Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Sijalta 18 kouluun 👍🏻
Minne?
Huomenna ajetaan järjestelmään ne, jotka eivät tänään vikana päivänä ottaneet paikkaa vastaan.
Sen jälkeen varasijat liikkuvat vain, jos joku on jättänyt varasijalta saamansa paikan ottamatta vastaan. Toki niinkin voi käydä, mutta ei se kauhean tavallista/todennäköistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Sijalta 18 kouluun 👍🏻
Muakin kiinnostaa että minne? :D Missä tällainen mahdollista?
Onko siis tänään ollut opintopolusta mitään toimintaa? Kellään liikkunut sijat?
varasijalta 17 yo jonosta kouluun (ei isolle paikkakunnalle), tieto ja viestintätekniikan insinööriksi :) vielä eilen olin varasijalla 2, uskomatonta! Tsemppiä kaikille, jotka vielä odottavat.
Voisiko joku selventää miksi Vipusessa useassa koulutusohjelmassa on valittujen määrä suurempi kuin aloituspaikkojen määrä? Vaikka lisäpaikat on siis jo laskettu niin silti reilusti isompi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selventää miksi Vipusessa useassa koulutusohjelmassa on valittujen määrä suurempi kuin aloituspaikkojen määrä? Vaikka lisäpaikat on siis jo laskettu niin silti reilusti isompi.
Tasapisteillä valitaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapisteillä valitaan kaikki.
Jaa mä oon kuvitellu, että se tarkoittaa kylläkin valittujen määrää mitä tullaan valitsemaan? Itsellä ainakin valittuja about 130 ja tuskin 30 on samoilla pisteillä kun sisään otettu 100 ja kun pisteet liikkunut luitenkin kohtuu paljon tässä välillä.
Siellähän lukee ensin aloituspaikkojen määrä. Sen jälkeen valittujen määrä ja paikan vastaanottaneiden määrä.
Vierailija kirjoitti:
Sijalta 18 kouluun 👍🏻
Varmaan jonnekin sairaanhoitajakoulutukseen joka ei ole pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sijalta 18 kouluun 👍🏻
Varmaan jonnekin sairaanhoitajakoulutukseen joka ei ole pääkaupunkiseudulla.
Just... esim. Hamk Forssa sh on ollut aina jälkihaku ja sinne pääsee ihan kuva vaan. On sitten eri asia kuka sinne haluaa....
Onko päivittyny opintopolku tänää??
Onko muiden sijat liikkuneet tänään? Mulla liikkuu eilen varasijalta 9 varasijalle 7.
Hahahhaajjaja vetäkää kaikki käteen pääsin sisään bye this site 4ever
Itse sain hakijapalvelusta seamkista ainakin tiedon, että huomenna päivittyy vasta tiedot tämän päivän osalta opintopolkuun, eli huominen ratkaisee paljon. Vipunen ei ilmeisesti tänään ole ainakaan päivittynyt? Tai sitten omalle alalla ei kukaan ottanut eilisen jälkeen paikkoja vastaan.