Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys erityisesti uskovaisille: miten voisin päästä turvaan pahoilta hengiltä?

Vierailija
12.04.2020 |

Tänään herätessäni olin hetken sellaisessa välitilassa, jossa yritin saada itseni hereille, mutta minua piti paikallaan joku kädestä. Tunsin siis selvästi käden omassa kädessäni. Mulla on ollut joskus unihalvausta ja se hieman muistutti sitä ja ehkä olikin sellaista (rationaalinen selitys).

Mutta se uni, jota näin ennen tuota heräämisvaihettani, oli sellainen, jossa astuin ovesta ulos pimeään rappukäytävään ja siellä tarttui joku käteeni. Unessa se oli joku demoni. Tuo käsijuttu jatkui siitä unesta ja oli pelottavaa herätä siihen, että oli puoliksi hereillä ja se käsi tuntui selvästi omassa sängyssäni!!

Taustana sellainen, että olen ihastunut naimisissaolevaan henkilöön ja tunnen siitä suuria tunnontuskia. Hän on siis elämäni rakkaus, enkä kykene unohtamaan häntä, mikä on väärin. Hain aamulla herättyäni kaikki kodin Raamatut vierelleni suojaksi; joskus aiemmin se on auttanut ja painajaiset ovat pysyneet poissa. Nut koronan vuoksi en pääse kirkkoonkaan hakemaan turvaa. Laitan jotkut amuletit kaulaani, kun meen ensi yönä nukkumaan. Mikä muu auttaisi?

Kommentit (270)

Vierailija
21/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä meidän-rukous ja kodinsiunaus. Kysy saako etänä.

Vierailija
22/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hauska ja varsin hyvin kirjoitettu provo, pointsit siitä ja erityisesti kun pari hörhöä taisi käydä onkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli vain uni. Yrität löytää turvaa itsellesi, mutta et tiedä mistä lähteestä. Jätä otsikoiden lukeminen vähemmälle ja nauti kuppi lämmintä kamomillateetä ennen nukkumaan menoa.

Olet oikeassa. Turvaa haen siitä ihastuksestanikin itse asiassa. Kiitos tästä vastauksesta. ❤

Vierailija
24/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sillä samalla Voimalla kun Jeesus nousi kuolleista, mielikuvituksen voimalla, se ei lopu uskovilta

Vierailija
25/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku puhuisi tuollaista ilman uskonnollista kontekstia, hänet diagnosoitaisiin psykoottiseksi. Just saying.

Meitä samalla tavalla "psykoottisia" on sitten 2.4 mrd. kappaletta.

Itse sain myöskin hengellisen kokemuksen ja Jeesusta lähdin seuraamaan.

Vierailija
26/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään amuletteja. Lue Raamattua joka päivä ja rukoile. Pyydä Jumalaa puhdistamaan kotisi. Jumala on pahoja henkiä voimakkaampi. Ne eivät voi hänen edessään mitään.

Vierailija
27/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Risti kaulaan. Rukoile. Herra Jeesus Kristus auttaa, hänen nimensä ja verensä mukaan. Jeesus Kristus kuoli Golgatalla sinunkin syntiesi tähden.

Kirkko ei pysty auttamaan, siellä on ainoastaan tekopyhä saarnaajia. Jeesus Kristus heittäisi heidät heti pihalle, jos olisi vielä maan päällä.

Lue Raamattua ja rukoile aidosti sekä vahvasti. Saat avun.

Vierailija
28/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku puhuisi tuollaista ilman uskonnollista kontekstia, hänet diagnosoitaisiin psykoottiseksi. Just saying.

Tiedän! Sehän tässä onkin niin pelottavaa! Ei ole ihme, että maailmassa on moni asia niin pielessä.

Vierailija
29/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luette otsikon uudelleen, huomaatte että kysymys on osoitettu uskoville. Ei pilkkaajille.

Vierailija
30/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän! Sehän tässä onkin niin pelottavaa! Ei ole ihme, että maailmassa on moni asia niin pielessä.

muuta muslimivaltioon tai P-koreaan, siellä meitä on vähemmän.

Vierailija
31/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on vahvempi kuin yksikään henki. Jos sinut on kastettu, ei millään hengellä ole sinuun valtaa, koska olet Jumalan suojassa. Rukoile. Mikään henkivalta ei sinuun pysty.

Ei pelkkä kaste (lapsikaste) auta jos elää synnillisesti. Muutoksen ja halun täytyy tulla itsestä. Ei kukaan vauva ajattele mitään tuossa vaiheessa.

Ei silti ap:n taistelee vastaan joten tuskin mikään erikoisen syntinen edes on. Rukoilu auttaa.

Mies52v

Ps. Kaivan tekstiä tuohon kun ehdin.

Minulle on ollut joskus apua siitä, että olen käynyt kirkossa ja rukoillut sitä, että selviän niistä tunteistani, mutta mun pitää tehdä sitä jatkuvasti ja todella konkreettisesti (rukoilla esim. että selviän edes yhden päivän).

Jos se rukoileminen ja itseni tietoinen kontrollointi vähänkään unohtuu, niin se mun sopimaton ikävöintini ottaa minusta vallan ja samaan aikaan syyllisyydentunteet. Haen siitä ihmisestä turvaa, vaikka en saisi. Mun pitäisi hakea muista asioista ja ihmisistä turvaa. En tiedä, miksi en kykene parempaan. Siinä ihmisessä on jotain ihmeellistä, joka vastaa johonkin sellaiseen, jota en osittain edes tiedosta (osittain toki tiedostan, mutta siinä on pakko olla jotain muutakin, kun en pysty kontrolloimaan kaipuutani riittävästi).

Vierailija
32/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luette otsikon uudelleen, huomaatte että kysymys on osoitettu uskoville. Ei pilkkaajille.

Ei ...tana, kuokkavieraat tulivat pyytämättä

Vierailija
33/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli hauska ja varsin hyvin kirjoitettu provo, pointsit siitä ja erityisesti kun pari hörhöä taisi käydä onkeenkin.

Sitä ei tiedä muut kuin ap itse onko provo mutta tuollaista tapahtuu ja joskus oikeasti on henkivalloista kyse ja niitä vastaan taistellaan turvautumalla Jeesukseen.

Vierailija
34/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkiutua sikalaan.

Jeesus siirsi demonit sikoihin.

Sikalan sikoja on kyllä hankalampi ajaa jyrkänteeltä alas.

Osittain off topiccina: miten ne siat auttaisivat tässä asiassa?

Vierailija
35/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muuta muslimivaltioon tai P-koreaan, siellä meitä on vähemmän.

Minulle on ihan sama, onko muslimi vai kristitty, sama asia. Pohjois-Koreassa uskotaan Kim-dynastian pyhyyteen. Samoja hulluja olette kaikki. On se ja sama, minkä niminen jumalanne sattuu olemaan.

Vierailija
36/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellakaan provo kyseessä.

T. Aloittaja

Vierailija
37/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea rakkaus ei ole tuollaista sidosta ja riippuvuutta. Anna elämäsi Jeesukselle ja pyydä Jeesusta vapauttamaan sydämesi varatusta ihmisestä.

Vierailija
38/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkekaa se jesse hanuriinne vaan

Vierailija
39/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen veri -aiheisten hengellisten laulujen ja virsien laulaminen voi auttaa.

Vierailija
40/270 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei tiedä muut kuin ap itse onko provo mutta tuollaista tapahtuu ja joskus oikeasti on henkivalloista kyse ja niitä vastaan taistellaan turvautumalla Jeesukseen.

Tehdäänkö Suomessa manausta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän