Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Vierailija kirjoitti:
Miten on mahdollista, että olin todistusvalinnassa varasijalla 4 Ouluun, kun tulokset oli julkaistu, muttanyt parin päivän aikana olen tippunut sijalle 6??
Korjattuja todistuspisteitä. Oikaisupyyntöjä kirjoituksiin tai IB-linjalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Missä hakukohteessa on korkeimmat pisteet sosionomeilla? Seuraavaa hakua ajatellen, että mihin ei ainakaan kannata hakea.
Tampereelle ainaki tosi korkeet, jotai 62p
Huimaa!!!! Samk varasijat liikkuneet.....
Laurea tietojenkäsittely ei ole koko aikana liikkunut kun yhdellä...ei mitään mahdollisuutta päästä varasijalta.
Haaga-helia tietojenkäsittely liikkunut myös tosi nihkeesti,vaan viidellä koko aikana...ottaako tosiaan kaikki pks.päässeet paikan vastaan???
Vierailija kirjoitti:
Ala? Monella?
Epätoivo! Onko joku päässyt Mikkeliin energia-ja ympäristötekniikan insinööriksi, monimuoto ja olisi kiinnostunut vaihtamaan Lahden vastaavaan päivätoteutukseen? (Jos edes mahdollista) myös metropolian päivä hep tai muiden paikkakuntien monimuoto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala? Monella?
Geronomi ja yhdellä
Mäki pääsin sisään 7 varasijalta Noviaan ( Vaasa) opiskelemaan sosionomiks pisteillä 40,1.
Onkoha varalta pääsemisen toivo menetetty?
Vierailija kirjoitti:
Onkoha varalta pääsemisen toivo menetetty?
Riippuu varmaa montako paikkaa vipusen mukaan jäljellä. Itel viel 44 paikkaa vapaana.
15 paikkaa jäljellä, oon 3. Varasijalla.... Hmmmmm... Miten mahtaa käydä
Voisko joku ihana laittaa linkin just siihen päivittyvään vipuseen? Itse olen etsinyt vaikka mitä tilastoja sieltä ja "päivittyvä" vipunen on ollut täysin sama viimeisen kuukauden! Olen siinä kahta melko suosittua opiskelupaikkaa seurannut.
T. 2.varasijalla
Jee pääsin sisään😄 Sosionomi 3.varasija (kävi välillä neljännessä) Hamk.
Vierailijatarttu kirjoitti:
Ite nyt 2 varasija samk. Toivotaan parasta....
Vierailija kirjoitti:
Vierailijatarttu kirjoitti:
Ite nyt 2 varasija samk. Toivotaan parasta....
Sosionomiksi? Onko se sun eka toive vai jonotatko sit vielä ylempään?
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku ihana laittaa linkin just siihen päivittyvään vipuseen? Itse olen etsinyt vaikka mitä tilastoja sieltä ja "päivittyvä" vipunen on ollut täysin sama viimeisen kuukauden! Olen siinä kahta melko suosittua opiskelupaikkaa seurannut.
T. 2.varasijalla
Vipunen.fi --> yläpalkista "Ammattikorkeakoulutus" --> vasemmalta palkista: "Haku ja valinta" --> selaa sivua hieman alaspäin ja oikealla on valikko: "Päivittyvä raportti" ja sen esittelytekstin alla hyperlinkki "Korkeakoulujen hakeneet, valitut ja paikan vastaanottaneet" --> aukeaa excel-tiedosto --> Valitse "Syksy" ja "yhteishaku" - huom! Tämän jälkeen muista scrollata taulukkoa alaspäin, koska se avaa myös kevään.
https://vipunen.fi/fi-fi/_layouts/15/xlviewer.aspx?id=/fi-fi/Raportit/H…
Kuinka vipusesta saa kaikki alat näkyviin?Just se ala jonne oon hakenu jää toisten alle.
45 valitut, 32 paikan vastaanottaneet. On siis joku mahdollisuus päästä varasijalta sisään tässä tilantees?
Miten on mahdollista, että olin todistusvalinnassa varasijalla 4 Ouluun, kun tulokset oli julkaistu, muttanyt parin päivän aikana olen tippunut sijalle 6??