Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Vipunen päivittynyt ja sisäänotettavien määrä noussu! Mistähän syystä???
Samaa ihmettelen. Jos tiedot paikkansa pitää, pääsisin sisään ??
Vierailija kirjoitti:
Olisko ne vihdoin saanut lisättyä sinne lukuihin ne lisäpaikatkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin hämmentynyt
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmettelen. Jos tiedot paikkansa pitää, pääsisin sisään ??
Sama täällä. Olen 2. Varasijalla ja uusia paikkoja n. 10!
Vierailija kirjoitti:
Huikeeta!!!!!!!! Pääsin Samk geronomi monimuotoon. Olin eilen vielä 2 varasijalla.
Hurjasti onnea ja moi tuleva luokkakaveri! :) Mäkin aloitan Samkissa geronomilinjan.
Seuraattako Vipusta? Voisiko joku suomentaa mitä meinaa tuo aloituspaikat, valitut ja paikan vastaanottaneet että miksi siinä joissakin kohdissa valittuja on enemmän kuin aloituspaikkoja?
Vierailija kirjoitti:
Seuraattako Vipusta? Voisiko joku suomentaa mitä meinaa tuo aloituspaikat, valitut ja paikan vastaanottaneet että miksi siinä joissakin kohdissa valittuja on enemmän kuin aloituspaikkoja?
Valittuihin lasketaan tottakai mukaan myös ne, jotka on valittu ja ottaneet paikan vastaan, mutta ilmoittautuneet poissaolevaksi esim. armeijan takia. Pakkohan nekin on laskea mukaan.
Meinaatko että 20 hakijaa menee armeijaan tms.? Outoa. Yhtäkkiä valittuja on enemmän mitä aiemmin.
Eikö ne meinaa ollenkaan julkaista valintakokeen 2. vaiheen osiokohtaisia tuloksia? Olis ollu kiva tietää, paljonko pisteitä tuli mistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikeeta!!!!!!!! Pääsin Samk geronomi monimuotoon. Olin eilen vielä 2 varasijalla.
Hurjasti onnea ja moi tuleva luokkakaveri! :) Mäkin aloitan Samkissa geronomilinjan.
Jeps 😀. Siellä nähdään!
Lisätäänköhän noi paikat todistus vai koevalintaan mitkä tulleet vipuseen?
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko että 20 hakijaa menee armeijaan tms.? Outoa. Yhtäkkiä valittuja on enemmän mitä aiemmin.
Täälläkin yli kaksinkertainen määrä valittuja aloituspaikkoihin nähden...
On tää kyllä kauheeta ku joutuu ihan loppuun asti jännittää
Mitä tämä näin suuri paikkojen lisääntyminen on? Hyvä!
Ei voi olla mitään muuta, kuin valtion lupaamat lisäpaikat. Mutta onko vipunen vaan päivittynyt jälkijunassa??
Tietääks kukaan osoitetta siihen koodisivustoon?
Kysyin hakijapalvelusta miksi hakukohteeseeni on valittuja sekä paikan vastaanottaneita enemmän kuin aloituspaikkoja ja vastaukseksi sain vain että aloituspaikkoja on juuri sen verran kuin aloituspaikat sarakkeessa lukee.
Vipunen ei oo vissii päivittyny pariin päivään? Olen varasijalla 6 ja vipusen mukaan vielä toivoa olis mut jos se ei ole vaan päivittynyt 🙄