Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä aikuinenkin saa pitää hupparia mutta älkää nostako sitä huppua päähän :D Teineillä vielä ok mutta aikuisella näyttää hassulta

Vierailija
19.10.2023 |

Näytätte tältä:

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin näyttää. Eli suomeksi tosinuijalta. 

Vierailija
2/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5½/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu on kätevä, lämmittävä asuste, jota kannattaa ehdottomasti käyttää.

Mulla oli huppu tänään pipon päällä kun oli kylmä ilma. Aion käyttää näin koko talven. Jos jonkun mielestä tämä on outoa tai paheksuttavaa, niin paheksukoon sydämensä kyllyydestä, jos haluaa. Olen riittävän aikuinen myös henkisesti, niin voin elää sen kanssa, että jollain on eri näkemys siitä mikä on kaunista kuin minulla. 

Vierailija
4/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kylmässä säässä itsenäinen aikuinen ihminen on järkevä ja laittaa hupun päähän mieluummin kuin palelee.  

Miettikää te vaan miltä näytätte, vaikka meitä muita ei juuri kiinnostakaan miltä te näytätte.

Vierailija
5/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis!

Vierailija
6/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos on takissa huppu? Saako sitä käyttää?

Vierailija
7/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huppu on tarkoitusta varten, ei pelkkä muoti-ilmaisu, se suojaa päätä. 

Vierailija
8/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko velhot muka lapsellisia!

Vierailija
9/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miellän hupparin ja muut collegevaatteet vähän pienten lasten jutuiksi ylipäätään. Ei minun silmääni siis eroa, että onko huppu päässä ihmisillä, näyttää mulle samalta ylipäätään jos on huppari.

Vierailija
10/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisaan virttä viis miltä jonkun tuntemattoman pässin mielestä näytän. Samaa suosittelen muillekin. 

Vierailija
11/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mulla oli huppu tänään pipon päällä kun oli kylmä ilma. Aion käyttää näin koko talven. Jos jonkun mielestä tämä on outoa tai paheksuttavaa, niin paheksukoon sydämensä kyllyydestä, jos haluaa. Olen riittävän aikuinen myös henkisesti, niin voin elää sen kanssa, että jollain on eri näkemys siitä mikä on kaunista kuin minulla. 

Jos haluat näyttää narkkarilta niin mikäs siinä.

Vierailija
12/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppu suppuun ja tummennetut lasit päähän.

Vierailija
13/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tänään aamulla pipo, hupparin huppu ja vielä tuulitakin huppu päässä. En kai vaan ärsyttänyt ketään?! 😩

Vierailija
14/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mitäpä väliä silläkään on? Jos näytän, niin näytän. Ei paljon persustani kutita, mitä joku tuntematon ajattelee.

-eri

Vierailija
15/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

En tiennytkään että päässä oleva huppu on narkkarin tunnusmerkki.

Noh, eipä toisaalta kiinnosta, vaan käytän huppua jatkossakin.

Vierailija
16/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 Joku syrjäytynyt palstatollo kertomassa muille miten pitää olla ja elää 

Vierailija
17/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt pipoa etsiä, joten kävin kaupassa huppu päässä. Meni varmaan muiden päivä pilalle siinä.

Vierailija
18/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku antaa selkeän listan, missä on kullekin ikäryhmälle sallitut ja kielletyt asusteet?

Vierailija
19/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee!!! Mulla on huppari ja huppu päässä. Käytän sitä jopa töissä. Ja vielä kauheempaa, mun miehelläkin on. Ja ihan viimeisin kauhee, ollaan 60v

Vierailija
20/41 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsityksen hupparin vaikutuksesta aikuisen tyyliin ja uskottavuuteen saa ajatusleikillä, että kuvittelee sellaisen jonkin virallisen henkilön päälle. Sanotaan vaikka presidentin. Ajatelkaa nyt vielä huppu päähän. 

Ei mahdoton asu, mutta voimakas "olen nyt vapaalla" -viesti vähintään. Huppu päässä jo vähän pöhkö olemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän