Millainen nainen ei kiinnosta seksuaalisesti vaikka olisi todella kaunis?
Kommentit (157)
Vastaan naisena että estoinen jos tekee siitä muiden ongelman ja toiseen suuntaan manipuloiva tai painostava. Eli jos ollaan siinä mielessä tutustumassa niin nainen onkin niin epävarma että suuntaan taikka toiseen uskoo omien mieltymystensä olevan jokin kultainen standardi josta poikkeaminen tekee toisesta pervon taikka estoisen.
Huono hygienia tappaisi myös kiinnostuksen, mutta en onnekseni ole törmännyt tähän miehillä enkä naisilla, tai joskus ehkä hammashygienian kanssa mutta en alapään!
Ilkeä luonne tai tyhmyys ei omaa innostusta jarruttele jos muut ominaisuudet mätsää, selkeästi tyhmästä ihmisestä toki en mitään seurustelukumppania haluaisi käytännön syistä.
Ehkä selkeästi narkkari, ainakaan aikoinaan ollut heroinilook malleilla ei herättänyt kiinnostusta. Erikoiset ja hankalat luonteet sensijaan saa mielikuvituksen liikkeelle sen suhteen, että mitä kukakin kiukuttelija tai ujostelija olisi vailla.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa vain vastaan, mutta sanoisin, että oikeasti todella nätti (mitä on kaunis?) ja lahjakas/älykäs nainen on loppujen lopuksi täysi turn off tavismiehelle. Siihen tarvitaan mies, joka on samalla tasolla pääkopan asioissa.
Tämä voi jopa olla riskiominaisuus joutua väkivallan uhriksi.
Onhan se selvää ettei se dynamiikka vaan ole terve jos toisella on A-luokan ulkoiset avut ja aivot hyödyntää myös se potentiaali. Tavismiehellä ei ole kumpaakaan. Yhteys jää väkisinkin todella vaillinaiseksi.
ap: "Millainen nainen ei kiinnosta seksuaalisesti vaikka olisi todella kaunis?"
Jos "nainen" kiinnostaa miestä, niin kiinnostuksen laatu on aina sekxuaalinen, js vain seksuaalinen. Feniinin perusluonteen omaava nuori hoikka kaunotar kiinnostaa, muut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Liian isorintainen, liian isoperseinen. Pienirintainen ja nättipeppuinen nainen on parasta mitä tiedän. Naamasta ei tarvitse olla mitenkään erikoisen kaunis, kunhan on riittävän hoikka ja nätti perse.
Entisellä puolisollani oli samankaltainen kauneusihanne. Suhde loppui siihen, kun sain tietää hänen olevan tuomittu pedofiili. Pienet naiset ilman rintoja ja naisen lantiota sytyttivät enemmän, kuin mitä olisin arvannut. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lopetti hiljan slapääkarvojen ajelun. Ei ole kiinnostanut nuo seksihommat sen jälkeen. Tulee todella huono fiilis kun terska osuu karkeisiin karvoihin ja ällöttävän näköistä kun anaalin ja pillun ympärillä pitkiä karvoja. Hyi hemmetti on kyllä itselleni tärkeää, että nainen karvaton alapäästä ja myös sääri, käsi ja viiksi/partakarvoihin kiinnitettävä huomiota. Kainalokarvat on kans melko ällöjä naisella. Tulee sellainen tätimäinen fiilis naisista, jotka antaa karvojen rehottaa.
Itse ajelen kassit ja munan varren sekä munien läheisen alueen karvattomaksi säännöllisesti, jotta olisi mukavan tuntuinen. Ajelisin myös muut karvat jos kumppani niin toivoisi. Olen kuitenkin sitä mieltä, että miehisyys on osaksi karvaisuutta ja suurin osa naisista pitää siitä, että miehet ovat karvaisempia kuin nainen itse.
Mites olisi se puheyhteys vaimon kanssa? Onko hän kertonut mitään syytä ajeluun?
Mä ymmärrän sua, koska itse ajelen aina ja, kerran kun olin yökylässä ja ystävättären kanssa poikkesin saunassa, niin enkös sitten tahattomasti nähnyt ystävättären puskan. Mulle selvisi heti, että hän ei kuulu ajeleviin naisiin. Se sopi hyvin siihen sosiaalitanttamaiseen tyyliin, mikä hänellä oli. Tunsin itseni kyllä hirveäksi seksihurjastelijaksi posliinillani ja seksi/tapailusuhteellani, mikä mulla oli silloin. Vähän hävettikin, vaikka ei olisi ollut mitään syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian isorintainen, liian isoperseinen. Pienirintainen ja nättipeppuinen nainen on parasta mitä tiedän. Naamasta ei tarvitse olla mitenkään erikoisen kaunis, kunhan on riittävän hoikka ja nätti perse.
Entisellä puolisollani oli samankaltainen kauneusihanne. Suhde loppui siihen, kun sain tietää hänen olevan tuomittu pedofiili. Pienet naiset ilman rintoja ja naisen lantiota sytyttivät enemmän, kuin mitä olisin arvannut. Yök.
Paskaa sössötät, pedofiliasta ei tuomita ketään, missäänpäin maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa instapimpoista,ovat niin täynnä itseään ja palvovat peilikuvaansa se tekee niistä ällöttävän
Ei sellaisen kanssa olisi mitään mielenkiintoa jutella, mutta kiinnostaisiko irtoseksi sellaisen bimbon kanssa, no sata varmasti.
Jos kemiat ei natsaa ja nainen on yksinkertainen tai itserakas niin ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka olisi millainen missi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen joka puhuu venäjää
NADIA
Hello hello hello.
Miehes on soittanut mulle eilen kolme kertaa.
Soitan sinulle huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on, jota monet eivät tunnu tajuavan: tissimiehestä ei koskaan tule Pedofiilia.
Vierailija kirjoitti:
Paljastava pukeutuminen on ehdottomasti itselle sellainen. Jos on syvät kaula-aukot tai muuten liian tiukat vaatteet, niin ei kyllä kiinnosta, vaikka olisi miten kaunis nainen. Esimerkiksi peittävässä verkkapuvussa kulkeva tavallinen nainen on mielestäni paljon viehättävämpi kuin superkaunis avonaisessa topissa oleva.
If you got it, front it. Decolte.
Piisalle kauan kun on ilman niin pieruverkkareissaan haistatteleva vaimokin saa naisen muotoja. Aivan sama vaikka teet kaikki kotityöt. Seksi on hälle perunannostoon verrattava vastenmielinen työsuoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa vain vastaan, mutta sanoisin, että oikeasti todella nätti (mitä on kaunis?) ja lahjakas/älykäs nainen on loppujen lopuksi täysi turn off tavismiehelle. Siihen tarvitaan mies, joka on samalla tasolla pääkopan asioissa.
Onhan se selvää ettei se dynamiikka vaan ole terve jos toisella on A-luokan ulkoiset avut ja aivot hyödyntää myös se potentiaali. Tavismiehellä ei ole kumpaakaan. Yhteys jää väkisinkin todella vaillinaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Kauneudella ja seksikkyydellä ei oikeastaan ole mitään tekemistä keskenään.
Naisissa ovat kuin sidottu toisiinsa.
Luin, että ääneen pierevät, minulla ainakin niin pieni ja tiukka peräaukko,että aina pääsee ääni kun pieraisen ja en voi koko päivää pidätellä, tulee masu kipeäksi.
N.19v