Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi, kokemuksia palvelusta

Myyjä
13.04.2020 |

Olen myynyt torissa painokuva sarjoja, jokaisessa on sama teksti, mutta otsikossa juokseva sarjanumerointi ja jokaisessa kyseisen painokuvan kuva. Ovat kaikki erilaisia.

Tänään minut on asetettu banniin 14 päiväksi koska olen julkaissut saman ilmoituksen monta kertaa. Ilmeisesti työntekijä ei siellä ymmärtänyt numerointia, esim, kuva 1, kuva 2, kuva 3, jne. Eikä huomioinut eri kuviakaan.

Kerroin heille, että ovat eri tuotteita ja kuvia, mutta banni näyttää pysyvän? Onko tyo tori.fi joku ihan pyöräkellarifirma, jota pyöritetään yhden henkilön voimin, ja tämä henkilö nyt vetänyt herneen nenuunsa. Vai ihan oikea varteenotettava yritys?

Tietääkö kukaan? Onko teille sattunut jotain outoa tuon firman "tarkastajien" toimesta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Toria koska siellä joutuu käsittääkseni päivystämään puhelinta koko ajan. Huuto.Net sopii minulle paremmin ja sitä kautta olen sekä ostanut että myynyt tavaraa sujuvasti. Suosittelen!

Vierailija
2/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan niitä kaikenlaisia ongelmia aikoinaan joten kun myyntikin hiipui 90%, lopetin ja siirryin huuto.nettiin jossa kuitenkin myyjän luotettavuus/rehellisyys selviää palautteista. Suosittelen samaa sinulle. Ilmoitusten pitää olla Torissa hyvin selkeitä ja samaa kuvaa ei kannata käyttää jokaisessa ilmoituksessa. Kannatta noudattaa sääntöjä jos siellä haluaa myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jokaisessa ilmoituksessa on eri kuva. Kuva juuri sitä ilmoitusta koskevasta painokuvasta ja ne ovat kaikki erilaisia. Ihmettelin vain miten joku voi mieltää samaksi tuotteeksi kuvista ja numeroinnista huolimatta.

Onko huuto.net voimissaan, siirryin itse toriin kun tuntui että siellä on melko hiljaista.

Vierailija
4/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jokaisessa ilmoituksessa on eri kuva. Kuva juuri sitä ilmoitusta koskevasta painokuvasta ja ne ovat kaikki erilaisia. Ihmettelin vain miten joku voi mieltää samaksi tuotteeksi kuvista ja numeroinnista huolimatta.

Onko huuto.net voimissaan, siirryin itse toriin kun tuntui että siellä on melko hiljaista.

Riippuu tietysti mitä myyt. Minun mielestäni Huuto.Net toimii oikein hyvin. Ja pidän sitä myös Toria luotettavampana kaupankäyntipaikkana. Omalla kohdallani sekä ostot että myynnit ovat toimineet loistavasti.

Vierailija
5/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, taidan minäkin palata huuto.nettiin, tori on jotenkin outo. ap

Tietääkö kukaan minkä kokoinen firma se on? Pyörittääkö joku sitä autotallista?

Vierailija
6/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaistahan sielläkin nyt on, ainakin minulla koko alkuvuosi ollut tosi hiljaista, mutta ei kuollutta. Torissa en ole saanut mitään myytyä en edes lahjoitettua ilmaiseksi moneen vuoteen. Facebookissa kauppa kävi syksyllä parhaiten ja nopeaa. Nyt ei sielläkään kukaan osta mitään. Jospa taas vilkastuu kun epidemia ohi. Olitko ylläpitoon yhteydessä kun ilmoituksesi poistettiin? Minulla kyllä auttoi aina kun otin yhteyttä ja selvitin asian, mikä nyt kulloinkin oli epäselvää tai koin tulleeni väärin kohdelluksi. Mutta tuskastuin niihin jatkuviin selittelyihin että sai ilmoitukset julkaistuksi. Huuto.netissä ne kun voi ihan itse tehdä, muokata ja poistaa, ei tarvitse odotella minkään moden puuhailuja. 

Vierailija
7/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, taidan minäkin palata huuto.nettiin, tori on jotenkin outo. ap

Tietääkö kukaan minkä kokoinen firma se on? Pyörittääkö joku sitä autotallista?

Sivuillaan kehuvat että 60 työntekijää ja Helsingin keskustasta pyörittävät firmaa. Vuosia sitten ovat kyselleet miten palvelua vois parantaa mutta eipä tuo juuri ole muuttunut, paitsi mitä nyt tuli se viestittelymahdollisuus heidän kauttaan. Sekään ei toimi jos pitää lisäkuvia laittaa ostajalle, ilmoitukseen jos kuvat lisää/ laittaa pitää odottaa tuntikausia ennen kuin julkaistaan joten nopeampaa on pyytää sposti johon kuvat lähettää. 

Vierailija
8/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ilmoituksen, mutta jänkkäävät, että sama ilmoitus toistuu, koska niissä on sama teksi huolimatta otsikon numeroista ja eri kuvista, nyt ovat omatoimisesti poistaneet osan aiemmin julkaistuista ilmoituksistani. Ilmeisesti kostoksi, kun kyselin mikä ilmoituksissani on vialla.

Siksi ihmettelinkin firmaa, että onko yhden ihmisen firma, jonkun joka vaikka myy itse kilpaileva tuotteita ja haluaa poistaa minut jollain verukkeella myynnistä.

Vierailija
9/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi:n moderointi taitaa perustua automaattimoderointiin, ja siinä siis syy siihen, että sama ilmoitus aina poistuu.

Vierailija
10/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut toriin tyytyväinen. Olen ostanut itse sekä olen myynyt. Tällä hetkellä ei ole ilmoituksia niin en tiedä miten menee kaupaksi.

Vierailija
11/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ilmoituksen, mutta jänkkäävät, että sama ilmoitus toistuu, koska niissä on sama teksi huolimatta otsikon numeroista ja eri kuvista, nyt ovat omatoimisesti poistaneet osan aiemmin julkaistuista ilmoituksistani. Ilmeisesti kostoksi, kun kyselin mikä ilmoituksissani on vialla.

Siksi ihmettelinkin firmaa, että onko yhden ihmisen firma, jonkun joka vaikka myy itse kilpaileva tuotteita ja haluaa poistaa minut jollain verukkeella myynnistä.

Pyydä heitä lukemaan ajatuksen kanssa jokainen ilmoitus ja otsikot erityisesti, selitä samoin kuin selität tässä aloituksessasi.

Vierailija
12/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jo hyväksyttyjä ilmoituksia on alettu poistaa. Sellaisia jotka oli eilen ja tänä aamuna ihan fine, on nyt poistettu. Ei ole automaatti poistoja nämä, eri numeroilla ja eri kuvilla olevia ilmoituksia on alettu nyt poistaa.

Eli myyn painokuvia joissa esim otsikko painokuva 1, ja kuvassa valokuva painokuvasta jossa ruusu, eli tämän ruusupainokuvan myyn. Seuraava otsikko painokuva 2, kuvassa painokuva jossa valkovuokko. Kolmannessa otsikkona painokuva 3 ja kuvassa painokuva jossa voikukka. Eli näin helposti sekoittuvat ilmoitukset.

Nyt poistetaan jo aiemmin hyväksyttyjä kuvia?

Pääsiäistyöntelijä vetänyt herneen nenäänsä.

Tämän takia toimintaansa ihmettelen? Mahtavatko lukea vauva-palstaa?

Vierailija
13/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin perusteita ja selvitysta bannista, ja selitin asia heille, muttei taida mennä siellä perille.

Asiakaspalvelu ei ole vastannut minulle muuta, kuin banni tiedon ja heidän näkemyksensä asiasta, liittivät minun yhteydenottoni varmaankin suoraan roskapostiin.

ap.

Vierailija
14/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlesta löydät ap firman taloustiedot muutamassa hassussa sekunnissa. Noin 60 työntekijää.

Itse olen myynyt tuolla paljon eikä itse firmasta huonoa sanottavaa. Ostajia sitten laidasta laitaan, ikävimpiä ne jotka varaa mutta sitten ei kuulu enää yhtään mitään. Ärsyttää päivystää kotona ihan turhan päiten.

Itselläni ei ole hirveästi mitään myytävää tällä hetkellä, joten en osaa sanoa miten käy kaupaksi. Välillä olen laittanut kännyköitä, lasten leluja ym ja ne menee kyllä kuin kuumille kiville kun hinta on oikea.

Vierailija
15/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ollut aiemmin ongelmia, kaikki on mennyt hienosti. Mutta nyt on ongelmia ja näköjään isoja?

Ainut asia joka tulee mieleen on että joku työntekijä on alkanut myydä saman tyyppisiä painokuvia ja poistaa omia kilpailijoitaan palvelusta. Ihme touhua.

Vierailija
16/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kuvia huuto.nettiin, kurkatkaa miten samanlaisia ilmoituksia ovat keskenään, valitanko turhaan. Kuvat löytyvät muu antiikki 100v. Otsikon alta.

ap

Vierailija
17/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on mennyt ihan pilalle. Oli ennen niin helppo käyttöinen ja nopeampi. Nyt vaaditaan kaikki rekisteröitymiset ym. Ennen sai ilman noita laittaa. Olisipa sellainen palvelu kuin tori ennen oli.

Vierailija
18/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin siirryin torille n. 5 vuotta sitten, mutta viime aikoina olen ollut vaihtamassa takaisin. Jotenkin tuntuu, että tori on huijareiden pesäpaikka.

Vierailija
19/28 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin ongelma palvelun lisäksi on palautemahdollisuuden puute.

Vierailija
20/28 |
03.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut bannia tännekin. Aikaa on haaskattu ja tilaisuuksia menetetty. Aivan sikoja koko torin pyörittäjäporukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme