Amk valintakoe 2020
Yleistä keskustelua tulevasta amk-etävalintakokeesta
Kommentit (2561)
Aivan. Ehdin tekemään vain 7 ja sit loppuikin aika. Vitsi ku pääsis kakkoskierrokselle ja siellä sais ENEMMÄN AIKAA. Harmittaa, kun osaan matikkaa kyllä, mutta oon vaan tosi hidas :(
Mitä luulette, julkaistaanko etäkokeiden tulokset ennen kuin kutsut toiseen kokeeseen lähetetään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, julkaistaanko etäkokeiden tulokset ennen kuin kutsut toiseen kokeeseen lähetetään?
Tarkoitat tuloksilla ekan koevaiheen pistemäärää? En usko että julkaistaan.
Mutta mitä ylipäätään teet pistemäärällä, jos et kumminkaan tiedä riittääkö se kutsun saamiseksi kokeen toiseen vaiheeseen?
Muistaako joku montako pistettä saa oikeasta vastauksesta ja paljonko miinusta vääristä? Ja montako kysymystä missäkin osiossa yms. Jos tässä vaikka laskis raakaversiota pisteistään.
Onko jo vastattu milloin tulokset tulevat?
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain voi olla ohjeiden luetunymmärtäminen tätä tasoa? Edelleen 15.6. alkavalla viikolla tulee kutsut toiseen vaiheeseen = tulokset.
Amk etäpääsykokessa kuulema käytettiin jotain valvontaelementit?? Nii itse ihmettelin vaan voiko he nauthoitta ja valvoa esim mun läppärin kameran kautta minua??
Vierailija kirjoitti:
Amk etäpääsykokessa kuulema käytettiin jotain valvontaelementit?? Nii itse ihmettelin vaan voiko he nauthoitta ja valvoa esim mun läppärin kameran kautta minua??
Selvästi olet huijannut, kun tätä edes kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole voineet :D vahvasti laitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jollain voi olla ohjeiden luetunymmärtäminen tätä tasoa? Edelleen 15.6. alkavalla viikolla tulee kutsut toiseen vaiheeseen = tulokset.
Ei pidä paikkaansa tämäkään. Sehän riippuu täysin siitä minne haet! Moneen paikkaan tulee kutsut kakkosvaiheeseen jo ens viikolla. Eli tulokset siitä pääsetkö jatkoon. Osassa paikoissa se kakkosvaihe on ENSI VIIKOLLA.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin lääkiksen kokeessa oli selvä piikki samaan aikaan googletetuissa "kadmium"
lääkiksenkään ekasta vaiheesta ei selvitetty kuka on googlettaut ja kuka ei .. miksi tässä toimittaisiin erilailla ?
AMK kokeen laatijat tuskin osaavat yhtään mitään kunnolla, eli jää huijareistakin kiinni korkeintaan aivan törkeimmät tapaukset. Pitää suunnilleen tatuoida otsaansa, että "huijasin 1. vaiheessa" ja sittenkin AMK:n edustaja voi olla niin puusilmä, ettei näe sitä. Turha siis stressata, jos huijasit. Onneksi olkoon, tällä kertaa se kannatti. Nyt voit päästä kouluun, johon muuten et olisi ikinä päässyt.
Voihankorona kirjoitti:
Vierailija1111 kirjoitti:
Mun mielestä ne näkee vain suoritusajat ,paljonko käyttänyt mihinkin tehtävään aikaa ..
Nimenomaan , eikös siihen ,että voi nähdä toisen internetkäyttäytymistä tarvita jo poliisin vakoiluohjelmaa? Uskon ,että ne eivät näe tuommoisia ja sekin vielä, että aikaa menisi todella paljon selvittää jokaikisen hakijan kohdalta tämä asia.
En tiedä tästä amk-kokeesta, mutta netintarjoajahan pääsee ainakin tosi kätsysti sun koneelle, jos tietää sun olevan kone ja netti auki, ja annat luvan. Mulla on korjattu kaikenlaisii nettijuttuja etänä Elisan ja Telian toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Noei voi, monellahan on kameran edessä teippi tms. Ei ne voi edes kaikkia vakoilla
Vierailija kirjoitti:
Voihankorona kirjoitti:
Vierailija1111 kirjoitti:
Mun mielestä ne näkee vain suoritusajat ,paljonko käyttänyt mihinkin tehtävään aikaa ..
Nimenomaan , eikös siihen ,että voi nähdä toisen internetkäyttäytymistä tarvita jo poliisin vakoiluohjelmaa? Uskon ,että ne eivät näe tuommoisia ja sekin vielä, että aikaa menisi todella paljon selvittää jokaikisen hakijan kohdalta tämä asia.
En tiedä tästä amk-kokeesta, mutta netintarjoajahan pääsee ainakin tosi kätsysti sun koneelle, jos tietää sun olevan kone ja netti auki, ja annat luvan. Mulla on korjattu kaikenlaisii nettijuttuja etänä Elisan ja Telian toimesta.
j joo no tuskin hekään sieltä elisalta enää jälkikäteen voivat mitään toisen tietokoneesta tonkia ,kun koneet kiinni .. ristiriitane juttu tää ,mut eipä ne siinä lääkiksenkää kokeessa saanu selvitettyä googlailijoita . Ja mun mielestä nää kaikki etäkokeet tehtiin sen saman digitaalisen etäkokeen pohjalla . Ainakin eräällä nettisivulla luki ,että myös yliopistot ottivat poikkeuskeväänä käyttöön amkin digitaalisen koepohjan.
Montako kysymystä siinä eettisessä osiossa oli?
Yks kiusaamisesta, yks vastaanottokeskuksesta... en yhtään muista muita, pää täysin tyhjä.. oliko siinä kaikki kysymykset samalla kaavalla, vai oliko se kaksiosainen?
Vierailija kirjoitti:
Montako kysymystä siinä eettisessä osiossa oli?
Yks kiusaamisesta, yks vastaanottokeskuksesta... en yhtään muista muita, pää täysin tyhjä.. oliko siinä kaikki kysymykset samalla kaavalla, vai oliko se kaksiosainen?
Eiku oliko se niin että esiteltiin ensin tilanne, vaikka se kiusaaminen, ja siitä tilanteesta esitettiin useampia kysymyksiä? Äsh, miten mä en muista siitä mitään!
Oisko ollut 13