Millainen nainen ei kiinnosta seksuaalisesti vaikka olisi todella kaunis?
Kommentit (157)
On aika normaalia, että kaunis ja älykäs ei ole yleensä samassa paketissa.
Tyhmä, pinnallinen, kylmä, feministi tai muu vouhottaja/hihhuli, elämänkoululainen, onhan näitä.
M43
Oon miettinyt pitäisikö leikata hiukset lyhyiksi ja värjätä vaikka sinisellä, tatuoinnin ottamiseen olisi isompi kynnys kun kallista ja en pidä siitä miten tatuoinnit vanhenee. Lihoakaan ei millään voi harrastusten takia. Mutta jotain miehenkarkottimia olisi kiva olla, ehkä nenärengas ja ne siniset lyhyet hiukset 🤔
Päädyn tapailemaan miehiä jotka puhuu muista naisista rumasti ja kehuu minun -heidän mielestään - hyviä puoliaan niin että lyttäävät muita naisia samalla. Hyh. Siihen loppuu aina mielenkiinto.
Feministihän siis olen mutta tämä ei jostain syystä ikinä näitä sankareita haittaa, ihastuneena sössötetään vain että "et sellainen feministi!" vaikka kyllä ihan avoimesti kerron etten karta kaikkea intersektionaalisuuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt pitäisikö leikata hiukset lyhyiksi ja värjätä vaikka sinisellä, tatuoinnin ottamiseen olisi isompi kynnys kun kallista ja en pidä siitä miten tatuoinnit vanhenee. Lihoakaan ei millään voi harrastusten takia. Mutta jotain miehenkarkottimia olisi kiva olla, ehkä nenärengas ja ne siniset lyhyet hiukset 🤔
Päädyn tapailemaan miehiä jotka puhuu muista naisista rumasti ja kehuu minun -heidän mielestään - hyviä puoliaan niin että lyttäävät muita naisia samalla. Hyh. Siihen loppuu aina mielenkiinto.
Feministihän siis olen mutta tämä ei jostain syystä ikinä näitä sankareita haittaa, ihastuneena sössötetään vain että "et sellainen feministi!" vaikka kyllä ihan avoimesti kerron etten karta kaikkea intersektionaalisuuttakaan.
Hyvä idea. Kun koristelet itsesi varoitusvärillä, täysjärkiset miehet osaavat pysyä sinusta kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Kun koristelet itsesi varoitusvärillä, täysjärkiset miehet osaavat pysyä sinusta kaukana.
Ah, tervejärkinen mies siis valitsee naisen aivan täysin ulkoisten muuttujien vuoksi. Terkuin vaalea pitkähiuksinen, kaunis ilman tatuointeja oleva feministi, jolla on todellakin terävä äly.
Vierailija kirjoitti:
Ah, tervejärkinen mies siis valitsee naisen aivan täysin ulkoisten muuttujien vuoksi. Terkuin vaalea pitkähiuksinen, kaunis ilman tatuointeja oleva feministi, jolla on todellakin terävä äly.
Ulkonäköön ihastutaan, luonteeseen rakastutaan. Ei luulisi olevan liian vaikea konsepti miesvihaajallekaan.
Ylipaino ja ylimielisyys, tyhmyys, epävarmuus, huumorintajuttomuus
Vihervasemmistolainen telaketjufeministi.
Agressiivinen tai valittaja/vänisijä ovat ainakin kaksi ominaisuutta joiden kanssa alkaa tökkiä aika lailla heti.
Pitäisi ainakin harrastaa ne seksit äkkiä ja paeta paikalta saman tien.
Kertokaas nyt feministille, mikä se on, ja varsinkin telaketjufeministi? Onko esim vaimolta väärin, jos ei hyväksy miesten lääppimisiä tai seksististä käytöstä jopa raiskausta, ja vaatii samoja oikeuksia kuin mieskin, ja samaa palkkaa?
Mikä noista em asioista on paha asia naiselle?
Vierailija kirjoitti:
On aika normaalia, että kaunis ja älykäs ei ole yleensä samassa paketissa.
Mitä helvettiä! Kuinka pihalla sinä oikein olet??
Kaunis ei millään tavalla korreloi vähemmän älykkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt feministille, mikä se on, ja varsinkin telaketjufeministi? Onko esim vaimolta väärin, jos ei hyväksy miesten lääppimisiä tai seksististä käytöstä jopa raiskausta, ja vaatii samoja oikeuksia kuin mieskin, ja samaa palkkaa?
Feminismillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Se on miesvihaa, miesten halveksintaa ja väheksymistä. Feministi voi huudella julkisuudessa asioita, joista mies canceloitaisiin. Halutaan miesten oikeudet, mutta ei velvollisuuksia.
Aito tasa-arvo on sen sijaan tavoiteltava tila.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt näkyy, muutaman miehen "älykkyys", pelkkä kysymys saanut alapeukkuja!! Jee.
Parin millin sänki viivapimpissä. Niin huonosti puhdistettu peräpää, että väliliha on paskainen
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt feministille, mikä se on, ja varsinkin telaketjufeministi?
Miehen ja naisen välisten faktuaalisten erojen kieltäjä on telaketjufeministi, sellainen joka jyrää ideologiansa paatoksella faktojen päälle. Nuo erot vaikuttavat mm. saavutettuun tulokseen saman tittelin alla tehdystä työstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feminismillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa. Se on miesvihaa, miesten halveksintaa ja väheksymistä. Feministi voi huudella julkisuudessa asioita, joista mies canceloitaisiin. Halutaan miesten oikeudet, mutta ei velvollisuuksia.
Aito tasa-arvo on sen sijaan tavoiteltava tila.
Olet jonkun probagandan uhri, en minä ainakaan vihaa miehiä, päinvastoin, mutta kun kerron olevani feministi, mies haluaa vihata MINUA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt näkyy, muutaman miehen "älykkyys", pelkkä kysymys saanut alapeukkuja!! Jee.
"Pelkkä kysymys", johon on ideologian mukaan yksi ainoa vastaus.
Muun muassa sellainen todella kaunis eli todella nuori ja todella hoikka nainen ei kiinnosta jolla on tatuoinneilla pilattu iho, epäluonnollisen värinen tukka, epäluonnollisen lyhyt tukka, läväreitä kuten sonnintalutusrengas sierainvälissä taikka korvalehti turpeana metalliroinaa yms. epäluonnollista, tai jolla ei ole feminiini luontenlaatu eikä käyttäydy siten kuin feminiini kaunotar käyttäytyy.