Introverttinä olen vahingoniloinen, kun ekstroverttibailaajat jäävät festareita sun muita yleisötapahtumia vaille tänä vuonna
Todella kovalla mielenkiinnolla olen seurannut ekstrovertti-kavereideni päiden hajoamisia jo nyt. Toki heillä on ollut onat illanistujaisensa, mutta on tuntunut hyvältä päästä paheksumaan heitä, kun he ovat minuakin niille kutsuneet. Kerrankin minun eristyselämäni on normaali ja he joutuvat kokemaan itsensä välillä huonoksi ihmiseksi. Jatkuisipa tämä koronaelämä ainiaan.
Kommentit (100)
Niille, jotka nyt tämän avauksen perusteella pitävät minua täytenä mulkerona: Olen luultavasti herrasmiesmäisempi ja kiltimpi kuin kukaan näistä ekstrovertti-kavereistani. Olen yrittänyt aina tehdä parhaani ollakseni oikeanlainen ihminen ekstroverttimaailmassa ja hyvä käytökseni on tuonut minulle todella laajan ystäväpiirin. Viime vuosina olen kuitenkin ymmärtänyt omasta itsestäni paljon asioita, enkä enää voi kunnioittaa maailmaa, jossa me massalampaiden ulkopuoliset olisimme jotenkin epänormaaleja, mutta ekstroverteille tuntuu olevan täysi mahdottomuus pitää minunlaisiani normaaleina. Minä ymmärrän heitä, mutta he eivät ikinä tule kykenemään ymmärtämään "meitä". Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin introvertti ja minulle tämä aika on melko vaivatonta, mutta en kyllä tunne minkäänlaista vahingoniloa siitä. Aloittajalla on erikoinen suhde ystäviinsä?
Sama homma. Lähinnä harmittaa kavereiden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Niille, jotka nyt tämän avauksen perusteella pitävät minua täytenä mulkerona: Olen luultavasti herrasmiesmäisempi ja kiltimpi kuin kukaan näistä ekstrovertti-kavereistani. Olen yrittänyt aina tehdä parhaani ollakseni oikeanlainen ihminen ekstroverttimaailmassa ja hyvä käytökseni on tuonut minulle todella laajan ystäväpiirin. Viime vuosina olen kuitenkin ymmärtänyt omasta itsestäni paljon asioita, enkä enää voi kunnioittaa maailmaa, jossa me massalampaiden ulkopuoliset olisimme jotenkin epänormaaleja, mutta ekstroverteille tuntuu olevan täysi mahdottomuus pitää minunlaisiani normaaleina. Minä ymmärrän heitä, mutta he eivät ikinä tule kykenemään ymmärtämään "meitä". Ap
Tämä ei auttanut sitten yhtään antamaan sinusta parempaa kuvaa. Nyt vaikutat kusipäisen ja katkeran lisäksi siltä että valheellisesti kuvittelet olevasi jotenkin ymmärtäväinen vaikka todellisuudessa ajatusmaailmasi on todella suppea potero.
Kyllä! Ymmärrän täysin mitä ap tarkoittaa. Suurin osa tässä ketjussa näyttää olevan ekstrovertteja/ambivertteja mutta olemalla "ääri"introvertti tässä yhreiskunnassa on aika raskasta ollut. Ihmisten käsitys ns. normaalista elämästä on todella kapea.
Monella muullakin yhteiskunan sektorilla asiat ovat kääntyneet päälaelleen ja jokainen saa nyt maistaa vähän "omaa lääkettään";)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei auttanut sitten yhtään antamaan sinusta parempaa kuvaa. Nyt vaikutat kusipäisen ja katkeran lisäksi siltä että valheellisesti kuvittelet olevasi jotenkin ymmärtäväinen vaikka todellisuudessa ajatusmaailmasi on todella suppea potero.
Kuten jo sanoin: "..he eivät ikinä tule kykenemään ymmärtämään..". Olet erittäin hakoteillä suhteeni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap Älä usko tätä viestiä. Siitä puolestaan kuulee, että kirjoittajalla ei ole aavistustakaan siitä mitä tarkoitit. Jälleen ekstrovertin tyhjää kolinaa.
Kai se nyt jokaisessa terveessä mielessä aiheuttaa jonkin asteista katkeroitumista jos päiväkodista työelämään asti saa kuulla olevansa 'vääränlainen', mutta tämän ymmärtävär vain asian kokeneet henkilöt.
Introverttina en ole koskaan muille mistään vahingoniloinen.🙄
Järjetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Kai se nyt jokaisessa terveessä mielessä aiheuttaa jonkin asteista katkeroitumista jos päiväkodista työelämään asti saa kuulla olevansa 'vääränlainen', mutta tämän ymmärtävär vain asian kokeneet henkilöt.
Todella hyvin kiteytetty. Ap
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä.
Jos ajattelet asiaa syvällisemmin eri näkökulmista, niin vahingonilo ei ole aina järjetöntä, jos koskaan. Ap
Terve mieli ei noin katkeroidu. Ei liity introverttiyteen millään tavalla. En minä ole saanut kuulla olevani vääränlainen, kaikki ovat erilaisia!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjetöntä.
Jos ajattelet asiaa syvällisemmin eri näkökulmista, niin vahingonilo ei ole aina järjetöntä, jos koskaan. Ap
Kyllä on, ihan sairasta. Syö sitruuna.
Vierailija kirjoitti:
Introverttina kärsin tästä tilanteesta ihan älyttömästi. Enkä naura kellekään, samassa veneessähän tässä ollaan.
Aloittajalla on ikävä luonne.
Itse introverttinä nautin kaikesta extraikävyydestä, jota korona aiheuttaa extroverteille pöhisijöille ja narsistisille verkostoitujille verrattuna minun elämään.
M/39
Olen introvertti enkä festareilla juuri koskaan käy, mutta ne mielestäni kuuluvat olennaisesti kesään.
Trollit trollaa introverttiydestä ihan puuta heinää.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin :) Naurattaa kun ihmiset ahdistuvat suunnattomasti jos eivät pääse baariin tai ravintolaan muutamaan viikkoon. Siis mitä ihmettä! Eihän nuo ole mitään elämänehtoja.
Oudolla tavalla olen just nyt tosi tyytyväinen ja tasapainoinen kun olen tajunnut että osaan olla sekä laumassa että yksin, eikä pää hajoa kummassakaan. Hassu katsella kun niin monilta ei onnistu kuin toinen noista.
No ei sinullakaan ihan kaikki muumit ole laaksossa, jos muiden ihmisten ahdistus ja henkinen pahoinvointi naurattaa. Väittäisin melkein, että sinulla ne vakavammat pääkoppaongelmat on, ehkä ei kannattaisi ilkkua muille.
Perverttinä minua häiritsee kun en pääse tissitussubaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vedä ittes narunjatkoksi.
Sinäkö laitoit ne kaksi aiempaakin ap:n kuolemaa toivovaa kommenttia? Mikä sinulla on hätänä? Me introvertit voimme auttaa sinua ongelmissasi paremmin kuin ekstrot.
Introverttiytäkin on montaa eri astetta... Oot ehkä lähempänä ambiverttia?