Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys erityisesti uskovaisille: miten voisin päästä turvaan pahoilta hengiltä?

Vierailija
12.04.2020 |

Tänään herätessäni olin hetken sellaisessa välitilassa, jossa yritin saada itseni hereille, mutta minua piti paikallaan joku kädestä. Tunsin siis selvästi käden omassa kädessäni. Mulla on ollut joskus unihalvausta ja se hieman muistutti sitä ja ehkä olikin sellaista (rationaalinen selitys).

Mutta se uni, jota näin ennen tuota heräämisvaihettani, oli sellainen, jossa astuin ovesta ulos pimeään rappukäytävään ja siellä tarttui joku käteeni. Unessa se oli joku demoni. Tuo käsijuttu jatkui siitä unesta ja oli pelottavaa herätä siihen, että oli puoliksi hereillä ja se käsi tuntui selvästi omassa sängyssäni!!

Taustana sellainen, että olen ihastunut naimisissaolevaan henkilöön ja tunnen siitä suuria tunnontuskia. Hän on siis elämäni rakkaus, enkä kykene unohtamaan häntä, mikä on väärin. Hain aamulla herättyäni kaikki kodin Raamatut vierelleni suojaksi; joskus aiemmin se on auttanut ja painajaiset ovat pysyneet poissa. Nut koronan vuoksi en pääse kirkkoonkaan hakemaan turvaa. Laitan jotkut amuletit kaulaani, kun meen ensi yönä nukkumaan. Mikä muu auttaisi?

Kommentit (270)

Vierailija
261/270 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tragikoomista että jumalaton tulee opettamaan muita Jumalasta.

Jonkun se näemmä pitää tehdä.

Uskallan olla vain pikkiriikkisen vahingoniloinen takiasi kun tiedän miten Jumala suhtautuu ylimielisyyteen. Eivät asiasi nytkään taida olla kummoisesti mutta mitä kerrytät lisää, ei käy kateeksi.

Olen 1000% varma että satuolennot eivät suhtaudu millään tapaa yhtään mihinkään.

Katso nyt itseäsi.

Tiedän kyllä katsomattakin miltä näytän.

Ymmärrän kyllä että sosiaaliset taitosi ovat puutteelliset mutta Suomessa on uskonrauhan rikkominen on rikos. Seuraavasta herjaavasta viestistä lähtee poliisille nettivinkki.

Vierailija
262/270 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskallan olla vain pikkiriikkisen vahingoniloinen takiasi kun tiedän miten Jumala suhtautuu ylimielisyyteen. Eivät asiasi nytkään taida olla kummoisesti mutta mitä kerrytät lisää, ei käy kateeksi.

Olen 1000% varma että satuolennot eivät suhtaudu millään tapaa yhtään mihinkään.

Katso nyt itseäsi.

Ymmärrän kyllä että sosiaaliset taitosi ovat puutteelliset mutta Suomessa on uskonrauhan rikkominen on rikos. Seuraavasta herjaavasta viestistä lähtee poliisille nettivinkki.

Jeesus on läski håmå ja jumala nuolee pelloilla paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/270 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset auttakaa

Korona vie minulta toimeentulon ja mielenterveyden

Vierailija
264/270 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Late kolmos.surm aaja tässä hei

Tämä on vakava asia.

Jos olet kuunnellut radiosaarnojani niin,

niissä on teemana aviorikos,

Sielusi tietää että olet antamassa periksi synnile.

Pelasta itsesi.

Lue raamattua, ota kylmiä suihkuja.

Jeesus ei harrastanut seksiä.

Jeesus ei halua sinun saastuttavan itseäsi.

Myöskin masturbointi pitää unohtaa.

Istu jäävedessä..kunnet pallit supistuu

Vierailija
265/270 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskikset auttakaa

Uskikset auttaa kyllä. Seurakunnat on täynnä uskiksia, niihin kannattaa tutustua. Mutta valmistaudu siihen että ne jauhaa sulle Jeesuksesta, ja siitä kuinka vain Hän voi oikeasti ihmistä auttaa.

Vierailija
266/270 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene terveyskeskukseen

Kerro lääkärille samat kuin täällä.

Pääset suljetulle osastolle

Kun lääkitys on kunnossa pääset kotiin.

Vierailija
267/270 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskikset auttakaa

Uskikset auttaa kyllä. Seurakunnat on täynnä uskiksia, niihin kannattaa tutustua. Mutta valmistaudu siihen että ne jauhaa sulle Jeesuksesta, ja siitä kuinka vain Hän voi oikeasti ihmistä auttaa.

Ja mieti että mitä hyötyä saat siitä että joku kertoo sinulle että joku satuolento kyllä auttaa. Ja jätä sen jälkeen menemättä.

Vierailija
268/270 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskikset auttakaa

Ja mieti että mitä hyötyä saat siitä että joku kertoo sinulle että joku satuolento kyllä auttaa. Ja jätä sen jälkeen menemättä.

Niin. Toki ihmisen hätä voi olla niin suuri, että on valmis uskomaan uskomattomaan. Moni saa avunkin, lopuksi elämäkseen.

Vierailija
269/270 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso nyt itseäsi.

Soitatko niille poliiseille että pistävät vähän vauhtia? Satuolentoja harmittaa kun joku loukkaa uskispaskaa.

Vierailija
270/270 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin myös päihteiden suurkuluttaja koko nuoruuteni ja parhaan aikuisuuteni.

Usein tappelin unissani paholaisten kanssa.

Huusin aina Jeesusta ja siihen loppui kiusaaminen.

Ja lopulta lopetin Jeesuksen avulla juomisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan