Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen varasija. Voi tätä tuskaa kun ei tiedä vieläkö pääsee sisään 😂 millä varasijoilla olette?[/quote
Ekana varalla myös, ollu koko viikon. On tää hermoja raastavaa..
Mihin?
Tiedän niin hyvin tuon tunteen, kun odotat josko se paikka opiskelemaan tulisi. Itse olen monta kertaa ollut niin lähellä, 1 tai 2 varasija. Silti jäänyt ilman paikkaa. Nyt mua onnisti ja pääsin opiskelemaan, vihdoinkin. Mutta en ole luovuttanut vaan sitkeästi hakenut uudestaan. Itsellä haastetta tuo vielä se, että en ole enää ensikertalainen. Tsemppiä kaikille 😀.
Hiljainen palsta, kertokaahan muut varasijoilla odottelevat fiiliksiä
Kertokaas jos jonot liikkuu tänään
Mitä jonosija tarkoittaa? Liikkuuko varasijajono miten lystää?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas jos jonot liikkuu tänään
Turussa liikkunu, Porissa ei
Onko kukaan päässy varasijalta kouluun tänään?
Samkin jono ei oo liikkunu moneen päivään
Turussa kätilö jono liikkunut, mut ite nii kaukana, et en tuu pääsee. Jossai 10-20 välissä oon
Vähän heikolta näyttää..... :/
Ei oo liikahtanut mihinkään.
Kaipa se 3.8. sit liikkuu, jos liikkuu ja sit se on siinä. Jos siis nämä henkilöt, ketkä jonottaa muita toiveita, joko ottaa paikan vastaan tai sitten hylkää, kun ei halua menettää ensikertalaisuutta jonkun alemman toiveen vuoksi.
Mul lukee et varasijalta saatu paikka on otettava vastaan 30.7 klo 15 mennessä, eli ehkä silloin jonot liikkuu. Ittekin odottelen korkeampaa toivetta vielä sijalla 3,otan ton saadun paikan vastaan ehdollisena ja jos pääsen mieluisempaan hakutoiveeseen niin se tulee voimaan ja tää mun nyt saatu paikka vapautuu jo ottajalle. Eli kai täs vielä on toivoa.
Moikka! Onko täällä palstalla käynyt kellekään samoin kuin minulle Savonian suhteen? Oli jo peruuntunut todistusvalinnan kolmas varasija, mutta nyt tuli sähköpostiin viesti paikan saamisesta niiden hallituksen lisäpaikkojen suhteen. Ja muutenkin, onko täällä ketään joka aloittaa sosionomin päiväopinnot Savoniassa, kun itse en tunne sieltä oikein ketään eikä ole asuntoakaan vielä sieltä?
Paljon onnea!!!!! Just parasta kun et tunne muita, niin saat paljon enemmän kavereita. Siellä on kohta luokallinen tuttuja. Savolaiset on mukavia ja kotiudu varmasti. Nyt vaan paikalliset fb sivut haltuun ja vuokra-asunnon etsintään. Kaikki järjestyy kyllä.
Onnea!
Voi kun tulis ilouutinen tännekin :)
Voisiko joku katsoa puolestani kuinka paljon on paikkoja jäljellä Geronomi Seamk. Olisin kiitollinen❤
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku katsoa puolestani kuinka paljon on paikkoja jäljellä Geronomi Seamk. Olisin kiitollinen❤
Todistuksella ja valintakokeella max 3 kummallakin.