Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
On liikkunut eilisestä varasija 5 --> 2. Niin lähellä mutta niin kaukana. Pelkään että tähän jää 😭 (en ole ensikertalainen)
Mikä koulu ja ala?
Varasija oli alunperin 37. Nyt 16. Onkohan toivoa enään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liikkunut eilisestä varasija 5 --> 2. Niin lähellä mutta niin kaukana. Pelkään että tähän jää 😭 (en ole ensikertalainen)
Mikä koulu ja ala?
Turkuun insinööriksi
Toiceikas kirjoitti:
Varasija oli alunperin 37. Nyt 16. Onkohan toivoa enään?
Ei. Tän päivän jälkeen varasijat ei tuu liikkumaan kauheesti.
Toinen varasija onkohan enään toivoa? D:
Vierailija kirjoitti:
3.8. Saakka otetaan varasijoilta, eli on ehdottomasti mahdollista! Varsinkin, jos oot ensikertalainen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3.8. Saakka otetaan varasijoilta, eli on ehdottomasti mahdollista! Varsinkin, jos oot ensikertalainen :)
Kiitos tsempeistä 👌 olen ensikertalainen
Minun varasijajono liikkuu päivittäin kolmella ja jos tätä menoa jatkuu niin toivoa on.
Varasija nro 1 turun bioanalytiikkaan alusta asti, eli ei ole liikkunut mihinkään, tamkiin o tippunut 13. sijasta 6. sijaan.
Minne hait? Itsellä sanallinen tilanne
Vierailija kirjoitti:
Minun varasijajono liikkuu päivittäin kolmella ja jos tätä menoa jatkuu niin toivoa on.
Kokeillaanpa uusiksi, jos nyt vaikka onnistuisi.
Minne hait? Itsellä sanallinen tilanne
Pääsin OAMK:hon tieto- ja viestintätekniikan linjalle varasijalta. Olin varasijalla 9 pääsykokeen perusteella ja varasijalla 3 todistuksen perusteella. Ei-ensikertalainen ja minulla opiskelupaikka olemassa sellaisessa koulutusohjelmassa, jonka valinta oli aikoinaan virhe eikä ala kuitenkaan kiinnostanut tarpeeksi. Olen kuitenkin äitiyslomalla, joten opiskelut alkaisi vasta vuoden päästä. :)
Huikeeta!!!!!!!! Pääsin Samk geronomi monimuotoon. Olin eilen vielä 2 varasijalla.
Itse pääsin varasijalta 10 diak Helsinkiin sairaanhoitaja linjalle:) onko jollain kokemusta sh ja diakoninen hoitotyö linjasta? :D ja onko täällä muita samaan paikkaan päässeitä?
Paljonko Samkin geronomijono on liikkunut eilisestä? Olin siinä eilen sijalla 5.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Samkin geronomijono on liikkunut eilisestä? Olin siinä eilen sijalla 5.
Olin eilen sijalla 2 ja tänään aamulla kun katsoin opintopolkua, oli opiskelupaikka myönnetty.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3815510/seamk-varasijat tulkaas kertoo Seinäjoelle hakeneet :)