Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Introverttinä olen vahingoniloinen, kun ekstroverttibailaajat jäävät festareita sun muita yleisötapahtumia vaille tänä vuonna

Vierailija
12.04.2020 |

Todella kovalla mielenkiinnolla olen seurannut ekstrovertti-kavereideni päiden hajoamisia jo nyt. Toki heillä on ollut onat illanistujaisensa, mutta on tuntunut hyvältä päästä paheksumaan heitä, kun he ovat minuakin niille kutsuneet. Kerrankin minun eristyselämäni on normaali ja he joutuvat kokemaan itsensä välillä huonoksi ihmiseksi. Jatkuisipa tämä koronaelämä ainiaan.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Tunnen tyytyväisyyttä siitä että ne jotka kaipaavat joka illalle sosiaalista toimintaa ja paheksuvat kotihiiriä saavat maistaa omaa lääkettään.

Siis herran jestas jos teitä väkisin raahataan kerta toisensa jälkeen vasten tahtoanne jonnekin rientoihin niin se on vapauden riisto ja teet rikosilmoituksen!

Vai miten tämä ektroverttien eristäminen on "omaa lääkettä"?

Vierailija
22/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat epämiellyttävältä ihmiseltä. Ehkä et olekaan erakko omasta halustasi, ihmiset vain karttavat seuraasi viimeiseen asti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh hyh. Taas.

Vierailija
24/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti muttei kukaan ole pitänyt minua kummallisena tai outona tai missään kohtaa kyseenalaistanut elämääni. En saa kiksejä vahingoniloisuudesta. Keskityn elämään omaa elämääni.

Vierailija
25/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi introvertti viedä ekstrovertti aloittajan muijan :)

Vierailija
26/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei introvertit ole yhtään sen parempia/huonompia ihmisinä kuin ekstrovertitkään.

Ei varmasti olekaan, mutta koska maailma pyörii ekstroverttien ehdoilla, niin etenkin me erakkoluonteisemmat (olisi pitänyt olla avauksessa tarkempi) introvertit olemme saaneet tuntea sen nahoissamme. Me olemme olleet omituisia ja vääränlaisia, jopa pelastettavia syrjäytyneitä. Meitä on kohdeltu kuin sairaita. Siksi olen vahingoniloinen. Ap

Täh? Ei mua ole kukaan koskaan mitenkään huonosti kohdellut. Ei mulla ole mitään introvertin hihamerkkiä, josta edes tietäisivät kohdella yhtään mitenkään. Tiedän esim kavereitten verteistä yhtä paljon kuin heidän horoskoopeistaankin eli en mitään.

Olet vain muuten raskas ihminen, mikä selviääkin jo aloituksesta.

Vierailija
27/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin; toiset paheksuvat ja halveksuvat erakkomaisen ihmisen elämää. Mutta nyt pilkka osuu omaan nilkkaan. Eikö siitä saisi tuntea tyytyväisyyttä kun paha saa palkkansa eli se halveksuja, ja erakko vaan jatkaa normaali arkeaan oli koronaa tai ei.

Vierailija
28/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti ja rakastan käydä festareilla. Ei introvertti ole yhtäkuin ihmisvihainen erakko.

Mutta joo, kyllähän me introvertit kieltämättä varmaan handlataan nykyinen tilanne paremmin, yleensä ekstrovertit on vahvoilla. E

Olet varmaan ambivertti.

Vierailija
29/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin introvertti ja jonnekin festareille minut saisi vain puolen kilon palasina. Mutta en silti ole vahingoniloinen siitä, ettei festareille haluavatkaan sinne pääse. Miksi olisin? Ei minun elämäni mitenkään siitä helpotu tai vaikeudu, pääsivät he sinne tai eivät.

Vierailija
30/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei introvertit ole yhtään sen parempia/huonompia ihmisinä kuin ekstrovertitkään.

Ei varmasti olekaan, mutta koska maailma pyörii ekstroverttien ehdoilla, niin etenkin me erakkoluonteisemmat (olisi pitänyt olla avauksessa tarkempi) introvertit olemme saaneet tuntea sen nahoissamme. Me olemme olleet omituisia ja vääränlaisia, jopa pelastettavia syrjäytyneitä. Meitä on kohdeltu kuin sairaita. Siksi olen vahingoniloinen. Ap

Täh? Ei mua ole kukaan koskaan mitenkään huonosti kohdellut. Ei mulla ole mitään introvertin hihamerkkiä, josta edes tietäisivät kohdella yhtään mitenkään. Tiedän esim kavereitten verteistä yhtä paljon kuin heidän horoskoopeistaankin eli en mitään.

Olet vain muuten raskas ihminen, mikä selviääkin jo aloituksesta.

Jos et tiedä kavereidesi verteistä, et ole introvertti.

Introvertit tutustuu kavereihinsa syvällisesti. Ekstrovertit ei välttämättä tiedä kavereistaan mitään syvempää.

Vierailija
31/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne vahingoniloa ja tilanne yleisesti ottaen on kamala, mutta onhan se henkilökohtaisesti kivaa vaihtelua välillä saada tuntea olevansa normaali, vaikka baarit ei kiinnosta. Extrovertit kokevat ehkä hetken, millaista on elää maailmassa, joka ei ole muokattu heidän tarpeisiinsa, vaan jossa heidän tapaansa elää saatetaan katsoa kieroon. Mutta onhan tämä vain keinotekoista. Ja kyllä minäkin kaipaan mahdollisuutta lähteä kiertelemään kirppiksiä ja toreja, istumaan kahvilassa lehteä lukien, leffoja, live-opiskelua. En ole mikään autisti, enkä epäsosiaalinen, mutta energisoidun kuitenkin yksinolosta. Se ei tarkoita ihmisten vihaamista. Ekstrovertille on rasittavaa selittää tätä.

Vierailija
32/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella mulkku ja ilkeä ihminen, ap.

Mielenterveyden hajoaminen on vakava asia. Siitä ei pidä tuntea vahingoniloa. Tuo on sairasta.

Vierailija
33/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin; toiset paheksuvat ja halveksuvat erakkomaisen ihmisen elämää. Mutta nyt pilkka osuu omaan nilkkaan. Eikö siitä saisi tuntea tyytyväisyyttä kun paha saa palkkansa eli se halveksuja, ja erakko vaan jatkaa normaali arkeaan oli koronaa tai ei.

Mahtaa elämäsi olla kurjaa jos näet erillaiset ihmiset pahoina. Ja tässähän itse halveksut niitä muita joten samaa pahaa olet sinäkin.

Vierailija
34/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että sinunkin elämääsi tuli sekunniksi sisältöä. Pianhan se otetaan sulta taas pois ja elämä jatkuu kuten ennenkin.

Mutta onpa sullakin sitten muisteltavaa vanhainkodissa, kun yhtenä kesänä pääsit oikein nauramaan kaverille.

Vierailija
35/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on jotku räpätäti akat kunnolla hikeentyny. Hyvää shokkihoitoo teillekkin tää aika

Vierailija
36/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja nautin myös siitä kuinka lampailta loppuu sisältö elämässä, kun pomo ei enää voi määrätä mitä he tekevät työ- ja vapaa-aikana.

Vierailija
37/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vahingonilo tuo sun elämään merkitystä ja sisältöä? No kiva et edes se. Tsemppiä vaan sinne katkeruuteen!

Vierailija
38/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Keski-Euroopassa ja tästä on ollut täälläkin juttua nettikeskusteluissa. "Aah, vihdoin ei tarvitse keksiä tekosyitä, miksei lähde mukaan bilettämään! Vihdoin olen normaali, kun pysyn kotosalla!"

Tämä on introverttien kulta-aikaa :)

Vierailija
39/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin :) Naurattaa kun ihmiset ahdistuvat suunnattomasti jos eivät pääse baariin tai ravintolaan muutamaan viikkoon. Siis mitä ihmettä! Eihän nuo ole mitään elämänehtoja.

Oudolla tavalla olen just nyt tosi tyytyväinen ja tasapainoinen kun olen tajunnut että osaan olla sekä laumassa että yksin, eikä pää hajoa kummassakaan. Hassu katsella kun niin monilta ei onnistu kuin toinen noista.

No sinä oletkin ihan täydellinen idiootti.

Vierailija
40/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin. Olet melko rajoittunut, noin henkisesti ja ymmärrykseltäsi. t. introvertti musa-hullu, joka kävi monet festarit 20-30-vuotiaana, joskus kavereiden kanssa ja joskus yksin.