jokaista pystytään verottamaan suoraan tililtä, niin ylipainoisille voidaan määrätä terveys veroja.
Ylipaino on normaalisoitu. Nykyään kuulemma normaalikokoinen nainen painaa 70-80kg. Itse olen 183cm mies ja painan 75kg.
M36
Vierailija kirjoitti:
Kaupat on täynnä epäterveitä herkkuja niin eiköhän niillä jo saa vatsaa aikaseksi ellei kova kulutus kokoajan.
Kuten sanottua; emme voi siirtyä takaisin 50-luvulle. Sen sijaan minua pelottaa ihmisten holtittomuus, omien rajojen tunnistamattomuus ja loputon ahneus. Sekä tietenkin itsetuhoinen välinpitämättömyys, joka verhotaan oikeutukseksi; minulle on lupa olla sairaalloisen lihava, siitä ei saa sanoa, siihen ei saa puuttua.
Sairas, sairas maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut monta vuotta maalla ja nyt kun muutin pääkaupunkiseudulle, niin yllätyin niistä yläosista, joita nykyään nuoret naiset käyttävät, ovat tuskin enempää kuin rintaliivit. Sitten löllykkämaha näkyy siinä yläosan ja housujen välissä. Eivätkö nuo ikinä katso peiliin?
Katsoo, mutta nykyään on loputon, pohjaton tarve esitellä itseään. Aivan sama minkä näköinen tai kokoinen, mutta puolualasti on saatava olla koska huomio. Minua kuvottaa tämä libidovetoisuus ja narsistinen itsensäesittely niin paljon, että olen vakavasti harkinnut _säkkiä_! Ja ihan vastavetona näille alastomana seikkailujoille.
Ihan varmasti joo, tuskin ketään kiinnostaa miltä näytät. Saat korkeintaan paikalliselta haram poliisilta turpaasi kun olet lähtenyt ilman miestäsi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Minusta kaikenikäisten ylipaino on monen asian summa. Mielestäni auttaisi, jos syötäisiin tavallista kotiruokaa ja vähemmän herkkuja.
Suomalainen "tavallinen kotiruoka" ei ole terveellistä nähnytkään. Se on hiilaria ja suolaista lihaa. Ei juuri kasviksia, ei makua. Esim makaronilaatikko, perunat lihakastikkeella, jne jne eivät todellakaan ole terveydestään huolehtivan ruokaa, eikä niillä saa edes minimimäärää kasviksia per päivä.
Itsekurin puute. Herkut voi jättää kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Annoskoot on nyky naisilla valtavat saman kokoisia kuin miehillä...
Menepä kuule katsomaan vaikka Raxiin kun teini-ikäiset, ylipaisuneet nuoret mättävät - sukupuoleen katsomatta. Ollaan likaisia, ei edes toppatakkia riisuta, vaan mässyä mätetään muodottamaan taikinavartaloon. En edes ymmärrä miten heidän vatsansa vetää sellaisia määriä. Sen jälkeen vyörytään kadulle haisemaan. Siinä on meidän tulevaisuutemme.
Hyvä Isä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 18v nainen ja BMI on 38, vatsaa löytyy ja silti olen päättänyt, etten häpeä vartaloani. On harmi, että olen päästänyt itseni tähän kuntoon, mutta en ikinä aio hävetä kehoani. En myöskään aio pukeutua säkkivaatteisiin, aivan sama mulle mitä sinä ap tai te setämiehet ajattelette kehostani.
No no, kylläpä sitä ollaan voimaannuttu ja uhotaan. Mulla on kaksi tytärtä 18v ja 20 v eikä lainkaan noita ongelmia, kauniit vartalot ja muutenkin sopusuhtaisia (vaikka liikuntaa eivät juurikaan harrasta) mutta eivät myöskään mätä sisäänsä huonoa ravintoa, mäkkärin mössöjä ym. Täytyy myöntää, että olisi noloa, jos omat tyttäret olisivat kaksi pikku possua, joista näkee että ei paljoa kiinnosta pitää huolta itsestään. Se olisi todella noloa myös isälle, olisin epäonnistunut kasvattajana ja isänä, jonka kuuluu pitää huolta jälkikasvustaan, eikä antaa ihmisen mennä pilalle jo nuorella iällä.
Trumppiko se siellä kirjoittelee? Tästä puuttui enää, että p*nisit, jos eivät olisi omaa jälkikasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoskoot on nyky naisilla valtavat saman kokoisia kuin miehillä...
Menepä kuule katsomaan vaikka Raxiin kun teini-ikäiset, ylipaisuneet nuoret mättävät - sukupuoleen katsomatta. Ollaan likaisia, ei edes toppatakkia riisuta, vaan mässyä mätetään muodottamaan taikinavartaloon. En edes ymmärrä miten heidän vatsansa vetää sellaisia määriä. Sen jälkeen vyörytään kadulle haisemaan. Siinä on meidän tulevaisuutemme.
Ok, mutta haisemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 18v nainen ja BMI on 38, vatsaa löytyy ja silti olen päättänyt, etten häpeä vartaloani. On harmi, että olen päästänyt itseni tähän kuntoon, mutta en ikinä aio hävetä kehoani. En myöskään aio pukeutua säkkivaatteisiin, aivan sama mulle mitä sinä ap tai te setämiehet ajattelette kehostani.
Terveys?
Terveyteni tuskin sinua kiinnostaa. Vihaat lihavia, koska et itse ole tyytyväinen itseesi. Purkaat pahoinvointisi itseäsi heikompiin ihmisiin.
Tuollainen BMI on vaan oikeasti terveysriski.
Itsekin pidän pehmeistä naisista, mutta vakava ylipaino harvaa viehättää ja ennustaa raihnaisuutta ja ennenaikaista kuolemaa.
T:mies
Oon paremmassa kunnossa kuin moni parikymppinen ja oon sentään jo 48v! Tuntuu aivan käsittämättömältä...
Käyn salilla ja joogassa. Syön normaalisti, enkä edes ole mikään himotreenaaja. Noin 3-4 krt vkossa. Kroppa on tikissä.
Minä tuon tähän yhden villin näkökulman. Eroperheet (elän sellaisessa itsekin, joten en tässä lyttää muita). Lapsia kuskataan autolla kodista toiseen. Ruoalla lohdutetaan ja yhteinen aika on hyvä syy herkutella.
Ennen lapsilla oli tapana pyöriä kavereiden kanssa ulkona leikkimässä. Nämä tavat katkeaa niihin eri kotien välillä suhaamiseen. Elämästä tulee passiivisempaa ja aikuisohjatumpaa.
Eroperheiden lapsilla voi olla valtava henkinen taakka kannettavanaan. Oma paha mieli ja ehkä vielä vanhempien myrskyävät tunteet. Eipä niitä tunteita moni kysele. Elämää vaan eletään. Mäkkärin luukulta tai karkkihyllyltä saa nopesti hyvän mielen.
Vierailija kirjoitti:
Oon paremmassa kunnossa kuin moni parikymppinen ja oon sentään jo 48v! Tuntuu aivan käsittämättömältä...
Käyn salilla ja joogassa. Syön normaalisti, enkä edes ole mikään himotreenaaja. Noin 3-4 krt vkossa. Kroppa on tikissä.
Mistä alapeukut?? Ai siitä, ettei päästä itseään lihomaan? Kyllä noi röllömahat nuorilla jo pistää silmään, mites sitten 10v päästä..
Yliopistossa saa opiskelijakortilla parilla eurolla loistavan lounaan johon sisältyy kaikki. Aamuisin leipä/rahka/kahvi. Illalla vaikka puuro. Tällä tulee aikuinen nainen vallan hyvin toimeen, eikä liho muodottomaksi. Pahimpia ovat tosiaan nuo Rax-lapset ja ne teinit, jotka välttävät kouluruokailun ja paisuttavat itsensä paistopisteen rasvaisilla tuotteilla sekä energiajuomilla. Jos nyt joka kolmas suomalainen sairastuu elämänsä aikana syöpään, haluan minä nähdä mitä sen on 15 vuoden päästä kun nuo pystyyn nostetut hk-siniset alkavat vanheta.
On tosi erikoista, miten iso muutos on tapahtunut tässä + 15-vuoden aikana, kun olin itse teini.
Mun housukoko oli silloin joku 36, nyt 38. Ja kun kävelee pitkin kaupunkia, niin suurin osa teineistä ja monet oman ikäisetkin on suorastaan pläskejä itseeni verrattuna. Elän ihan normaalia perus-aktiivista elämää...
Mitä nuo tekee / syö? Tosi surullista, kun eivät terveydestään näytä välittävän..
N33
Vierailija kirjoitti:
Elintasovatsa.
Sepä se. Meillä ja kehitysmaissa. Toiset kuolevat nälkään, me elintasosairauksiin ja ylensyöntiin.
Skuuttisupolvi käyttää rollaattoreita +40, jos suunta ei muutu.