Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttinä olen vahingoniloinen, kun ekstroverttibailaajat jäävät festareita sun muita yleisötapahtumia vaille tänä vuonna

Vierailija
12.04.2020 |

Todella kovalla mielenkiinnolla olen seurannut ekstrovertti-kavereideni päiden hajoamisia jo nyt. Toki heillä on ollut onat illanistujaisensa, mutta on tuntunut hyvältä päästä paheksumaan heitä, kun he ovat minuakin niille kutsuneet. Kerrankin minun eristyselämäni on normaali ja he joutuvat kokemaan itsensä välillä huonoksi ihmiseksi. Jatkuisipa tämä koronaelämä ainiaan.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, juuri näin.

Vierailija
2/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä käsitys sinulla introvertin ja ekstrovertin merkityksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttikö ei voi nauttia esimerkiksi festareista tai odottaa niitä? Kertaapa käsitteet.

Vierailija
4/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina kärsin tästä tilanteesta ihan älyttömästi. Enkä naura kellekään, samassa veneessähän tässä ollaan.

Aloittajalla on ikävä luonne.

Vierailija
5/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja rakastan käydä festareilla. Ei introvertti ole yhtäkuin ihmisvihainen erakko.

Mutta joo, kyllähän me introvertit kieltämättä varmaan handlataan nykyinen tilanne paremmin, yleensä ekstrovertit on vahvoilla. E

Vierailija
6/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin :) Naurattaa kun ihmiset ahdistuvat suunnattomasti jos eivät pääse baariin tai ravintolaan muutamaan viikkoon. Siis mitä ihmettä! Eihän nuo ole mitään elämänehtoja.

Oudolla tavalla olen just nyt tosi tyytyväinen ja tasapainoinen kun olen tajunnut että osaan olla sekä laumassa että yksin, eikä pää hajoa kummassakaan. Hassu katsella kun niin monilta ei onnistu kuin toinen noista.

Vierailija
7/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiys ei tee ihmisestä noin katkeraa, se on ihan vain sinun oma luonteenpiirteesi.

Vierailija
8/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans naurattaa, kun reissuvöyhöttäjät ei pääse ulkomaille ja bilettäjät baariin ja festareille.

Vierailija
9/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertille vahingonilo on harvoja tunteita jonka kyvyttömyyttään pystyy jakamaan?

Vierailija
10/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös pidän festareista ja olen introvertti.

Vierailija
11/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei introvertit ole yhtään sen parempia/huonompia ihmisinä kuin ekstrovertitkään.

Vierailija
12/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingonilosi johtuu pahansupuudesta, introverttiydellä ei ole asian kanssa tekemistä. Normaalit ihmiset tuntevat empatiaa muita kohtaan, olivat he sitten ekstroverttejä tai introverttejä.

Vierailija
13/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti kaverini puhui mulle tänään vähän samaa. Ei siksi, että olisi vahingoniloinen vain vahingonilon vuoksi, vaan koska extrovertit jatkuvasti kyseenalaistavat hänen tapaansa elää. Siksi.

Vierailija
14/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei introvertit ole yhtään sen parempia/huonompia ihmisinä kuin ekstrovertitkään.

Ei varmasti olekaan, mutta koska maailma pyörii ekstroverttien ehdoilla, niin etenkin me erakkoluonteisemmat (olisi pitänyt olla avauksessa tarkempi) introvertit olemme saaneet tuntea sen nahoissamme. Me olemme olleet omituisia ja vääränlaisia, jopa pelastettavia syrjäytyneitä. Meitä on kohdeltu kuin sairaita. Siksi olen vahingoniloinen. Ap

Vierailija
15/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koronasta ollut jotain hyötyä niin tämä että näkee miten katkeria ja pikkumaisia ihmiset ovat. Välittäminen kansaihmisiin kovassa laskussa.

Vierailija
16/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan yhdentekevää, pääseekö porukka bilettämään vai ei, mutta kyllä olen todella surullinen niiden ihmisten puolesta, joilta menee siellä monen kuukauden ja mahdollisesti koko vuoden palkka. Hitusen kapeakatseista ajatella vain niitä bilettäjiä ja kuvitella, että ainoa ongelma tässä on vain pari menetettyä kännäyspäivää. 

Vierailija
17/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tunnen tyytyväisyyttä siitä että ne jotka kaipaavat joka illalle sosiaalista toimintaa ja paheksuvat kotihiiriä saavat maistaa omaa lääkettään.

18/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen introvertti ja kärsin silti tästä tilanteesta. Pidän muiden seurasta enkä ole mikään ihmisiä vihaava erakko, joka saa nautintoa vahingonilosta. Festareiden lisäksi on peruttu musikaali- ja teatteriesityksiä ja muita kulttuuritapahtumia, joihin olin menossa. 

Vierailija
19/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei introvertti tarkoita v*ttumaista ihmistä.

Vierailija
20/100 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin introvertti ja minulle tämä aika on melko vaivatonta, mutta en kyllä tunne minkäänlaista vahingoniloa siitä. Aloittajalla on erikoinen suhde ystäviinsä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän